Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollessani lapsi, viikonloput kyläiltiin aina sukulaisissa tai

Vierailija
13.07.2011 |

vanhempien ystävillä. Aikuiset vetivät kaksin käsin viinaa pe ja la-illat ja su-iltana ajettiin sitten kotiin. Viikonloput oli ihan kauheita, kun he kännäsivät ja koskaan ei saanut nukkua kunnolla.

Itse päätin, että IKINÄ lapseni eivät koe samaa. Ja eivät koekaan, minun osaltani. Mutta miten sitten mies... Aina, kun lähdetään sukulaisiin, mies vetää siellä kännit isäntäväen kanssa. Sitten seuraavana päivänä juo krapulakaljaa pitkin päivää. Vihaan tätä systeemiä, enkä halua miehen kanssa käydä missään. Ja tietysti sukulaiset päivittelevät, kun minä olen niin hankala.. Voi vattu kuitenkin!!!!

Viime reissulla mies alkoi heti kaljoitella, kun pääsimme perille. Ja sitten häipyi baariin ja tuli aamulla puoli 6 takaisin ja sitten valitti minulle, kun ei saa nukkua minun ja lasten takia tarpeeksi. Ja joi sitten loiventavia lauantaipäivän. Hyi helvata, enkö ikinä pääse tällaisesta elämäntyylistä eroon!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla tunnolla?

Minulle on tehty selväksi, että jos yritän erota, mies pitää lapset. Miehen sukulaiset aikovat valehdella minusta tarpeen mukaan mitä tarvitsee. Olen puun ja kuoren välissä, jos eroan, joudun riitelemään tulisesti lapsista ja jos monta ihmistä puhuu valheita minua vastaan, mitä voin tehdä?

Vierailija
2/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seurustelit? Oliko silloin jo odotettavissa ko. toiminta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ollut ihan "odotettavissa" oleva asia. :) Tämä lienee täällä av:lla sellainen kummallinen asia, että siis mies voi muuttua seurusteluajankin jälkeen. Oletus on, että mies on juuri se, mihin "sata vuotta" sitten tutustui. Vuodet eivät muuta ketään, lasten syntymät eivät muuta mitään, elämän rypyt ja kolhut eivät muuta mitään...

Vierailija
4/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raitis ihminen ja äiti. En taatusti katselisi tuollaista juovaa miestä. Tee miehelle pian selväksi, että otat eron, jos vielä kerrankin juo. Ja oikeasti alat suunnittelemaan eroa ja laitat asuntoa hakuun.

Vierailija
5/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raitis ihminen ja äiti. En taatusti katselisi tuollaista juovaa miestä. Tee miehelle pian selväksi, että otat eron, jos vielä kerrankin juo. Ja oikeasti alat suunnittelemaan eroa ja laitat asuntoa hakuun.

Vierailija
6/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on valmis valehtelemaan mitä hyvänsä. On jo valehdellutkin ties kelle.

Avioliiton aikana perheen seura ei ole kiinnostanut, mutta kun alettiin puhumaan erosta, niin yhtäkkiä kiinnostikin :(

En siis osaa auttaa, sanonpa vaan että puun ja kuoren välissä olen minäkin.

Vierailija
7/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hoitanut meillä lapset ja kantanut päävastuun heistä. Mies on tuonut leivän kotiin ja vapaa-ajan viettänyt milloin missäkin "ansaitulla harrastereissulla raskaan työn vastapainoksi". Tämä peli alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen. Ja jos olen johonkin tästä lasten saatavilta lähtenyt, mies on hommannut jonkun sukulaisensa lapsia vahtimaan. Ei ole pahemmin vastuuta ottanut. Mutta "jatkossa toki ottaisi", jos minä otan ja lähden... voi, voi..

ja on valmis valehtelemaan mitä hyvänsä. On jo valehdellutkin ties kelle.

Avioliiton aikana perheen seura ei ole kiinnostanut, mutta kun alettiin puhumaan erosta, niin yhtäkkiä kiinnostikin :(

En siis osaa auttaa, sanonpa vaan että puun ja kuoren välissä olen minäkin.

Vierailija
8/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on toiminut. saattaa ottaa kerran vuodessa siiderin, mutta senkin niin ettei minun tarvitse sitä nähdä. Mieheni oli joskus suhteen alkuaikoina kerran humalassa ja totesin silloin ilmoitusluontoisena asiana, että jatkossa en tule hyväksymään alkoholinkäyttöä silmissäni ja siitä alkaen on ollut käyttämättä. eikä ole valittanut.

Vierailija
9/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ottaminen tapahtuisi joskus, niin eipä haittaisi. Mutta kun se on jatkuvaa ja siitä on tullut sellainen, että jos sanoo ottavansa saunaoluen, se ei toki tarkoita yhtä olutta vaan vähintään 3-4. Tai jos joskus kysyn, kun on perjantai, että ostitko olutta paljon. "en ostanut yhtään" Sitten hänellä on jotain siideriä pussillinen autossa ja hakee sen itsetyytyväisenä ja sihauttaa auki. Jos erehdyn ihmettelemään, että eihän sun pitänyt ottaa. "no puhuinko mitään oluesta"

Vierailija
10/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän se mies sit jaksaisi yksin hoitaa niitä lapsia ja herätäkin pitäis aikasin. Etköhän sä ne aika pian sais takasin. Ota vaan ero.

Puhut miehen juomisesta neuvolassa ja ilmotat sosiaalitoimistoon, ei ne lapsia juopolle anna.

Vierailija
11/12 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä maassa kukaan "ota lapsia" minkään valheiden avulla. Jos lapset ovat suhteellisen pieniä vielä, olet ihan täysipäinen ihminen ja olet kantanut muksuista päävastuun aina, ei sellaista tuomioistuinta olekaan joka antaisi lähivanhemmuuden viinaan menevälle isälle. Pitää olla rankkoja todisteita sinua vastaan, jos niin voisi käydä.

Jos katsot että tuollainen elämäntyyli ei ole sinulle ja lapsille hyväksi, älä lähde miehen mukaan ja tee selväksi, että ero tulee jos tyyli ei muutu. Kännääminen alkaa jossakin vaiheessa muuttua lapsistakin epämiellyttäväksi, vaikka ehkä he eivät kovin pieninä vielä ymmärrä kaikkea siihen liittyvää. Omaa kokemusta tästä asiasta minulla on valitettavasti runsaasti, sillä omat vanhempani harrastivat tuota samaa menoa ja alkoholisoituivatkin vuosien varrella pahasti...

Jos näyttää sille, että ero tulee, niin hanki vaikka oikeusaputoimistosta lakineuvontaa / lakimies itsellesi, ettet ole miehen ja alkoholisoituneen sukunsa vietävissä. Ala pitämään kirjaa miehen viinankäytöstä ja mahdollisista kännitoilailuista + muistakin raskauttavista tosiasioista. Kaikki huolellisesti muistiin todisteiden kera - voit tarvita jotakin "kättä pidempää" jatkossa!

Vierailija
12/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko sukulaiset sanoneet sinulle henkilökohtaisesti, että aikovat valehdella miehesi puolesta vai onko miehesi sanonut niin? Jotenkin en oikein usko tuollaiseen sukulaisten yhteisrintamaan, liekö miehesi uhkailua vain? ja muutenkin tosiaan se, että miehesi aikoo ottaa lapset tuosta vain, ei kuulosta ihan helposti toteutettavissa olevalta, ellet ole asunnoton ja työtön mielisairas narkkari. Eikö yhteishuolto ole päivän sana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan