naisille kyssäri?
moi
mieleeni tuli tänään kun työpaikalla olin kahvilla ja kahvilaan saapui 6 hoitajaa naispuoleista.no vaaleat vaatteet ja kevyt läpi kuulahdus näytti naisten alusvaate pukeutumisen.ajatukseni tottakai vaelteli siellä sun täällä ja mietin tietysti minkälainen vartalo noiden alusvaatteitten alta löytyis! eli kysymys kuuluu mietittekö naiset työkaverista tai ohi kulkevasta miehestä et millasella varustuksella toi mies on liikenteessä?
Kommentit (11)
Harvoin tulee tällaista mietittyä. Pitää tosiaan olla muutakin kiinnostusta epeliin.
:)
Työkavereista en mieti mutta, aah, ohikulkevat,,, etenkin näin kesäaikaan!!!
N 34
vielä kertaakaan miettinyt moista asiaa miehistä
Mutta vastaantulijoita riisun usein mielessäni. ;)
moi mieleeni tuli tänään kun työpaikalla olin kahvilla ja kahvilaan saapui 6 hoitajaa naispuoleista.no vaaleat vaatteet ja kevyt läpi kuulahdus näytti naisten alusvaate pukeutumisen.ajatukseni tottakai vaelteli siellä sun täällä ja mietin tietysti minkälainen vartalo noiden alusvaatteitten alta löytyis! eli kysymys kuuluu mietittekö naiset työkaverista tai ohi kulkevasta miehestä et millasella varustuksella toi mies on liikenteessä?
vähempi kiinnostaa jotku työkävereiden tai ohikulkevien vehkeet. Nuo asiat kiinnostaa vain, jos muuten olen kiinnostunut/viehättynyt/ihastunut johonkin. Muuten ei todellakaan.
N31
vähempi kiinnostaa jotku työkävereiden tai ohikulkevien vehkeet. Nuo asiat kiinnostaa vain, jos muuten olen kiinnostunut/viehättynyt/ihastunut johonkin. Muuten ei todellakaan. N31
EVVK
Mitä stressaat?
7,6 kg se on 5 x 1,5 litran cola pulloa – ihan sama oletko mandingo vai average 14cm sen jälkeen pistä ne pullot pyödälle ja mieti. Tai 3 kg se on 2 x 1,5l cola pulloa....
Jos haluat hyvää puutyötä huonakaluihin minne menet? - puusepän luo
Jos haluat hienoja metalli työstöjä minne menet? - sepän luo
Jos haluat huoltaa autosi minne menet? - merkkihuoltoon
Jos haluat hyvää ruokaa minne menet? - hyvään ravintolaan
Jos haluat uudet purjeet purjeveneesi minne menet? - purjeneulomoon.
Loogisesti...
Jos haluat hyvää seksiä minne menet? - huorataloon.
Jos haluat tehdä yhden lisää pienistä kullleista valittavan akan mitä teet? - lapsen ja kerrot tämän palstan osoitteen....
mutta pakko kertoo mielipide kun tänään sattui osumaan kohdalle. meidän töissä ihan kivan näköinen nelikymppinen siivoja peppu pystyssä keskellä käytävää ja punaiset alushousut paistoi farkkujen välistä.....hmmm. mieli teki riisua farkut ja pikkarit alas ja tiedätte loput....kivat seisokit sai!
Kyllä sen miehen pitää muuten ensin kiinnostaa niin sitten voin sitäkin alkaa mittimään.