Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitatte paperinkeräykseen esim. kaks plus.

Vierailija
13.07.2011 |

lehdet ja muut itseänne kiinnostavat? Minusta on hauskaa lukea useammankin vuoden vanhoja lehtiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole tilaa säilytellä niitä....

Vierailija
2/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selattuani lehden se muuttuu mulle paperinkeräysjätteeksi. Nykyään tulee aika laaduttomia lehtiä, joita ei viitsi säästellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien ne töihin

Vierailija
4/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuot vanhat lehdet muuta ole. Näiden perhelehtien jutut ovat vielä yleensä niin pintaraapaisuja että vaikka kuina kiinnostuisi otsikosta niin saa petyttyä puolitiehen jääneeseen kirjoitukseen. Ammattiliiton ja muutaman muun järjestön lehdet säästän koska niissä on ihan oikeaa asiaa ja sellaista jonka jaksaa lukea myöhemmin uudelleen.

Vierailija
5/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaan niistä irti ne muutamat jutut mitkä kiinnostavat. Jos lehden sivuista yli puolessa on jotain mitä haluan säästää jätän lehden kokonaisena.

Ja tietty käyn säännöllisesti läpi myös ne lehtileikkeet ja heitän pois jutut jotka eivät enää kiinnosta :)

Vierailija
6/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee 5-6 eri aikakauslehteä ja lisäksi ostellaan. Ei kerrassaan voi säilyttää niin paljoa lehtiä, uusia lehtiä tulee meidän huusholliin varmaan jotain 10-15 joka kuukausi ja se tekee jo melkein 200 lehteä vuodessa.

Me ei kyllä laiteta jätepaperiin, vaan myydään kirppiksellä ja aina on menneet kaupaksi kun on alhainen hinta. Sitä kautta voi toisetkin sitten niitä lukea.

Vierailija
7/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamstraaminen on sairaus

Vierailija
8/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut esim. kaksplus, vauva jne lehdet annan ehdottomasti kavereille tai vien lähileikkipuistoon. Itse tilaan yleensä yhtä lehtä kerrallaan kun talon lehtiroskiksesta löytyy kaikkea mahdollista. Mieluummin kyllä luen kirjoja kuin lehtiä mutta on lehtiäkin välillä kiva selata. Ovat kivoja siitä, että pystyy jopa lapsen kanssa lukeamaan vähäsen kun hän voi katsella kuvia.

Musta on tyhmää myös heittää paperinkeräykseen sellaista, jonka voi myös kierrättää. Samat jutut niissä kiertää. On lähes sama lukeeko esim nyt vauvaa odottava uusia lehtiä vai esim. vuosikerran vuodelta 2009.

Vierailija
9/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoitekenttien leikkaaminen vaan on tylsää puuhaa.

Viesin sairaalaan, jos tietäisin minne niitä siellä voi viedä...

Vierailija
10/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoitekenttien leikkaaminen vaan on tylsää puuhaa. Viesin sairaalaan, jos tietäisin minne niitä siellä voi viedä...

En ole ikinä ymmärtänyt. Itse vien lehdet joko työpaikalle tai sitten lehtiroskikseen. Pengon myös taloyhtiön lehtiroskista aika usein, ja otan sieltä muiden lehtiä kiertoon :)

Vierailija
11/16 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihapiirissä keskenämme. Jos olen lukenut lehden, annan eteenpäin tai tiputan sen naapurimamman postilaatikkoon.

Ei tarvi kaivella lehtiroskista (vaikka sitäkin vilkaisen kyllä joskus).

Vierailija
12/16 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dyykkailen viikoittain lehtiroskista, ja musta on kiva löytää luettavaksi välillä muutakin kuin seiskalehteä tai me naisia.

Vierailija
13/16 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku häpeä tilata lehtiä?

Vierailija
14/16 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä, miksi ne ositteet pitää leikata? Onko joku häpeä tilata lehtiä?

Vierailija
15/16 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoitekenttien leikkaaminen vaan on tylsää puuhaa. Viesin sairaalaan, jos tietäisin minne niitä siellä voi viedä...

En ole ikinä ymmärtänyt. Itse vien lehdet joko työpaikalle tai sitten lehtiroskikseen. Pengon myös taloyhtiön lehtiroskista aika usein, ja otan sieltä muiden lehtiä kiertoon :)

Jos lehti on sellainen jonka tilausnumerosta ja postinumerosta etc saa kaikki nettitunnuksiin tarvittavat tiedot. Esim olisikohan ollut Meidän Perhe vai mikä mistä sain lehden takakannesta tiedot joilla muuttaa tilaustietoja.

Tuskin kukaan noilla mitään tekee, mutta eipä siitä leikkaamisestakaan ole sanottavaa vaivaa.

Vierailija
16/16 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meidän taloyhtiössä tehtiin kun asutiin Helsingissä kerrostalossa. Nyt asumme maalla omakotitalossa ja ei ole niin helppoa vaihdella lehtiä. Heittelen lehtikeräykseen ellen keksi kenelle ne antaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi