Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä tyttöjen äitejä inhota (tulevat) kuukautisrättishowt?

Vierailija
12.07.2011 |

Onneksi minulla on vain poikia!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhutippaa ja sitkeämpääkin mälliä housuissaan ja lakanoissa harva se yö. Päivisinhän ne runkuttavat netissä, joten siitä vaan tietokoneen hiirtä desinfioimaan, ellei pojan smegmat ja spermat houkuta. Ja on se niin ihanaa, kun perheen nuorukaiset tulevat aamuerektioissaan aamupalalle. Sehän on niinkuin tervehdys mammalle se kova kyrpä siellä pyjamanlahkeessa :) Kumma vaan, että ne pojjaat haaveilevat pääsevänsä nuolemaan sitä pimppaa, oli sitten kuukautiset tai ei. Siitä vaan sitten pusu mamin poskelle sen jälkeen.

Vierailija
22/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaarit täynnä partakarvaa ja niitä ajovehkeitä ja vaahtoja!

Ja se on jokapäiväistä toisin kuten kuukautiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuhan poikien äidit vaihtaan märkien unien tahrimat lakanat. Parempi?

Vierailija
24/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva sellainen. Yleensä täällä saa lukea vain miniän murheita, mutta nyt voitte kerrankin ymmärtää hirviöanopin vakavaa murhetta eli ajatusta kuukautisrättishowsta. Sua saattaa onnistaa, jos kaikki poikasi on homoja. Sitten ei tule yhtään rättishowta sukuun.

Voimahalauksia tulevalle hirviöanopille!

Vierailija
25/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rättishow

- veripyykki

- kiukuttelu

eli ihan yksinkertaisesta asiasta ei ole kyse, olen edelleen sitä mieltä että pojan lakanat on helpompi juttu!

Vierailija
26/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lapsuudenkodissani siskoja, mummolassa tätejä, omassa perheessä tyttöjä, joista vanhimmat jo aikuisia.

Miksi minä en ymmärrä, mitä aloittaja tarkoittaa "kuukautisrättishow'lla"?

On ne ollut mulla itsellänikin jo yli 30 vuotta, mutta en ole koskaan mitään Showta niistä tehnyt, eikä ole kukana muukaan.

Sitä paitsi harvemmin enää nykyaikana käytetään pestäviä rättejä, eikä kovin usein edes siteitä vaan muita tarvikkeita.

Vierailija
27/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rättishow

- veripyykki

- kiukuttelu

eli ihan yksinkertaisesta asiasta ei ole kyse, olen edelleen sitä mieltä että pojan lakanat on helpompi juttu!

Meinaatko sä että äidit ei tätä tiedä? Vaiko että kaikki äidit täällä on jo menopaussin ohittaneita dementikkoja, jotka ovat unohtaneet mitä kuukautiset tarkoittavat? Kait tässä on yhdellä ja toisella jonkun verran kokemusta kuukautisista!