Mihin kaupunkiin Suomessa muuttaisit jos saisit valita minkä vaan?
Kommentit (22)
haluan asua. Oon asunut neljässä eri kaupungissa. Ensimmäistä kaupunkia en kyllä itse valinnut, vaan synnyin sinne. Sitä kaupunkia vähän inhosinkin. Ei taida olla sellaista paikkakuntaa, jossa haluaisin asua yli kaiken. Missään pienellä paikkakunnalla en varmaankaan viihtyisi. Enkä kovin pohjoisessa. Enkä ole edes tutustunut kaikkiin Suomen paikkakuntiin, joten vaikea vastata.
Siinä on vaan jotain.
Asuin siellä -94-97, ja kaipaan takaisin.
Mutta juuri nyt haluaisin lomalle Turkuun, ihan vain muutamaksi päiväksi :)
Mihin kaupunkiin Suomessa muuttaisit jos saisit valita minkä vaan?
Ja asun jo siellä missä tahdonkin, Turun seudulla
Turkuketju tää on?
Turun seudulla asun ja valintani siis tehnyt.
muuttaisin, jos saisin ihan itse päättää! :-)
Turku taitaa olla hyvä kaupunki?
Joskin slummeja tämä kehuminen ei tietenkään koske.
Turku sanon minäkin, koska olen aina asunut täällä ja täältä en koskaan pois haluaisikaan!
Täällähän on kaikki! Ison kaupungin jutut, silti suht pieni paikka kuitenkin verrattuna vaikka Helsinkiin. Ei liikaa ihmisiä jne.
Itse asun 4km keskustasta, todella rauhallisella pientaloalueella :) Ja viihdyn superhyvin.
Helsinkiin mennessä ahdistaa! Tampereella viihdyn myös hyvin. Ja pikkupaikkakunnillakin viihdyn, mutta jotenkin on sellainen olo, että kuitenkin sitä kaipaisi vähän isompaan kaupunkiin. Mikkeli oli myöskin kiva.
Sopivan lähellä kaikkea. Ja edullinen asumisen hintataso.
nyt asutaan Vantaalla ja tosiaan Turkuun haluaisin muuttaa. On juuri sopivan kokoinen kaupunki, viihtyisä ja lapsille valtavasti ihanaa tekemistä. Ja kirjasto ihan huippuhieno :)
kattelen vapaita asuntoja ja työpaikkoja mikkelistä vaikka en vielä sinne voikkaan muuttaa...
Siis jos olisi töitä ja muut asiat kunnossa siinä kaupungissa, niin Maarianhaminaan. Tai sitten Hankoon, Naantaliin tai Turkuun. Tai johonkin muuhun kivaan merenrantakaupunkiin.
Jonnekin täysin eristyksiin muista, kauan korpeen.
ehdottomasti.
nimim. Siellä pitkiä aikoja joskus viettänyt.