mitä mieltä jos 19 ja 27 vuotiaat seurustelevat keskenään?
mies siis 27 vuotias ja johtoasemassa töissä, tyttö 19vuotias ja toisen asteen opinnot kesken, valmistuu joulukuussa. mies on korviaan myöten ihastunu, tyttöstä en ota oikein selvää, mutta jotain kiinnostusta sieltäkin, en tiedä onko kaveri mielellä. molemmilla hieman omalaatuinen huumorintaju, jota yleensä ihmiset hieman vierastavat, mutta nämä kaksi ymmärtävä toisiaan. tyttö vaikuttaa ikäistään parivuotta vanhemmalta, ei juo eikä polta.
t. jommankumman sisko
Kommentit (10)
Ite aloin seurustella mieheni kanssa, kun olin 20 ja hän 27. Nyt naimisissa jo yli 10 vuotta ja hyvin menee!
ja molemmat ovat jo aikuisia. Varmasti osaavat itse päättää ketä ottaa kumppanikseen. Mulla on mieheni kanssa myös monta vuotta ikäeroa. Alussa en minäkään häntä rakastanut, olin vain kiinnostunut. Mutta olemme olleet jo yli viisi vuotta yhdessä ja on pari lasta ja rakastamme ihan oikeasti. ;)
Ja arvaus: jos tiedät että mies on rakastunu, niin oot sen sisko.
Monet nuoret vailla kunnon työpaikkaa ja bailaavat vain.
Olin 17 ja mies 25, kun aloimme seurustella. Nyt olemme olleet jo 15 vuotta yhdessä ja lapsia on kolme. :)
omakin sisko oli tuonikäinen kun tapasi 8 vuotta vanhemman miehensä. Nyt lähes 20 vuotta myöhemmin heillä on kolme lasta ja onnellisia ovat edelleen.
Ja arvaus: jos tiedät että mies on rakastunu, niin oot sen sisko.
sen näkee kilometrin päähän siitä miten se kattoo sitä likkaa :D
Itse samassa tilanteessa ollut.