Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Mitä ette koskaan kertoisi miehellenne?

Vierailija
14.07.2011 |

Oli jossain vaiheessa kalluppi miehille, eli mitä mihet eivät koskaan paljastaisi vaimoilleen. En tiedä onko tällästa naisten paljastusketjua ollut, mutta vaikka olisi niin ei kait lisä ketjut haittaa :)

Eli siis, onko asioita mitä ette koskaan paljastaisi miehellenne? Hänestä itsestään tai teistä itsestänne? Purkakaa tänne meidän iloksi synkimmät salaisuutenne ;)

Itse en koskaan kertoisi miehelleni, että tavattuamme en ollut harrastanut seksiä kuin kolme kertaa. Valehtelin, että olin seurustellut eksäni kanssa vuoden (oikeasti vain kolme kuukautta, kerran sekstailimme, eksä oli ujo, samoin minä). Kerroin myös, että seksikumppaneita on ollut kolme (todellisuudessa myöskin, mutta vaehtelin heidän kaikkien olleen seurustelukumppaneita, kaksi niistä oikeastaan vain sähläilyjä kännissä :/). En vain halunnut näyttää silloin kokemattomalle, vaikka nyt ajattelen sen vain varmaan olleen miehestä mukavaa kun ei ole ollut muita. Nyt en enää kehtaa kertoa totuutta, olemme seurustelleet viisi vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en kerro tarkkaan entisestä elämästäni. Siis kenen kanssa olen ollut ja montako kertaa. Olen kertonut jotain mutten kaikkea. Se ei kuulu hänelle, vaikkei hän sitä ymmärräkään.

Vierailija
2/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kertoisi, että haaveilen seksistä vieraan miehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta, kertaakaan en ole pettänyt, eikä tiettävästi mieskään. Silti haaveena olisi kokeilla muitakin kuin vain omaa, mutta en silti halua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en kerro yksityiskohtia "entisestä elämästä"

- en kerro ihastuksistani

Vierailija
4/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikumppanien lukumäärää, niitä on liikaa.

Noh, tuossa se taitaa ollakin.

Vierailija
5/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan ymmärrän sanonnan tavallaan en ... kerranhan täällä vain eletään mutta joillekn entinen duuni tai exä on kuin elämä. merkillistä.

Vierailija
6/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole kertonut totuutta aikaisemmista seksikumppaneistani, niitä on liikaa. Muutaman olen toki kertonut, mutten monia yhden illan suhteita.

Vierailija
7/7 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastella hyvän naisystäväni kanssa. Hänkään ei siitä tiedä...