Suomalaiset täydelliset naiset
Kertokaahan te Suomalaiset kauniit naiset kuvaus ulkonäöstänne sekä miten huolehditte kauneudestanne?! Kiinnostaisi tietää mitä kuuluu arki rutiineihinne kauneuden saralla ja miten pidätte miehenne tyytyväisenä? Entä onko miehenne myös ulkonäöstään huolehtiva vai kaljamahainen örveli?
Kommentit (3)
ihoa kuorin, hellin naamioin ja kasvosaunalla, voiteita ja kasvovesiä käytän myös. En unohda selänkään nahkaa. Katson mitä syön ja pyrin liikkumaan riittävästi. Käyn myös säännöllisesti lääkärintarkastuksissa, mitäs sillä hienolla meikillä tekee jos hampaat huonossa jamassa tai pöksyissä piilee papalla tms esiintuotavia ongelmia. Vaatteet kuvaavat minua ja aatteitani. Miestä ei ole, kun en ketään kelpuuta. Meikkiä käytän toisinaan... ei aina jaksa. Tummat piirteet, korkeat poskipäät ja hyvä iho toimii kauniiden ja hyvinhoidettujen pitkien hiusten kanssa ilman sminkkiäkin... Karvoja poistan kanssa osana itsestäni huolehtimista. Suihkussa käyn tarpeeksi usein ja koskaan ei päällä haisevat/likaiset/risat vaatteet.
tää ketju todistaa, että täällä on äideillä suuret puheet ja haukut,kun kritiikki kohdistuu suomalaisiin naisiin, muttei kukaan voi tosipaikan tullen kertoa olevansa kaunis ja pitävänsä huolta itsestään.
Pesetymällä tarpeeksi usein. Käytän kasvoille ilta- ja päivävoiteita. teen päivittäin hillityn meikin. Juhliin laittaudun tietenkin enemmän. Käyn kampaajalla vähintään 1,5 kk välein. vaihtelen hiusten mallia ja väriä rohkeasti ja tuomaan esille persoonallisuuttani. Pukeudun siististi ja muodikkaasti. Rakastan korkeita korkoja ja piukkoja farkkuja. Pidän huolta painostani syömällä terveellisesti ja jumppaamalla säännöllisesti. paino pysyy kurissa myös mieheni ja minun yhteisen harrastuksen ansiosta... eli seksiä viikottain runsaasti. olen sen suhteen himokas ja kokeilunhaluinen.
Takapuoleni on leveä, mutta kiinteä. Tosin selluliittiä on kertynyt. Sitä yritän kovasti vähentää käyttämällä siihen tarkoitettuja voiteita. Olen 165/52 eli hoikka kolmen lapsen 26v. äiti. olen iloinen ja positiivinen sekä erittäin kiltti miehelleni! Hän tuskin haksahtaa virolaisiin naisiin:)