Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukeatko yhdynnässä? Milloin "opit" sen?

Vierailija
14.07.2011 |

Olen 29-vutoias nainen, enkä koskaan ole saanut orgasmia yhdynnässä. On ollut erilaisia miehiä, joillakin jopa aika iso penis. Laukean vain, kun mies hyväilee klittaani 5-20 minuuttia. Aika työlästä siis. Joskus yhdyntä tuntuu erityisen kivalle, ja ajattelen jo, että "jokohan nyt?!", mutta ei sitä laukeamista ole koskaan tullut... Voiko sen jotenkin opetella? Usein kyllä esileikkimme ovat lyhyitä, ja harvoin ehdin hommaan kunnolla mukaan kun mies jo tulee... Ehkäpä ratkaisu olisi kunnon lämmittelyssä? Minkä ikäisinä te muut olette alkaneet laueta pelkässä yhdynnässä? Vaatiiko se teillä erityisen pitkää yhdyntää tms?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on klitoris ollut tavalla tai toisella mukana laukeamisessa. Mutta en muista yhtään yhdyntää, (paitsi ne pari ensimmäistä) etten olisi lauennut, koska aina on klitoriksen kiihotus mukana.

Vierailija
2/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on klitoris ollut tavalla tai toisella mukana laukeamisessa. Mutta en muista yhtään yhdyntää, (paitsi ne pari ensimmäistä) etten olisi lauennut, koska aina on klitoriksen kiihotus mukana.

Miten pystyt yhtä aikaa kiihottamaan klittaa? Kumpi sen tekee, sinä vai mies?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kovempaa painetta ja hankausta kohdistetaan kovalla kalulla eteenkin emättimen yläosaan eli virtsaputken puolelle, missä g-piste sijaitsee, on laukeaminen todennäköisempää. Itse muistaakseni kerran olen saanut sellaisen käsittelyn, ettei juuri klitakosketusta tarvinnut. usenin kuitenkin saan sellaisen o-n jossa mukana tämä g-piste- ja klitta-kosketus yhdessä.

Vierailija
4/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vibraattorihomma mukana, se help0in ja kätevin.

Vierailija
5/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lempiasennossamme takaapäin (hieroin itse).

Täytimme miehen kanssa molemmat 40 v ja jotenkin aloimme nauttia seksistä ihan uudella tavalla.

Yhden kerran sitten omaksi yllätykseksenikin sainkin lähetyssaarnaajassa. Sitä edelsi erittäin hidastahtinen yhdyntä.

Tärkeää on se että on rentoutunut. Ei siis jää miettimään, että joko nyt joko nyt. Näin siis minäkin aiemmin tein. Vaan jää oikein kuulostelemaan tuntojaan alapäässä ja miettii että kuinka hyvälle se tuntuu. Ja jos ei saa, so what, ensi kerralla sitten.

Sen se on kyllä tehnyt, että nyt mulle ei enää noi klittaorkut kelpaa vaan se lähetyssaarnaaja on kaikista paras. Joka kerran en saa, mutta nautin siitä silti paljon.

Toinen mitä kannattaa harjoittaa siinä yhdynnän aikana paljon, on omien lihasten puristelu ja lantion liikuttelu jne...

Tsemppiä opetteluun!

Vierailija
6/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta en osannut aikaisemmin.

Vierailija
7/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40+ ja molemmilla miehilläni on kookas kalu ollut. Eikös se G-piste ole aika alhaalla ja vaatii käyrän elimen? :D Eli pieni ja käyrä mulkku, niin saa?

Vierailija
8/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16-vuotiaasta asti olen saanut. :)

Vierailija
9/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on alla selällään, ja minä siinä päällä selällään, niin mies hieroo. Tai sit takaa päin, niin itse hieron.

Miten pystyt yhtä aikaa kiihottamaan klittaa? Kumpi sen tekee, sinä vai mies?

-ap

Vierailija
10/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä hieroo sitä esileikin aikana, mutta en oikeen tykkää siitä.

Ja kun orgasmi yhdynnässä lähtee, se tuntuu lähtevän takaseinästä eikä etuseinästä missä tuo piste on.

t: 6

Vierailija
11/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmin hieromalla klitorista ja sitä teen edelleen. Ikää nyt 30v. Toki en silloin ihan pienenä tajunnut stä, se vaan tuntui niin ihanalle ja siihen oli kiva nukahtaa. Teen sitä monesti vieläkin, sillä itsensä räpläämiseen ja orgasmiin on mukava nukahtaa :) Yhdynnässä olen AINA hieronnut itse klittaa, joskus mies ja joskus jompikumpi vibralla.

Vierailija
12/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut.

Vierailija
13/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mulla ainakin lähtee etuseinämästä ihan selkeästi

Vierailija
14/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa muuta kuin klitorisorgun, mutta nautin silti seksistä. Mies usein hoitaa minut, mutta toisinaan tyydytän itseni sormin kun ollaan takaapäin asennossa.

Mutta nyt synnytyksen jälkeen koinkin yhdynnässä jotain aivan uutta. Yhdyntä toki tuntui erilaiselta, mutta myös erilailla hyvältä. Juuri siltä miltä tuntuu kun klitorista hyväillään. Jatkan siis uskomista siihen että minäkin saan vielä yhdyntäorgasmin.

Vierailija
15/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naidessa saan myös, siis ilman suoraa klitorikosketustakin. Nyt vain jostain syystä halut täysin kadonneet, joten en saa missään asennossa enkä millään tavalla

Vierailija
16/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerrasta lähtien näin

Vierailija
17/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Yleensä ihan perusasento, lähetyssaarnaaja. Takaapäin sattuu, kun miehellä on iso muna.

Ja suuseksistä en pidä, siis itselle ethtynä. Miehelle teksiin mieluusti, mutta hänkään ei tykkää=)

Saamme usienmiten samaan aikaankin jopa. Ja kyllä joudun melko usein hiukan pidättelemään tulemistani, kun mieheni tykkää rakastella pitkään ja hartaasti.

Vierailija
18/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naidessa saan myös, siis ilman suoraa klitorikosketustakin. Nyt vain jostain syystä halut täysin kadonneet, joten en saa missään asennossa enkä millään tavalla

Masentunut tai stressaanutunut? Syötkö jotain mielialalääkkeitä? Onko e-pilleriä juuri vaihdettu?

Vierailija
19/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksielämän aloitin 14-vuotiaana (ja olen katunut aina näin aikuisiällä, että itsetuntoni ei ollut kehittynyt niin hyväksi, että olisin osannut arvostaa itseäni, ja aloittaa seksielämän vasta paaaaaaljon myöhemmin).

Seurustelin saman pojan kanssa 14vee-19vee, ja koko tuona aikana en saanut koskaan orgasmia. En edes osannut itse yrittää saada sitä itselleni, vaan tyydyin vain olemaan "pantavana". :(

Kyseinen poika/miehenalku ei koskaan kylläkään edes hyväillyt minua, joten miten olisinkaan edes osannut tietää, mikä ja mistä voisi tuntua hyvältä. Hän vain tyydytti itsenä minuun, ja opin luulemaan, että seksin tuleekin olla sellaista.

19-21veenä harrastin paljon irtosuhteita, yleensä vain humalassa, seksi oli "kivaa", mutten saanut siitä mitään fyysistä nautintoa. Pelkkää hauskanpitoa ja itsetunnon pönkitystä.

Tapasin nykyisen mieheni 21vee, ja hänen kanssaan seksi tuntui niin hyvältä. Tietenkin kun se tuntui sydämessä asti, jokainen pienikin kosketus. Hänen kanssaan sain jo heti ensimmäisella suuseksikerralla orgasmin, eli hän siis tyydytti minut suullaan. Ja tästä alkaen seksielämäämme kuuluikin aina suuseksi, juuri siksi että se oli ns. ainoa tapa minun saada orgasmi.

Pikkuhiljaa opin itsekin tuottamaan itselleni sitten orgasmin käsin, ja tämän jälkeen opin sen myös saamaan mieheni kanssa käsin siis.

Koskaa en saanut orgasmia yhdynnässä, joten oletinkin että kuulun niihin 70% naisista jotka voivat saada orgasmin ainoastaan klitorista stimuloimalla.

Toisen lapsen syntymän jälkeen koinkin iloisen yllätyksen, kun yhtenä kauniina päivänä sainkin päällä ollessani emätinorgasmin, ja voi hyvänen aika miten paljon voimakkaampi se olikaan (ainakin minulla), kuin klitorisorgasmi. Sen laajuus kehossa oli paljon suurempi ja voimakkaampi. Tuo päällä oleminen oli minun kohdallani se avainasema, eli kun mieheni penis osui juuri tiettyyn kohtaan emättimen etuseinämässä, niin se sai minut laukeamaan juuri tuolla emättimen puolella.

Ja ero klitorisorgasmin ja emätinorgasmin välilläkin on testattu, eli emätinorgasminjälkeen voi vielä hyväillä klitorisorgasmin, kumpikin onnistuu samaan aikaan tai peräjälkeen, ja tuntuvat täysin erilaisilta, mutta niin äärimmäisen hyviltä kumpikin. :)

Olemme mieheni myös kokeilleet anaaliseksiä, ja tässä sain myös todeta sen iloisen yllätyksen, että anaaliseksi voimistaa todella paljon kumpaakin orgasmia; klitoris- sekä emätinorgasmia. Anaaliseksi voimistaa itse asiassa klitorisorgasmia niin paljon, että jo pelkkä häpyhuulien hellä koskettaminen saa laukeamaan todella voimakkaasti klitoriksesta.

Mutta me kaikki naiset olemme niin ihanan erilaisia, ja jokainen on varmasti oma arvokas yksilönsä, ja orgasmeja on niin monta erilaista kuin on naistakin. Mutta suosittelen lämpimästi vain kokeilemaan kaikkea, ja opettelemaan rauhassa. :)

(Ja sitten tämä teksti on niin pikapikaa kirjoitettu, etten edes ajatellut oikeinkirjoitusta tai kirjoitusvirheitä. Joten toivottavasti saatte edes jotain tolkkua. ;))

Vierailija
20/82 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksielämän aloitin 14-vuotiaana (ja olen katunut aina näin aikuisiällä, että itsetuntoni ei ollut kehittynyt niin hyväksi, että olisin osannut arvostaa itseäni, ja aloittaa seksielämän vasta paaaaaaljon myöhemmin).

Seurustelin saman pojan kanssa 14vee-19vee, ja koko tuona aikana en saanut koskaan orgasmia. En edes osannut itse yrittää saada sitä itselleni, vaan tyydyin vain olemaan "pantavana". :(

Kyseinen poika/miehenalku ei koskaan kylläkään edes hyväillyt minua, joten miten olisinkaan edes osannut tietää, mikä ja mistä voisi tuntua hyvältä. Hän vain tyydytti itsenä minuun, ja opin luulemaan, että seksin tuleekin olla sellaista.

19-21veenä harrastin paljon irtosuhteita, yleensä vain humalassa, seksi oli "kivaa", mutten saanut siitä mitään fyysistä nautintoa. Pelkkää hauskanpitoa ja itsetunnon pönkitystä.

Tapasin nykyisen mieheni 21vee, ja hänen kanssaan seksi tuntui niin hyvältä. Tietenkin kun se tuntui sydämessä asti, jokainen pienikin kosketus. Hänen kanssaan sain jo heti ensimmäisella suuseksikerralla orgasmin, eli hän siis tyydytti minut suullaan. Ja tästä alkaen seksielämäämme kuuluikin aina suuseksi, juuri siksi että se oli ns. ainoa tapa minun saada orgasmi.

Pikkuhiljaa opin itsekin tuottamaan itselleni sitten orgasmin käsin, ja tämän jälkeen opin sen myös saamaan mieheni kanssa käsin siis.

Koskaa en saanut orgasmia yhdynnässä, joten oletinkin että kuulun niihin 70% naisista jotka voivat saada orgasmin ainoastaan klitorista stimuloimalla.

Toisen lapsen syntymän jälkeen koinkin iloisen yllätyksen, kun yhtenä kauniina päivänä sainkin päällä ollessani emätinorgasmin, ja voi hyvänen aika miten paljon voimakkaampi se olikaan (ainakin minulla), kuin klitorisorgasmi. Sen laajuus kehossa oli paljon suurempi ja voimakkaampi. Tuo päällä oleminen oli minun kohdallani se avainasema, eli kun mieheni penis osui juuri tiettyyn kohtaan emättimen etuseinämässä, niin se sai minut laukeamaan juuri tuolla emättimen puolella.

Ja ero klitorisorgasmin ja emätinorgasmin välilläkin on testattu, eli emätinorgasminjälkeen voi vielä hyväillä klitorisorgasmin, kumpikin onnistuu samaan aikaan tai peräjälkeen, ja tuntuvat täysin erilaisilta, mutta niin äärimmäisen hyviltä kumpikin. :)

Olemme mieheni myös kokeilleet anaaliseksiä, ja tässä sain myös todeta sen iloisen yllätyksen, että anaaliseksi voimistaa todella paljon kumpaakin orgasmia; klitoris- sekä emätinorgasmia. Anaaliseksi voimistaa itse asiassa klitorisorgasmia niin paljon, että jo pelkkä häpyhuulien hellä koskettaminen saa laukeamaan todella voimakkaasti klitoriksesta.

Mutta me kaikki naiset olemme niin ihanan erilaisia, ja jokainen on varmasti oma arvokas yksilönsä, ja orgasmeja on niin monta erilaista kuin on naistakin. Mutta suosittelen lämpimästi vain kokeilemaan kaikkea, ja opettelemaan rauhassa. :)

(Ja sitten tämä teksti on niin pikapikaa kirjoitettu, etten edes ajatellut oikeinkirjoitusta tai kirjoitusvirheitä. Joten toivottavasti saatte edes jotain tolkkua. ;))

Olen 40v ja yhdyn näihin asioihin: klitorisorkku on pienempi ja emätinorkkuun verrattuna aika laiha kokemus. Anaaliseksissä saatu orgasmi on aivan tajunnan räjäyttävä juttu, mutta täysin hallitsematon. Emätinorgasmin ollessa lähellä haluan mieluusti anusta hiveltävän tai sormettavan, silloin lähtee sellaiset orkut että olen milloin itkenyt onnesta milloin nauranut hysteerisesti. Upeaa!

Ja siis jonkinlaisen orgasmin saan noin kahdeksan kertaa kymmenestä rakastelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi