Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereitä useampi levy peräkkäin?

Vierailija
15.07.2011 |

Kuinka monta levyä saa syödä putkeen ja mikä on suositeltava määrä säännöllisesti syötynä. Olen nyt syönyt jatkuvasti 2 levyä pu´tkeen ja välissä kolmekin. On niin ihana olla ilman menkkoja, varsinkin kesällä. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin muistaakseni Merciloneja silloin. Nyt minipillerit, joita syödään koko ajan, eikä menkkoja ole ollut liki vuoteen! Parhaat pillerit ikinä!

Vierailija
2/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen on se maksimi. Neljännen levyn kohdallahan monilla vuoto alkaiskin itsekseen, koska limakalvo on jo melko paksu siinä kohdassa. Itsekin syön aina kaksi tai kolme liuskaa putkeen. Ei siitä lääkärin mukaan ole mitään haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syönyt nyt putkeen 1,5 vuotta enkä o siis pitänyt yhtiäkään menkkoja.

Gyne ei kommentoinut mitenkään negatiivisesti asiaa viimeksi, totesi vaan että tuskimpa siitä haittaa on.

Mihin te "kolme levyä on maksimi" tietäjät perustatte tietonne? Kysyn mielenkiinnosta, koska gyne sanoi että menkat ei kuitenkaan ole koskaan normaalit ja luonnollisest kun syö pillereitä..

Vierailija
4/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositteli ettei enempää kuin kolme levyä, ja kun olen yrittänyt syödä enemmän, on vuoto kuitenkin tullut sen neljännen kohdalla. Samoin monilla kavereillani. Riippuu varmasti aika lailla pillerimerkistä miten elimistö käyttäytyy.

4

Vierailija
5/8 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syönyt yli puoli vuotta putkeen... ei vaan huvita.

Vierailija
6/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden putkeensyömistä käytetään endometrioosissa hoitona,eli ei menkkoja ei kipuja.Sain syödä niin monta putkeen kun tuli menkat eli usein meni 6 kk.Nyt syön cerazetteä ja olen täysin menkaton ihanaa elämää ei kipuja myöskään!!Ja ihan on gyneltä tämä ohje..

Vierailija
7/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten oli niin turvonnut olo, että oli pakko pitää viikon menkkatauko. Yleensä söin kaksi levyä putkeen.

Vierailija
8/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yli vuoden putkeen! Ei tule mitään läpi.. mutta kun pidän viikon tauon niin menkat ei välttämättä tule laisinkaan (sekasin hormonit?). Merkki on yasminelle. ¨

En ole kuullu että haittaa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä