Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo varjostusketju

Vierailija
13.07.2011 |

Selittäkää mitä siinä pääpiirteisesti on jankattu kuusisataa viestiä? en jaksa noin pitkiä ketjuja lukea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jotkut ovat keskustelleet siitä, onko ap:n tarina keksitty vai ei, ja loput ovat keskustelleet ap:n tilanteesta; antaneet vinkkejä, kertoneet omia kokemuksiaan jne.

Vierailija
2/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap halusi varmistusta epäilyillee, että mies pettää, ja lähti varjostamaan valepuvussa miestään Turkuun, jonne mies kaveriporukalla lähti viikonloppua viettämään.

Jäikin sitten tämä herra kiinni toisen naisen kanssa kaulailusta ja ap otti kiinni heidät menemästä hotellihuoneeseen. Siinä mies sitten syytteli ap:tä vakoilemisesta, mutta myönsikin tekonsa.

Tässä eilen he keskustelivat asiat halki, ei tiedetä vielä lopputulosta, sitä tässä jokianen odottelee, kun ap lupasi tulla kertomaan keskustelustaan.

Tapahtuma siis eteni #livenä", ap kertoi tapahtumista puhelimensa välityksellä kun me muut uteliaat odottelimme ja nnoimme vinkkejä, siitä niin monta viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

:D ihania tällaiset viestit.

Vierailija
4/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap halusi varmistusta epäilyillee, että mies pettää, ja lähti varjostamaan valepuvussa miestään Turkuun, jonne mies kaveriporukalla lähti viikonloppua viettämään.

Jäikin sitten tämä herra kiinni toisen naisen kanssa kaulailusta ja ap otti kiinni heidät menemästä hotellihuoneeseen. Siinä mies sitten syytteli ap:tä vakoilemisesta, mutta myönsikin tekonsa.

Tässä eilen he keskustelivat asiat halki, ei tiedetä vielä lopputulosta, sitä tässä jokianen odottelee, kun ap lupasi tulla kertomaan keskustelustaan.

Tapahtuma siis eteni #livenä", ap kertoi tapahtumista puhelimensa välityksellä kun me muut uteliaat odottelimme ja nnoimme vinkkejä, siitä niin monta viestiä.

Mun mies oli kaveriporukalla Turussa viime viikonloppuna. Pitääkö mun lukea toi ketju läpi? Onkohan kyseessä mun miehen kaveri?

Vierailija
5/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kaveriporukalla Turussa viime viikonloppuna. Pitääkö mun lukea toi ketju läpi? Onkohan kyseessä mun miehen kaveri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi