Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintatulehdus

Vierailija
14.07.2011 |

Imetän esikoistani ja viime yönä minulle nousi kuume, oikea rinta on kipeä ja siinä on päällä sellainen kova kohta. Vauva onneksi suostuu imemään siitä, mutta pitäisikö minun vielä imettämisen jälkeen lypsää rinta ihan tyhjäksi? Vauva syö n. 3-4 h välein, yleensä yhdestä rinnasta kerrallaan, mutta nyt tietysti täytyy antaa joka syötöllä myös tulehtuneesta. Olisiko tärkeää saada tulehtunut rinta nyt ihan tyhjäksi, kun toisaalta ymmärsin, että on hyvä jos maito "liikkuu" rinnassa, eli heruu ja sitä imetään pienin väliajoin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minulla ollut kolmesti rintatulehdus. Kahteen ensimmäiseen hain kuurin, kolmannella kerralla suihkuttelin kovasti lämpimällä vedellä ja koetin muistaakseni hieroa kovaa kohtaa ja se meni sillä ohi. Tärkeää lienee saada rinta tyhjäksi. Mutta minulla tosiaan lämmin suihkuvesi auttoi, oli suihkussa kauan. Mutta hae kuuri, jos ei auta. Tsemppiä sinulle imettämiseen, se kannattaa hankaluuksienkin jälkeen : )

Vierailija
2/2 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten vielä lypsää ihan rintapumpulla rinnan tyhjäksi. Koitin käsinkin, mutta se ei oikein tuottanut tulosta.

Kiitos tsempistä, tarkoitus ei ole lannistua vaan jatkaa imetystä, kun se tähänkin asti on sujunut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla