Molemmat töissä mutta maksan 2/3 vuokrasta.
Tienaamme melkein yhtä paljon ja ennen maksoimme vuokran puoliksi. Nyt sovimme että minä maksan 2 / 3 jotta saan määrätä enemmän. Eli pyytää siivoamaan jälkensä ja nukkumaan ajoissa ja olemaan huutamatta jne melko perusasioita.
En tykkää yhtään jos metelöidään ja valvotaan arkiyönä kun pitäisi nukkua. Tai että mies pelaa koko illan omia juttujaan. Mm nämä (ja siivous)on ollut miehelle kovia paloja.
Mies sanoi että hän käyttäytyisi enemmän siten kuten tahdon jos ei joudu maksamaan puolia kaikesta. Suostuin tähän kokeiluun, vaikka toivoisin että mies ihan itsestään tahtoisi toimia "paremmin".
Kommentit (3)
että olen ainoa jota harmittaa jos mies tahtoo pelata illat ennemmin kuin tehdä jotain yhdessä. Tai ei saa niitä pyykkejä pyykkikoriin..
..pitäisikö kaikki sietää mukisematta koska kyseessä on aikuinen? En minä ainakaan ota mitä tahansa käytöstä aikuisiltakaan. Jos aikuinen käyttäytyy kuin lapsi niin sitten häntä ehkä täytyy hieman kohdella kuin lasta? En nyt tahdo itkeä että tulipa tehtyä paska miesvalinta vaan koittaa muuttaa asioita.
Meillä on kaikki sujunut nyt paremmin. Selvästi raha on vaikuttanut miehen mieleen niin että tekee mieluusti omat jälkensä. Ehkä jopa hieman huvittava roolileikki, emäntä ja alivuokralainen. :) Ja tämä on nyt vain väliaikainen ratkaisu siksi aikaa kun katsotaan tahtooki mies tehdä osuutensa täällä ihan kokonaan.
jhjhnfjkgmnnjkh76jmmbmbnbbhmmbmmkmjbhmfmmgbhkmmju86nbk,mbjlm,bnv8hhfk75hb,bnmmglnn,kg,mngmk,gkk,m nmykjhjgthkluklkjhhhjgt,mhhdjnbgjhgfgdgjjfggfhiuujhgufjufjufjgfggfffgffijjkjhhgjijhjjgjjhhyhhughhghjfhhgfhhfgfvfvcvvchjjjcjijcjjnvnvnbvbvvbcncbbbvvb nbvbvn x x bcnvgnhhdghjhggfdhhjfgdhhgfgfggfhhhhghhhhhjjhjkkjnhhhhhhhbbbgmjgnnbbjrdjkvfkndm,xvxnmsgbshlfhdsgslölhjhhdggkdkdfhklölkhgqffyjukitkyihytryuiioyjytuyuuukuukiiyjyjjy6ffkhfrgfutjyueitihhhgfhyhkjj.nvbuu5gugkkgm,hfmmfmfmbhdngnmmhmg,mnmmmghhjloyo87,,gmhmm,,,.gnghgh,,hmmhmmhjgm,mkjjjjmmjmikg8776ohkllhljjhkll
Ei helvetti mitä kakaroita sitä aikuiset ihmiset osaa olla. Sovitteko myös viikkorahasta ja muista sanktioista jos mies lipeää vaikka pleikkarin ääreen?