Katuuko mies ikinä jätettyään vaimonsa ja lapsensa toisen naisen takia?
Kommentit (12)
joku av mamma on taas katkerana. Tää on ainakin viides avaus samasta aiheesta tunnin sisään.
Olisit perkele antanu sitä pillua ja nakuttanu vähemmän niin olisit saanut pitää miehes. Säälittävää avautumista eukolta joka jäi toiseksi.
Kyllä sun katkeruus kävi ilmi jo heti ekasta ketjusta, joten lopeta nyt jo perkele
Petti, otin eron ja mies katuu, että menetti perheen.
Itkee kuulemma itsensä uneen monta kertaa.
Ja tämän on kertonut uuden vaimon jo aikuinen lapsi (ollaan työkavereita)
Jos ei ole ollut realistiset tavoitteet uudelle suhteelle vaan vaihtanut puhtaasti ihastushöyryissä niin voipi hyvinkin alkaa kaduttamaan kun uusi suhde muuttuu arkiseksi.
Näin on käynyt useammallekin eronneelle parille tuttavapiirissä, oli uuden matkaan lähtijä sitten mies tai nainen. Yksi kaveri otti ex-miehensä takaisin, muilla on jäänyt turhan itkemiseksi.
Sitten on tietenkin niitäkin tuttuja jotka vaikuttavat olevan täysin tyytyväisiä uudessa suhteessaan. Ehkä ovat olleet sitten tyytymättömiä vanhassa suhteessaan ja uusi kumppani on ollut vain bonus erossa, ei sen lähtökohtainen syy. Eli olisivat eronneet ajan mittaan joka tapauksessa. Tai sitten uuden kanssa on vain hyvä olla.
Mutta omalla tuttavapiirilläni vaikuttaa vähän siltä että jos mies/nainen on hyvän suhteen arkitasanteessa ihastunut ja eronnut ihastuksen huumassa niin on katunut jälkikäteen. Jos parilla on ollut merkittäviä ongelmia jo ennen sivusuhteen syntyä niin kukaan ei ole jälkikäteen harmitellut ettei kokeillut virvoittaa sitä vanhaa, toimivaa mutta tylsynyttä, suhdettaan. Sama vähän myös että mitä intoihimoisemman suhteen aikana pettäjä on ottanut eron, sitä useammin on itkenyt exää takaisin salaa tai jopa kertonut suoraan uuden suhteen loppumisen syyksi sen ettei uusi suhde ollutkaan se elämän intohimo mitä oli kuvitellut ja kadutti että sotki vanhan hyvän pohjan uusperhekuvion ongelmilla.
En tiedä kuinka syvää näidenkään rakkaus exää kohtaan on, mutta ovat harmitelleet että lähteminen oli väärä ratkaisu, olisi ollut kantavampi pohja yrittää virittää vanhaa.
(Itse olen jättänyt mieheni, mutta en uuden takia vaan sinkkuna aloitin uuden elämäni enkä itse ole kaivannut päivääkään takaisin vanhaan liittooni)
Mutta katuu myös sitä, jos ei jätä. Jotain jää aina saamatta!
Omani lähti ja katui kovasti. Ei ollut todellisuus rakastajattaresta ilmeiseti ihan sama kuin ihastuneet kuvitelmat... Ja koskapa ne toisiaan vastaisivatkaan. Kun arki alkoi koputella uudessa suhteessa tuli mies katumapäälle.
Moni toisen naisen matkaan lähtemistä harkitseva mies taitaa olla kuin lapsi karkkikaupassa. Kun kaikkea ei voi saada, jää se hyllyyn jäänyt karkkipussi kaivelemaan mieltä... Mitäs jos se olisi ollutkin parempaa, kuin se mihin valinta osui? Silloin ei oikein osaa nauttia niistäkään namuista, jotka tuli valinneeksi.
Mun mies jätti meidät ihastuttuaan työkaveriinsa. On myöhemmin juteltu asiasta ja hän on kertonut rehellisesti että katuu. Meillä on molemmilla uudet perheet ja lapset näkee isäänsä useasti.
Hitostako tässä osaa sanoa katuuko joku yksittäinen mies. Toisaalta miehethän on kaikki samanlaisia ja ajattelevat aina samalla lailla toisinkuin uniikit lumihiutale naiset. 😂👍
Lapsien jättämistä kadun mutta sen nalkuttavan ja huutavan ja pillua pihtaavan akan jättämistä en kadu.
Entä katuuko nainen nalkuttamistaan kun tulee jätetyksi?
Minulla oli suhde 15v nuoremman naisen kanssa jonka kanssa halusin päätyä yhteen. En jättänyt vaimoa lasten takia. Vaimokaan ei jättänyt minua vaikka kerroin suhteesta.
Olisi varmaan harmittanut ero lasten takia.
Mutta katuu myös sitä, jos ei jätä. Jotain jää aina saamatta!