Aion varjostaa vaimoni pierua
Johtakoon se vaikka helvettiin.
Tänne saa avautua kaikki " aion varjostaa miestäni" ketjun vihaajat.
Vihaan kyseistä ketjua niin paljon että tehtäväni tulevaisuudessa on lakkauttaa ketju, tai ainakin sabotoida sitä kaikin mahdollisin keinoin.
T: 11cm mies
Kommentit (9)
Jos tulee ja oikeasti tulee niin sitten räiskyy ja salamoi sekä pilvet paramoi.
Ei auta jossittelut myrskyn alla, kun kapteeni katsoi housun punteihin ja koki myrskyn alkavan.
Kyllähän tuo ketju on kuraa. Ensikertaa katsahdin sinne ja totesin että selvää roskaa. Ilmottaudun ensimmäisenä kyseisen ketjun vihaajaksi.
Saat tarvittavan tukeni tulevaisuudessa. Oletko jo pistänyt asiattomasta viestistä viestiä ylläpidolle?
varjostatko kalulla vai ilman?
Mitä luulisit apina?
Hih hih kalulla vai ilman. Kysy nyt vielä kaluni koosta jotain.
Jumalauta mikä dokra.
T: 11cm mies
Ei sitä ketjua ole kuule pakko avata, jos ei halua!!
Minusta oikein mielenkiintoinen ketju ja itkinkin sitä lukiessa moneen kertaan, on nimittäin sattunut samanlaista omalle kohdallekin..
Ootko ite tollanen petturi, kun inhoot niin tuota ketjua?? Pelkäät että sunkin nainen lähtee perääsi??
Turha pelko noilla mitoilla.
ap:n vaimo kyseessä....... Tai jos ei niin tässä on kyse miesten välisestä connectionista, pidetään yhtä tyyliin.
Ok, ketjua oli hauska lukea, mutta itse en sellaista kyllä tekisi enkä haluaisi etttä minulle tehtäisiin. :(
sivun puoleen väliin ja aattelin että PASKAA, naiivia jorinaa. Samaa sarjaa kuin se Kummitus juttu joskus.
nimittäin miesten pitäisi antaa rauhassa paneskella miten haluaa. nämä av-mammat ny täällä kerhoilee ja ei oikein ymmärrä. mutta ei pidä vaatia liikaa. paneskellahan voi kuitenkin.
kaivella munia, syödä, piereskellä ja panna. Ah, mitä elämää!
tylsä ketju minusta. Olen ap:n kanssa samaa mieltä.
sängyssä? varjostatko tuhnua vai leijaa? entä jos tuleekin pökäle tai ripuli,muuttuuko varjostuksen luonne?