Minkälainen mies ryhtyy suhteeseen naimissa olevan pienten lasten äidin kanssa?
Kommentit (32)
Luotatko naiseen? Millainen nainen on mielestäsi? Mitä teet tällä palstalla?
Nainen on upea! ja ai mitä teen tällä palstalla? enks mä saa käydä täällä ;)
T: ap
Miks minua pitäisi harmittaa lapset? jos tästä jotain tulee niin tiedän toki saavani koko paketin lapsineen kaikkineen.
Ei ole ruusuisia kuvitelmia uusperhe elosta, vaan teen kaikkeni myös hänen lapsien eteen sillä ymmärrän että ne ovat hänelle tärkeitä
Oletko mielestäsi kypsä isäpuoleksi? Uskotko pystyväsi rakastamaan lapsia? Haaveiletko omista lapsista? Onko naisen avioliitto pitkä ja elähtänyt tai kyse jostain ikäkriisistä? Onko sulla joku ikäkriisi? Vanhojako olette?
Mille tuntuisi olla perheenrikkoja? Mikset tunne omantunnontuskia?
on kyllä se pettävä osapuoli!!!
naimisissa olevan pienten lasten äidin kanssa. Koen, että minulla on enemmän aihetta rehvasteluun kuin Ap:lla.
T. toinen mies
Oletko mielestäsi kypsä isäpuoleksi? Uskotko pystyväsi rakastamaan lapsia? Haaveiletko omista lapsista? Onko naisen avioliitto pitkä ja elähtänyt tai kyse jostain ikäkriisistä? Onko sulla joku ikäkriisi? Vanhojako olette?
eronnut siis. Kaatui niihin erilaisiin haluihin ja tarpeisiin parisuhteessa.
olen kypsä isäpuoleksi, pystyn rakastamaan lapsia, en haaveile omista lapsista(minulla on jo)
En usko ikäkriiseihin, kyllä ne kriisit on jotain ihan muuta. Enkä myöskään ole oikea arvioimaan toisten avioliittoja
naimisissa olevan pienten lasten äidin kanssa. Koen, että minulla on enemmän aihetta rehvasteluun kuin Ap:lla.
T. toinen mies
Enkä ole mitenkään enkä koskaan kehunut tai ollut ylpeä tilanteesta.... Mitä kehumista tässä nyt on?
Ajattelematon ja tosi typerä. Menee toisen oman luokse koska ei osaa katsoa sitä vahinkoa mitä on aiheuttamassa. Et todellakaan ole hyvää avioliittoainesta ette kumpikaan!
Ai niin vakkahan se kantensa valitsee vai oliko toisinpäin? Ihan sama kun on samaa maata -eikö?
Mitä tekopyhyyttä....
En ole mennyt minnekään, minun luo on tultu....
Mikähän siellä kotona on kun siellä ei viihdy??
Ajattelematon ja tosi typerä. Menee toisen oman luokse koska ei osaa katsoa sitä vahinkoa mitä on aiheuttamassa. Et todellakaan ole hyvää avioliittoainesta ette kumpikaan!
Ai niin vakkahan se kantensa valitsee vai oliko toisinpäin? Ihan sama kun on samaa maata -eikö?
Kärsivätkö omat lapsesi erosta? Miten voit hajoittaa naisen perheen? Tapaatko omia lapsiasi ja miten he uuteen kuvioon suhtautuvat? Minkä ikäisiä omat lapsesi ovat? Petitkö naimisissa ollessasi? Miten suhtaudut, jos sinua petettäisiin? Nainen on siis empimässä eikä ehkä huolikaan sinua?
Kärsivätkö omat lapsesi erosta? Miten voit hajoittaa naisen perheen? Tapaatko omia lapsiasi ja miten he uuteen kuvioon suhtautuvat? Minkä ikäisiä omat lapsesi ovat? Petitkö naimisissa ollessasi? Miten suhtaudut, jos sinua petettäisiin? Nainen on siis empimässä eikä ehkä huolikaan sinua?
Lapseni eivät kärsineet erosta, päinvastoin. Olen lasteni lähihuoltaja, ikiä en kerro, petin naimisissa ollessani ja minua petettiin,
niin nainen empii...
Ja en minä kenenkään perhettä hajota... se hajoaa varmasti ihan ilman minuakin jos on hajotakseen. Ja voi myös pysyä koossa.... sekin vaihtoehto on
Eihän tästä vielä tiedä...
Kauneus on tietty katsojan silmässä, ja siks toisekseen ei se ns. ulkoinen kauneus ole kaikki kaikessa. Ehkä se miehen avioliitto ei sittenkään ole niin hyvä??