Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKA maksaa päivähoitomaksut?

Vierailija
13.07.2011 |

Olen eronnut, lapset ovat joka toisen viikon luonani ja joka toisen isänsä luona. Koska olen pienituloinen opiskelija niin lasten isä maksaa elatusmaksuja, muihin kuluihin ei sitten osallistu ollenkaan, ostan lapsille KAIKEN lukuunottamatta ruokia joita syövät isän luona ollessaan.

Nyt siis tilanne että jatkan pian opintojani jotka olivat hetken tauolla ja alle kouluikäinen lapsi menee päiväkotiin. Kuuluuko minun maksaa päivähoitomaksu koska saan elarit? niin mies ainakin väittää, tosin väittää myös että minun kuuluisi ostaa ruoatkin lasten mukaan kun menevät isälleen. Vai kuuluisiko isän maksaa puolet hoitomaksusta, sillä enhän MINÄ tarvisi sitä hoitopaikkaa lapselle kun joka toisen viikon kun ovat luonani...

Miten muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko minun maksaa päivähoitomaksu koska saan elarit?

-Kyllä.

...Minun kuuluisi ostaa ruoatkin lasten mukaan kun menevät isälleen.

- Ei. Tämä ei ole sinun hommasi. Isä maksaa.

Vai kuuluisiko isän maksaa puolet hoitomaksusta, sillä enhän MINÄ tarvisi sitä hoitopaikkaa lapselle kun joka toisen viikon kun ovat luonani...

- Tietysti voitte sopia noin, mutta jos ette pääse yhteisymmärrykseen, niin sinä maksat, jos lapset asuvat virallisesti luonasi ja sinä saat elatusmaksut. Mutta kuten sanoin, en usko että sinun tarvitsee mitään maksaa. Kunta maksaa.

Vierailija
2/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroviikoin hoidatte. Sä saat elarit ja maksat hoitomaksut (ne lasketaan sun tulojen mukaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän