Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies ryhtyy suhteeseen naimissa olevan pienten lasten äidin kanssa?

Vierailija
14.07.2011 |

Tälläinen kuin minä!

T: Mies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse naimisissa oleva pienten lasten äiti jolla on vähän suhteentapainen (ei noin säännöllinen kuin ap:lla) lapsettoman (mutta naimisissa olevan) miehen kanssa, ja olen itsekin todella yllättynyt tilanteesta. En itseni kannalta, koska olen ihan lopenkyllästynyt mieheeni ja varmaan eroaisin siitä jos ei olisi näitä lapsia, mutta en tajua mitä sen miehen päässä oikein liikkuu. Olen rumempi, vanhempi ja väsyneempi kuin sen vaimo. Olimme kavereita ennen tätä säätöäkin, ja tämä touhu siis juontaa juurensa siihen että pidämme toisistamme ihmisinä, mutta en yhtään tajua miksi se haluaa panna minua ja miksi on valmis vaarantamaan selvästikin omaani paremman avioliiton (en siis tunne hänen vaimoaan muuten kuin ulkonäöltä ja miehen puheista, eikä se ole koskaan sanonut vaimostaan mitään pahaa). Minulle kyllä sopii. Olen ihastunut mutten rakastunut, eikä ole pienintäkään mahdollisuutta että koskaan olisimme oikeasti yhdessä, tämä on vain pientä ylimääräistä kivaa.

Niin että josko ap voisi valaista noin miessuvun puolesta tätä - miksi pettää, vaikka vaimon kanssa ei ole ongelmia, ja vaikka toinen nainen on vaimoa rupsahtaneempi mammaihminen?

Kauneus on tietty katsojan silmässä, ja siks toisekseen ei se ns. ulkoinen kauneus ole kaikki kaikessa. Ehkä se miehen avioliitto ei sittenkään ole niin hyvä??

T: ap

Vierailija
22/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko naiseen? Millainen nainen on mielestäsi? Mitä teet tällä palstalla?

Nainen on upea! ja ai mitä teen tällä palstalla? enks mä saa käydä täällä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks minua pitäisi harmittaa lapset? jos tästä jotain tulee niin tiedän toki saavani koko paketin lapsineen kaikkineen.

Ei ole ruusuisia kuvitelmia uusperhe elosta, vaan teen kaikkeni myös hänen lapsien eteen sillä ymmärrän että ne ovat hänelle tärkeitä

Vierailija
24/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi kypsä isäpuoleksi? Uskotko pystyväsi rakastamaan lapsia? Haaveiletko omista lapsista? Onko naisen avioliitto pitkä ja elähtänyt tai kyse jostain ikäkriisistä? Onko sulla joku ikäkriisi? Vanhojako olette?

Vierailija
25/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille tuntuisi olla perheenrikkoja? Mikset tunne omantunnontuskia?

on kyllä se pettävä osapuoli!!!

Vierailija
26/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevan pienten lasten äidin kanssa. Koen, että minulla on enemmän aihetta rehvasteluun kuin Ap:lla.

T. toinen mies

Vierailija
27/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi kypsä isäpuoleksi? Uskotko pystyväsi rakastamaan lapsia? Haaveiletko omista lapsista? Onko naisen avioliitto pitkä ja elähtänyt tai kyse jostain ikäkriisistä? Onko sulla joku ikäkriisi? Vanhojako olette?

eronnut siis. Kaatui niihin erilaisiin haluihin ja tarpeisiin parisuhteessa.

olen kypsä isäpuoleksi, pystyn rakastamaan lapsia, en haaveile omista lapsista(minulla on jo)

En usko ikäkriiseihin, kyllä ne kriisit on jotain ihan muuta. Enkä myöskään ole oikea arvioimaan toisten avioliittoja

Vierailija
28/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevan pienten lasten äidin kanssa. Koen, että minulla on enemmän aihetta rehvasteluun kuin Ap:lla.

T. toinen mies

Enkä ole mitenkään enkä koskaan kehunut tai ollut ylpeä tilanteesta.... Mitä kehumista tässä nyt on?

Vierailija
29/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon ja tosi typerä. Menee toisen oman luokse koska ei osaa katsoa sitä vahinkoa mitä on aiheuttamassa. Et todellakaan ole hyvää avioliittoainesta ette kumpikaan!

Ai niin vakkahan se kantensa valitsee vai oliko toisinpäin? Ihan sama kun on samaa maata -eikö?

Vierailija
30/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekopyhyyttä....

En ole mennyt minnekään, minun luo on tultu....

Mikähän siellä kotona on kun siellä ei viihdy??

Ajattelematon ja tosi typerä. Menee toisen oman luokse koska ei osaa katsoa sitä vahinkoa mitä on aiheuttamassa. Et todellakaan ole hyvää avioliittoainesta ette kumpikaan!

Ai niin vakkahan se kantensa valitsee vai oliko toisinpäin? Ihan sama kun on samaa maata -eikö?

Vierailija
31/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivätkö omat lapsesi erosta? Miten voit hajoittaa naisen perheen? Tapaatko omia lapsiasi ja miten he uuteen kuvioon suhtautuvat? Minkä ikäisiä omat lapsesi ovat? Petitkö naimisissa ollessasi? Miten suhtaudut, jos sinua petettäisiin? Nainen on siis empimässä eikä ehkä huolikaan sinua?

Vierailija
32/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivätkö omat lapsesi erosta? Miten voit hajoittaa naisen perheen? Tapaatko omia lapsiasi ja miten he uuteen kuvioon suhtautuvat? Minkä ikäisiä omat lapsesi ovat? Petitkö naimisissa ollessasi? Miten suhtaudut, jos sinua petettäisiin? Nainen on siis empimässä eikä ehkä huolikaan sinua?

Lapseni eivät kärsineet erosta, päinvastoin. Olen lasteni lähihuoltaja, ikiä en kerro, petin naimisissa ollessani ja minua petettiin,

niin nainen empii...

Ja en minä kenenkään perhettä hajota... se hajoaa varmasti ihan ilman minuakin jos on hajotakseen. Ja voi myös pysyä koossa.... sekin vaihtoehto on

Eihän tästä vielä tiedä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän