Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kun miesystäväni poika lähti kouluun, näin että hänen housunsa olivat revenneet.

Vierailija
15.07.2011 |

Enkä sanonut mitään, en pojalle, enkä miehelle. Housut olivat revenneet oikein komesti takaa! Hänkään ei huomannut mitään ja marssi typerän näköisenä ovesta ulos. Kyllä hihitytti, toivottavasti opetti vähän nöyryyttä sille hemmotellulle nulikalle!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni on vain hyvä jos poika joutui naurunalaiseksi muiden silmissä! Niin paljon hän on itse muita kiusannut, toivottavasti sai maistaa omaa lääkettään. Enkä minä hänen pöksyjään repinyt, jätin vain kertomatta, ei hän tiedä edes että näin ne. Ja joo, olisi tosi hauska nähdä kun adoptoitte pojan ja parannatte rakkaudella, pistäkää vaan osoitetta tulemaan :DD

ap

Vierailija
2/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä-nyksä-tulevaeksä-kuvio on lapselle iso trauma. SINÄ olet syyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä-nyksä-tulevaeksä-kuvio on lapselle iso trauma. SINÄ olet syyllinen.

Hahahaaaa! No en helvetissä ole! Olen vasta vuoden seurustellut miehen kanssa, en edes asu hänen kanssaan (joskus olen toki öitä ja toisinaan pitkiäkin aikoja, poika asuu enemmän äitinsä luona) En todellakaan ole millään tavalla vastuussa tuon nuorisorikollisen toimista tai kasvatuksesta.

Vierailija
4/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään koulua heinäkuun puolivälissä?

Vierailija
5/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään koulua heinäkuun puolivälissä?

Vierailija
6/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälukiossa käydään :) Tosin poika käy vain näyttäytymässä, räkimässä pihalla ja ehkä syömässä, idiootti kun on.

Vierailija
7/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä totta tai provo niin surulista että joku nauttii ja hihittelee, oikein herkuttelee, toisen "nololla" tilanteella.

Mieluummin rikkinäiset housut kun Apn aivot.

Vierailija
8/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä totta tai provo niin surulista että joku nauttii ja hihittelee, oikein herkuttelee, toisen "nololla" tilanteella.

Mieluummin rikkinäiset housut kun Apn aivot.

Et sanoisi noin jos tuntisit pojan! Kamala kiusaaja (varasti kerran jopa erään tytön pyörän avaimet), ei minkäänlaista kykyä empatiaan, joten ei mielestäni sitä ansaitse takaisinkaan. On haukkunut minua ties miksi. Kaikista kouluista opet soittelee ja haluaa keskustella vanhempien kanssa, jopa tästä kesälukiosta on jo soitettu vaikka ollut siellä vasta muutaman hassun viikon.

Vierailija
9/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä totta tai provo niin surulista että joku nauttii ja hihittelee, oikein herkuttelee, toisen "nololla" tilanteella. Mieluummin rikkinäiset housut kun Apn aivot.

Et sanoisi noin jos tuntisit pojan! Kamala kiusaaja (varasti kerran jopa erään tytön pyörän avaimet), ei minkäänlaista kykyä empatiaan, joten ei mielestäni sitä ansaitse takaisinkaan. On haukkunut minua ties miksi. Kaikista kouluista opet soittelee ja haluaa keskustella vanhempien kanssa, jopa tästä kesälukiosta on jo soitettu vaikka ollut siellä vasta muutaman hassun viikon.

Vierailija
10/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole vastuussa (thank god) hänen kasvatuksestaan, yritän vain nähdä häntä mahdollisimman vähän. Ei hänen kohdallaan jeesustelu kiinnosta.

Vierailija
11/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
12/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ottasin sen pojan meille, mulle tulee niin pahamieli tosta mitä ap kirjoitti.

Mä välitän toisten lapsista paljon yhtä paljon kun omistani siksi meillä on aina tilaa myös näille lapsille joista ei biologiset vanhemmat välitä/jaksa välittää / halua välittää tai muuten eivät saa pidettyä kaidalla polulla pidettyä.

Asialle voi ja pitää tehdä jotain, ei pelkkä hihittely auta. Toivon todella että poika saa jostain paremman perheen joka tekee töitä pojan eteen ettei hän varastele ,kunnioittaa muita , ja pääsee oikeaan perheeseen josta hänestä oikeasti välitettään eikä tehdä naurunalaiselksi.

Vierailija
13/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos repeämä oli niin komea kuin ap antaa ymmärtää, niin kai sen olisi jo pukemisvaiheessa huomannut..? Vai...?

Vierailija
14/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta häpeä on kyllä oikeasti isän. Isällä menee kaikki rahat omaan hyvinvointiin ja uuteen edustusmuijaan. Poika tietää ettei isällä ole antaa rahaa uusiin housuihin, eikä päälle mahtuvia ehjiä housuja kotoa löydy.

Muistan itsekin kulkeneeni kuudennella talven takissa joka oli jäänyt niin pieneksi ettei vetoketjua enää saanut kiinni ja palelleeni. En edes kehdannut pyytää uutta takkia kun ruuastakin oli pulaa.

Vierailija
15/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse ihan kuka vaan, ei todellakaan ole mikään älyn merkki :D

Vierailija
16/16 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kyse omasta tai toisen lapsesta. Mutta omaansa toki rakastaa, joten niitä on jotenkin helpompi kestää. Toivosi silti, että aikuinen pystyisi olemaan aikuinen kaikissa tilanteissa, eli vaikka teini ärsyttää, niin yrittäisi silti toimia aikuisen tavoin silloin, kun on sen kanssa tekemisissä. Tuossa tapauksessa olisi ollut aikuistamista sanoa vaikka sille lapsen isälle, että katsoo vähän poikansa housuja, ettei poika joudu naurunalaisesksi toisten silmissä. Vahingonilo on kuitenkin jotenkin lapsellista, ja vaikka tunteilleen ei mitään voi ja oikeasti nauttisi toisen vahingosta, niin käytöksestään jokainen on vastuussa, ja aikuisen pitäisi käyttäytyä aikuisen tavalla.

Ja joo, itsellä on teini ja olen myös äitipuoli muutama vuosi sitten teininä olleelle, ja nyt kun tytärpuoli on teini-iästään kasvanut olen todella iloinen, etten antanut tunteideni vaikuttaa käytökseeni. Nyt yritän samaa oman tyttöni kanssa, eikä se ole helppoa sekään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi