Muita, joita turvottaa ovulaation aikaan?
Ärsyttää... Ovispäivä käsillä, alavatsaa särkee ja maha pönöttää kuin olisin raskaana... Ja huomenna "iltapukujuhlat" ja mulla puku, jossa en kaipaisi pömppömahaa!
Kertyykö muilla turvotusta oviksen aikoihin? Mulla paino nousee 1-2 kiloa. Onneksi turvotus laskee aina parin päivän päästä... Onkohan tommonen turvotus ihan normaalia? En muista, että mulla olis nuorempana ollu vastaavaa. Tää on alkanu ilmenemään ensimmäisen lapsemme synnyttyä. Nyt olen 35 v.
Kommentit (13)
onkohan muilla törkeetä turvotusta ovisaikaan. Mulla nyt just pvis ja maha killittää ihan, kun olisin käynyt vetämässä safkaa laivan buffetista :(. En ole tänään juuri syönyt mitään ja silti edessä pömpöttää kauhea kessi. ÄRSYTTÄVÄÄ. Kiva tosin kuulla, että en olekaan ainoa :D.
Tsemppiä iltapukujuhliin, jopa se maha siitä yön aikana lasehtisi littanaksi. Mulla muuten kanssa tämä ovisturvottelu alkanut vasta nyt ekan lapsen jälkeen. Olen 32-v ja lapsi nyt 10 kk.
Ihan samat oireet ku ap_lla. Ekan lapsen jälkeen tää pömpötys on pahempaa ku ikinä vaikka ennenkin on ollu.Ahistaa KAMALASTI, koska olen vielä ollut viimeisen viikon "laihiksella" eli syönyt tavallista kepoisemmin ja liikkunu enemmän. Onneks on ohimenevää,mutta kyllä silti kiristää. Nukkumaan, ettei asia pahene :D tsemppiä siskot!
Ja onhan tää tosiaan aina ohimenevää, mutta niin ärsyttävää! Ja kaipa tää on sit ihan normaaliakin... =)
-ap-
onkohan muilla törkeetä turvotusta ovisaikaan. Mulla nyt just pvis ja maha killittää ihan, kun olisin käynyt vetämässä safkaa laivan buffetista :(. En ole tänään juuri syönyt mitään ja silti edessä pömpöttää kauhea kessi. ÄRSYTTÄVÄÄ. Kiva tosin kuulla, että en olekaan ainoa :D.
Täällä kanssa ovista pukkaa ja myös sitä turvotusta...
Sen sijaan ennen menkkoja mulla ei ole koskaan mitään turvotuksia, päin vastoin painan jopa vähemmän, mutta sitten kuukautisten aikaan paino kyllä nousee jonkin verran. Musta aina tuntuu, että mä olen universumin ainoa ihminen, jolla ei ole pms-turvotusta.
Ehkä just ekoina vuotopäivinä vähän maha pömpöttää, mutta se ei ole mitään tähän ovispönötykseen verrattuna!
-ap-
Ihan järkyttävä turvotus mahassa ovisaikaan! Ja yks päivä ei riitä vaan monta 😂Onko kellään mitään toimivia keinoja sen lieventämiseksi????????
Mulla kans turvottaa sen 1-2 kiloa oviksen aikaan! En ole koskaan ollut raskaana, joten sekään ei voi vaikuttaa. Olen 28v.
Mulla pitkälle rv19 edenneen keskenmenon jälkeen ovulaatioiden aikaan kamala ovispömppö mahassa ja joka kerta muistuttaa raskaudenaikaista mahaa.. ei mukavaa. Itse olen 21. Ei ollut samalaista ennen raskautta.
Ei raskautta ikinä. Mutt kyll tuntuu kans et ovulaation aikoihin (noin pari päivää ennen) on turvonnut olo kasvoissa, mahassa. Ja painokin sillon 1-2kg enemmän.
ja se on ihan fakta, koska olin nutrilett-kuurilla 3 kk ja aina oviksen aikana pian jopa nousi nesteturvotuksen johdosta. mitään muuta syytä ei todella voi hakea, sillä olin puhtaalla pussikuurilla koko ajan.