Saan tukia 1300e/kk
Ja ainoa asia, mitä toivon on, että olisin niin kuin kaikki muutkin. Olisin koulutettu, kävisin töissä, saisin asuntolainaa, uskaltaisin ajaa autoa (ja voisin omistaa auton).
Mutta ei, niin ei. Ainakin pärjään sitten rahallisesti, jos jotain positiivista tästä voi etsiä.
Kommentit (7)
tukia tällä hetkellä... tosin oon menossa syksyllä takas töihin niin eipähän tartte enää sen jälkeen täyttää yhtään lippua tai lappua saadakseen rahaa. Nöyryyttävää mun mielestä. Ja tosiaan mielummin menen töihin, saan itse päättää mihin rahani käytän :) Tosin myös tienaan paljon enemmän kuin nuo tuet joten tulotasoni palautuu taas "normaaliksi"... syksyä odotellessa... ;)
Mitä tukia sä ap saat? mä saan kh-tuen, lapsilisän, elarit ja loput tulee sossun kautta. Asumistukea en saa.
tuet, että niillä eli loistavast espanjassa. Hän asui siellä vuoden vaimoineen. Olivat saaneet lapsen ja hän otti kaikki siihen liittyvät rahat ja lomat, kun palkka, jonka mukaan ne määräytyivät, oli niin suuret.
Saan työkyvyttömyyseläkkeen, vanhempainpäivärahan ja lapsilisän kahdesta lapsesta.
onko sun AP työkyvyttömyys sitä luokkaa ettet pysty esim kouluttautumaan johonkin uuteen ammattiin? Sitä kauttahan pääsisi takaisin työelämään ja "normaalien pariin". Onko lapset mitenkin pieniä? Ilmeisesti toinen on ainankin vauva jos saat vanhempainpäivärahaa...
Nythän sulla olis hyvää aikaa opiskella kun lapset on pieniä, laitat ne osapäivähoitoon ja sitten opiskelet itsellesi uuden ammatin, vaikka aikuispuolella tai iltakoulutuksella. Onnistuisko?
Tsemppiä kuitenkin ja mukavaa kesää!
1380 euroa nettona:) Yksinhuoltaja korotuksen saan lapsilisään ja minimi perhe-eläkkeen lisäksi. Sillä sitten mennään:)
Eikö kellään mitään sanottavaa?