Onko ketään joka olisi saanut 49
Kommentit (13)
En paheksu, mutta luulen että teoriassa raskaaksi tulo on aika mahdotonta, ellei ole lestadiolainen.
kuitenkaan ensimmäistä lasta voi tuossa iässä saada? siis luonnollisesti tehden? ainakaan tervettä?
En paheksu, mutta luulen että teoriassa raskaaksi tulo on aika mahdotonta, ellei ole lestadiolainen.
miten tuo lestis-juttu siihen vaikuttaa?
Onko ne jotain eri lajia?
kuitenkaan ensimmäistä lasta voi tuossa iässä saada? siis luonnollisesti tehden? ainakaan tervettä?
miksei?
vanhin nainen, jonka tiedän saaneen lapsen. Siis ihan luonnollisin keinoin, joskus 60-luvulla.
saa esikoisensa 43 vuotiaana. on myös miehen esikoinen (vanhempi)
Onko ne jotain eri lajia?
onko tuo laji jotenkin automaattisesti hedelmällisempää?
vuotiaana vielä vauvan?
maailma pullollaan,
varsikin Jenkeissä
...aina silloin tällöin kohtaa täällä meillä. Terveisin kätilö Naistenklinikalta Helsingistä. Jopa ensisynnyttäjiä on yli 45 vuotiaita. Joillain naisilla hedelmällisyys säilyy yli 50 vuotiaaksikin.
Ihan luonnollisesti tehden saatu terve lapsi, lapsi jo aikuinen ja opiskelee yliopistossa.
Olivat tietääkseni jo luopuneet toivosta saada lapsia ja sitten yllättäen tulikin raskaaksi.
Jos on säännölliset menkat ja naisellinen, niin miksei onnistuisi jos on terve jne?