Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitura!!!!!!

Vierailija
14.07.2011 |

Nyt meni hermokulta, enkä edes jaksa kaikkea kertoa, mutta hiukan taustaa:

Olen sairastanut reumaa 30 vuotta. Kilpparin toimintahäiriötä 12 vuotta.

Justiin todettiin 1 tyypin diabetes ja määrättiin insuliinit.

Nyt afos ja leukkarit koholla. =(((

Olen 5 lapsen yh ja tää kysyy jo voimia. En tosiaan JAKSA enään yhtään paskaa niskaan!!!

Olen joo kaikki tukiapu-systeemit kolunnut läpi ja pyytänyt apuaja. Odotan mahdollista perhetyöntekijä-avun saamista säännöllisesti (kesäloma) ja mahdollisesti jotain muuta. Ehkä jonotus tukiperheeseen.

Lapset on mulle kaikki kaikessa ja ei kiinnostaisi heitä laittaa hoitoon yhtään minnekään vaan tahtoisin olla heidän kanssaan itse ja viettää mahdollisimman normaalia elämää.

Miksi hitossa juuri mulle käy näin ja lapset kärsii???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokonaiset 2kg "ylipainoinen" ja tuokin tuli kun sain insuliinit ja haen tasapainoa sokereihin. Tiesitkö, että 1 tyypin diabetes ei ole panosta kiinni?

Reuman takia on joskus hankalaa harrastaa myös liikuntaa, joten...

Oma vika?

Kiitos sympatiasta.

Vierailija
2/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mittaa lähinnä sappiarvoa. Kun on koholla leukkareiden kanssa yhtäaikaa niin tarkoittanee usein leukemiaa.

Oireetkin täsmäisi. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paljon sairauksia ja tiedän miten raskasta se on. Voimia sinulle!

Vierailija
4/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne tukiperhe-jonoon. Jonot saattavat olla pitkiäkin joten ilmoittaudu heti. Se on oikeasti aivan mainio tilaisuus sekä sinulle että lapsille ladata välillä akkuja.

Vierailija
5/6 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on ykköstyypin diabetes, sillä se on lapsuusiän diabetes. Ja kakkostyypin diabetes liittyy kyllä useimmiten ylipainoon...

Vierailija
6/6 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on ykköstyypin diabetes, sillä se on lapsuusiän diabetes. Ja kakkostyypin diabetes liittyy kyllä useimmiten ylipainoon...

voi kyllä puhjeta myös aikuiselle. Siksi enää ei puhuta "nuoruusiän diabeteksesta" kuten ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan