Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa muuttaa, mutta sitten ei haluakkaan?

Vierailija
15.07.2011 |

Olemme suunnitelleet mieheni kanssa muuttoa lähemmäs minun vanhempiani. Vanhempani asuvat pohjanmaalla ja mieheni vanhemmat Helsingissä. Asumme tällä hetkellä hänen äitinsä kanssa. Tämän piti olla varasuunnitelma, kunnes saamme oman ensimmäisen ja yhteisen asunnon.

Keskiviikkona saimme tiedon, että meille olisi tarjolla 60neliöinen kaksio juuri siltä paikkakunnalta miltä asunnon vielä tahdoimme.

Pyysin äitiäni käymään katsomassa tätä asuntoa ja ottamaan muutamia kuvia sieltä, että näemme myös miltä näyttää.

Asunto oli täydellinen ja vastasi ainakin minun toiveitani. Noh, päätimme tietysti ottaa sen. Laitoimme sitten eilen vuokrasopimukset allekirjoitettuna postiin ja asian piti olla sillä selvä.

Noh eipäs ollutkaan ! Tänään hän soittaa minulle töistä ja sanoo miettineensä asiaa hieman enemmän ja katuu laittaneensa nimensä vuokrasopimukseen.

Hän siis haluaisikin jäädä Helsinkiin !

Hän on kuulemma ajatellut kokoajan vain minun parastani, eikä itseään ollenkaan.

Itse tässä yritän miettiä myös vauvan parasta. Olen siis raskaana viikolla 19. Kyseessä on ensimmäinen lapsemmekin. Siksi olisi tärkeää, että minulla olisi tuttuja henkilöitä lähellä neuvomassa.

Mitä mieheni oikein ajattelee? Eikä hän halua lentää pesästä, vaan haluaakin asua loppuikänsä äidin helmoissa?!

Kyllä, olen erittäin vihainen asiasta. Asia piti olla päätetty jo.

Mikä neuvoksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.

Vierailija
2/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyneenä ja siellä kasvaneena sanoisin että tosi vaikeaa on lähteä täältä pois, missä on sisarukset, opiskelukaverit, sukualaiset ja juuret.

Mieheni on kasvanut Pohjanmaalla. Ikinä, en ikinä pärjäisi ja viihtuisi Pohjanmaalla. Anoppikin on sanonut että tälläistä naista kun minä, ei hyvällä katsottaisi siellä...

T: Helsinkiläinen hepsankeikka

Älä pakota miestäsi sinne vieraalle maalle, jossa muualta tulleita ei hyväksytä edes ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme molemmat juuri opinnot päätökseen.

Mieheni olisi siis tarkoitus hakea töitä pohjanmaalta.

AP

Vierailija
4/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi soitti sinulle töistä vaikka teillä kummallakaan ei ole töitä..?

Vierailija
5/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että hänen äitinsä voi tulla käymään tarvittaessa ja että jos elämä ei suju siellä niin voitte muuttaa takaisin Helsinkiin.

Minä kyllä pitäisin siitä kiinni että te muutatte.

Vierailija
6/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta miehesi ei ole vielä katkaissut napanuoraansa.

Äidin helmat vetävät tuollaisia mammanpoikia yli kaiken puoleensa.

Ei onnistu.

t: been there, done that

Vierailija
7/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olisi ainakaan mitään mahdollisuuksia muuttaa tuosta vain jonnekin periferiaan. Ymmärrän hyvin miestäsi.

Vierailija
8/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa vieraalle paikkakunnalle, ei tunne sieltä ketään, työpaikat/opiskelut sun muut vaihtoon, ensimmäinen LAPSI tulossa.. Herranen aika, tuossa on niin paljon uutta, että kyllä vähemmästäkin voi mennä pupu pöksyyn.

Vierailija
9/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa miehelle, että jos hän ei viihdy niin muutatte takaisin. Jota tietenkään ei tule lähiaikoina ainakaan tapahtumaan. Kerro kuinka te sitten saatte rauhassa rakastella, ilman äidin korvia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme