Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on lähteä ulkomaille makaamaan rannalle tai uima-altaan reunalle?

Vierailija
15.07.2011 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi ryypätä. Tai ainakin mahdollisuudet on rajatut.

t. Dubaissa asuva palsta mamma

Todellakin, rajattuja ovat mahdollisuudet! Mikas sen miellyttavampaa...

Vierailija
22/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi ryypätä. Tai ainakin mahdollisuudet on rajatut.

t. Dubaissa asuva palsta mamma

Todellakin, rajattuja ovat mahdollisuudet! Mikas sen miellyttavampaa...

Pitäisikö mun olla myös kateellinen New Yorkissa asuvalle, Mexico Cityssä asuvalle, Lontoossa asuvalle jne? Sinähän vaan asut siellä, et ole lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse laittaa joka päivä kahta ateriaa, käydä kaupassa, pestä pyykkiä, tiskata, siivota, kestitä sukulaisia, ja keksiä lapsille tekemistä. Saa rentoutua, nauttia hyvästä ruoasta mukavassa seurassa, ja ehkä tehdä muutamia reissuja tutustumaan kyseisen lomakohteen kulttuuriin. Voi myös käydä ostoksilla iltaisin, ja vaikka vähän baareissakin.

Onpas heppoiset syyt lähteä matkalle. Itse sentään käyn kaupunkilomilla, tutustun kaupunkiin ja vierailen museoissa sekä käyn teattereissa. Illalla käyn syömässä hyvin.

No toisaalta, onneksi rupusakki pysyy poissa sieltä, missä itse olen. Huomaa myös, että olen ns. paremmissa töissä kuin muut, ihan jopa matkailustakin.

Et ihan varmasti ole käynyt Suomen kaikkia kaupunkeja, museoita etkä teattereita läpi. Todella rahvasta ja onneksi sinunlaisia ei ole sen Dubain kalleimman hotellin uima-allasalueella missä minä olen. Huomaa todellakin, että ole harmaata keskiluokkaa, joka hienostelee teatteri- ja viinituntemuksellaan. Meidän oikeasti rikkaan suvun vesojen ei onneksi tarvitse moiseen vaivautua.

Niin, kyllähän sitä kuka tahansa leggins-mamma täällä on rikasta jne. Ei kiinnosta Sinun Dubain-matkat ja ryyppämiset siellä.

enemmän sinun fiineistä teatterimatkoista Euroopan (?) hienoihin kaupunkeihin. Vinkkaa vaikka muutama näytös mitä kannattaisi tänä kesänä käydä katsomassa, niin minä voin Mauritiuksen lomalta palatessani katsoa omistanko tarpeeksi rahvaita vaatteita siihen teatteriin.

Rahvas oletkin, jos siellä olet. :D

Vierailija
24/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan valintaan vaikuttavat monet tekijät: perheen tulot, lasten iät, millainen tarkoitus matkalla, millainen loma matkaa edeltävästi.Koska Suomessa olen viettänyt pari vkoa uima-altaalla, lähden mieluummin kaupunkilomalle.

Vierailija
25/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rannalla makoilussa ja meressä uimisessa kyllä.

Vierailija
26/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla, mammat hiiltyvät sekunnin tuhannesosassa....

Vierailija
27/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs se, arvostellaan muita ja paljastuu, että on ihan samanlainen (käydään muka jossain teattereissa, tai joku on Mauritiuksella, aivan kuin se olisi jotenkin erikoinen paikka)

Vierailija
28/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa ja on nyt gyltyrelli. Sama se missä tykkää olla, onko se sulta pois, jos joku haluaa grillata itseään Balilla tai Kanarialla? Mutta taidat olla kiukkuinen v****pää hipsteri vain ja kaltaisiasi on tuhansia.

Vierailija
29/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa ja on nyt gyltyrelli. Sama se missä tykkää olla, onko se sulta pois, jos joku haluaa grillata itseään Balilla tai Kanarialla? Mutta taidat olla kiukkuinen v****pää hipsteri vain ja kaltaisiasi on tuhansia.

Kalahtiko Mauritiuksen matkaajaan pahasti? Nyt äkkiä etsimään uusi kohde, säästämällä viisi vuotta voit oikeasti päästäkin sinne

Vierailija
30/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meille loma on rentoutumista veden äärellä ja hyvää ruokaa. Lomalla ei tarvita mitään muuta.

Joka talvi käymme kaukokohteessa jossa lämpöä on n. +30.

Vierailija
31/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

you are now out of your league...Ikinä muuten matkustanut pakettimatkoilla ja tiedoksi, että noin ärsyttävä pelle ei ikinä selviäisi muualla kuin finnmatkojen 3 pvä:n pakettimatkalla turvallisissa Eurooppalaissa kaupunkikohteissa. Ja muuten matkustan Mauriutiuksen kautta Antanarivoon, ilmeisesti stoppi siellä vie pohjan rehentelevältä hehkutukseltani kaukomatkoista.

Vierailija
32/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

you are now out of your league...Ikinä muuten matkustanut pakettimatkoilla ja tiedoksi, että noin ärsyttävä pelle ei ikinä selviäisi muualla kuin finnmatkojen 3 pvä:n pakettimatkalla turvallisissa Eurooppalaissa kaupunkikohteissa. Ja muuten matkustan Mauriutiuksen kautta Antanarivoon, ilmeisesti stoppi siellä vie pohjan rehentelevältä hehkutukseltani kaukomatkoista.

Voi ei, kyllä me tiedetään, että mielikuvitusmatkalla olet. Kyllä palstan yh-mamman kirjoitustyyli paistaa niin selvästi läpi. Pliiz, keksi lisää vielä juttujasi, ehkä niihin joku uskoo.

Vierailija
33/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mamma. Jos itse olet, ihmettelen todella käytöstäsi... Pysy sinä feikki LV väskasi kanssa ihan Eurooppalaisissa massaturistirysissä ja leiki kauniita ja rohkeita yksin tai Tukiaisen kanssa. Muista lääkkeet, lääkkeet... Ettei pää sekoa alttoviulustit sotkevat sun "ah kerran elämässä" Mozart-konsertin jossain Wienissä ja mussuta Sacheria ja hauku muita kaveripiirissäsi, jos siitä tulee sulle parempi olo. Älä mylvi ja puhku tuota pyhää vihaasi vieraille ihmisille, se on huonoa käytöstä. Sulla ei vain taida olla kavereita ja et suo muille iloa, kun oma elämäsi on ihan perseestä.

Vierailija
34/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mamma. Jos itse olet, ihmettelen todella käytöstäsi... Pysy sinä feikki LV väskasi kanssa ihan Eurooppalaisissa massaturistirysissä ja leiki kauniita ja rohkeita yksin tai Tukiaisen kanssa. Muista lääkkeet, lääkkeet... Ettei pää sekoa alttoviulustit sotkevat sun "ah kerran elämässä" Mozart-konsertin jossain Wienissä ja mussuta Sacheria ja hauku muita kaveripiirissäsi, jos siitä tulee sulle parempi olo. Älä mylvi ja puhku tuota pyhää vihaasi vieraille ihmisille, se on huonoa käytöstä. Sulla ei vain taida olla kavereita ja et suo muille iloa, kun oma elämäsi on ihan perseestä.

Vierailija
35/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla, mammat hiiltyvät sekunnin tuhannesosassa....

Vierailija
36/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rannalla makoilussa ja meressä uimisessa kyllä.

Vierailija
37/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka Gambiaan, Kreikkaan tai Turkkiin niin huomaat, että aika monella on ihan muut harrastukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän