No ei ihme, etä AV mammojen miehet lähtee vieraisiin ku ketään ei kiinnosta
kauneuden hoito tai plastikka kirurgia.
Nykyään jo melko vaivattomilla toimenpiteillä voi muokata itseään vähän nuorekkaammaksi mut mammoja ei kiinnosta ei.
Mä olen jo vaikka kuinka monta aloitusta koittanut täällä tehdä kauneuden hoidosta tai kysellyt plastikka kirurgiasta, enkä ole saanut minkäänlaista keskustelua aikaiseksi.
Eikö täällä ihan OIKEESTI kukaan käytä noita palveluja vai eikö kukaan kehtaa myöntää?
Kommentit (25)
mun aloittaman ketjun. En oo kukaan noista, usko jo ;) Enkä oo ees kaunis.
Jos geenit ois hyvät ni en ois ees kiinnostunut ulkonäköni muokkaamisesta.
En ole vielä tehnyt mitään mutta aikomusta on.
rehellisesti sanoa, että mua ei kiinnosta kauneudenhoito tai plastiikkakirurgia. Meidän suhteen alkamisessa on näytellyt suurempaa roolia mun sanakirjakokoelma kuin mun ulkonäköni, joten en usko, että miehellekään mun ulkonäkö on mitenkään erityisen iso juttu.
Ihmiset on yhdessä eri syystä. AP:n mies on hänen kanssaan AP:n ulkonäön takia, meillä syyt on muut.
Mun mies varmaan lähtisi vieraisiin jos kävisin muovaamassa itsestäni jonkun muunlaisen ja näköisen kuin olen.
Ollaan mitä ollaan, se on elämää. On niitä tapoja muokata itseään ilman kirurgin veistäkään. Tai sitten voit vaan hyväksyä se tosiseikan, että jotkut jopa hyväksyy ja rakastaa puolisoaan sellaisena kuin se on.
T. En edes meikkaa.
teidän miehet on teidän kanssa muista syistä kuin ulkonäköön liittyvistä mut totuus on et jos teidän miehillänne ois rahaa tai valtaa niin ne valitsis jonku kauniin naisen mieluummin.
jos niillä olis siis mahdollisuuksia valita ni ne ottais sen kauniin.
Sunki miehes ottais mieluummin sellaisen joka on kaunis ja jolla on se kirjakokoelma, kuin naisen jolla on vain se kokoelma.
Tuolla se nurkissa pyörii edelleen. Lähtiski joskus johonkin.
teidän miehet on teidän kanssa muista syistä kuin ulkonäköön liittyvistä mut totuus on et jos teidän miehillänne ois rahaa tai valtaa niin ne valitsis jonku kauniin naisen mieluummin.
jos niillä olis siis mahdollisuuksia valita ni ne ottais sen kauniin.Sunki miehes ottais mieluummin sellaisen joka on kaunis ja jolla on se kirjakokoelma, kuin naisen jolla on vain se kokoelma.
tää jännä kuva siitä, että kun sun tuntemas miehet on jotain tietynlaista porukkaa, niin automaattisesti muutkin miehet on sitä. Mistä sä oot tullut siihen käsitykseen, että vain naiset on yksilöjä ja miehet massaa, jotka kaikki ovat kiinnostuineita samanlaisista asioista?
Voisitko vähän valottaa tätä!
teidän miehet on teidän kanssa muista syistä kuin ulkonäköön liittyvistä mut totuus on et jos teidän miehillänne ois rahaa tai valtaa niin ne valitsis jonku kauniin naisen mieluummin. jos niillä olis siis mahdollisuuksia valita ni ne ottais sen kauniin. Sunki miehes ottais mieluummin sellaisen joka on kaunis ja jolla on se kirjakokoelma, kuin naisen jolla on vain se kokoelma.
ilman kirurgin veistä? Jos sinä olet susiruma niin se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin ovat. Oletkos kuullut sanontaa "kauneus on katsojan silmässä"? Vaikka sinun silmiisi joku näyttäisi rumalta niin hänen rakkaansa mielestä hän on maailman kaunein ihminen. Kirjoitustesi perusteella olet niin pinnallinen ja itseäsi täynnä että sinua ei pidä kauniina kukaan, vaikka kuinka itseäsi leikkelisit.
jos niillä olis siis mahdollisuuksia valita ni ne ottais sen kauniin.Sunki miehes ottais mieluummin sellaisen joka on kaunis ja jolla on se kirjakokoelma, kuin naisen jolla on vain se kokoelma.
tää jännä kuva siitä, että kun sun tuntemas miehet on jotain tietynlaista porukkaa, niin automaattisesti muutkin miehet on sitä. Mistä sä oot tullut siihen käsitykseen, että vain naiset on yksilöjä ja miehet massaa, jotka kaikki ovat kiinnostuineita samanlaisista asioista?
Ikävä totuus vaan on niin kuin sanon. sen voi joko hyväksyä tai sitten ei.
sekin on todistettu että kauneus ei ole vain katsojan silmissä. on olemassa tiettyjä lainalaisuuksia joiden mukaan toiset asiat koetaan kauniiksi ja toiset ei
on mielestäni tällainen:
pitää itsestään ja perheestään huolta, on tasapainoinen, onnellinen, ei juuri ylipainoinen terveyssyistä, rehellinen, aito, välittävä, kunnollinen kaikinpuolin ei välttämättä ollenkaan varakas.
Kirurgin veistä käyttäviä pidän teennäisinä, materialistisina ihmisinä, joilla on huono itsetunto olla sellainen kuin olisi Luojan keinoin.
ihan samalla tavoin voin sun mielestäs puhua kaikista naisista Ikävä totuus vaan on niin kuin sanon. sen voi joko hyväksyä tai sitten ei.
sekin on todistettu että kauneus ei ole vain katsojan silmissä. on olemassa tiettyjä lainalaisuuksia joiden mukaan toiset asiat koetaan kauniiksi ja toiset ei
naisena huomannut, että naiset arvostavat eri asioita, ja olen kyllä huomannut, että niina arvostavat miehetkin - mulla on ollut aina monia läheisiä miespuolisia ystäviä.
Ehkä olet viettänyt koko elämäsi niin rajoitetuissa ympyröissä, että luulet kaikkien muidenkin ajattelevan kuten itse ajattelet, se taitaa olla se ikävä totuus. No, surullisemmalta tuo sinun maailmasi kuulostaa kuin minun.
huonompi itsetunto. ne vaan suhtautuu plastikkakirurgiaan samoin kuin useimmat suhtautuu meikkaamiseen.
se on vain ulkonäön kohentamista. naiset ovat harrastaneet sitä jo kautta aikojen.
Ehkä joku vanhoillislestaadiolainen ei ymmärrä ete meikkaamista.
ihan samalla tavoin voin sun mielestäs puhua kaikista naisista Ikävä totuus vaan on niin kuin sanon. sen voi joko hyväksyä tai sitten ei.
naisena huomannut, että naiset arvostavat eri asioita, ja olen kyllä huomannut, että niina arvostavat miehetkin - mulla on ollut aina monia läheisiä miespuolisia ystäviä.Ehkä olet viettänyt koko elämäsi niin rajoitetuissa ympyröissä, että luulet kaikkien muidenkin ajattelevan kuten itse ajattelet, se taitaa olla se ikävä totuus. No, surullisemmalta tuo sinun maailmasi kuulostaa kuin minun.
mutta jos siihen tulee ekstrana vielä kaunis ulkonäkö niin useimmat valitsee, siis jos on mahdollisuus valita, sen joka miellyttää silmää enemmän.
Jos mä ostan vaikka puhelinta niin eka katson sen ominaisuudet ja sit ulkonäön. jos mulla on vaan tarpeeksi rahaa niin ostan sen joka on kivemman näköinen. jos mull ei oo rahaa niin tyydyn vähän rumempaan
naisena huomannut, että naiset arvostavat eri asioita, ja olen kyllä huomannut, että niina arvostavat miehetkin - mulla on ollut aina monia läheisiä miespuolisia ystäviä.Ehkä olet viettänyt koko elämäsi niin rajoitetuissa ympyröissä, että luulet kaikkien muidenkin ajattelevan kuten itse ajattelet, se taitaa olla se ikävä totuus. No, surullisemmalta tuo sinun maailmasi kuulostaa kuin minun.
mutta jos siihen tulee ekstrana vielä kaunis ulkonäkö niin useimmat valitsee, siis jos on mahdollisuus valita, sen joka miellyttää silmää enemmän.Jos mä ostan vaikka puhelinta niin eka katson sen ominaisuudet ja sit ulkonäön. jos mulla on vaan tarpeeksi rahaa niin ostan sen joka on kivemman näköinen. jos mull ei oo rahaa niin tyydyn vähän rumempaan
ulkonäöstä? Sä vaan oletat että olen jotenkin ruma.
Tuossa puhelinesimerkissä sä puhut siitä, mikä sulle on tärkeää. Se on tärkeää SULLE, ei kaikille maailman ihmisille. Meitä kun on moneen junaan, sä olet siinä junassa, jossa ulkonäkö on hirveän tärkeä. Mä ymmärrän, että tää on vaikea ymmärtää, jos olet koko elämäsi elänyt semmoisessa seurassa, jossa ulkokuori on kauhean tärkeä.
Kiinnnostaa kovasti. Menenkin kyllä joskus, kun saan rahat kerättyä, mutta siihen mennessä on mieskin tainnut jo lähteä.
On kuin keskustelisi alakoululaisen kanssa.
yhdyssanoista ulkonäköösi niin olisit paljon tyytyväisempi itseesi.
mainitsemassa tuosta oikeinkirjoituksesta. Mun mies varmaan lähtisi kävelemään, jos en osaisi edes suomea kirjoittaa.
Vaikutat itse melko tyytymättömältä plastikka kirurgisista toimen piteistä huolimatta. Martinako se siellä?
plastikka kirurgisista toimen piteistä huolimatta. Käänny vaikka Martinan puoleen, teillä on varmasti yhteistä.
ahdistuilemassa, kun kaikki vain kehuvat häntä kauniiksi koko ajan.
Tuksu, Martina, Linda vai perästi Sieviskä?