Eikö teitä tyttöjen äitejä inhota (tulevat) kuukautisrättishowt?
Kommentit (27)
Lavuaarit täynnä partakarvaa ja niitä ajovehkeitä ja vaahtoja!
Ja se on jokapäiväistä toisin kuten kuukautiset!
Joutuuhan poikien äidit vaihtaan märkien unien tahrimat lakanat. Parempi?
tuleva sellainen. Yleensä täällä saa lukea vain miniän murheita, mutta nyt voitte kerrankin ymmärtää hirviöanopin vakavaa murhetta eli ajatusta kuukautisrättishowsta. Sua saattaa onnistaa, jos kaikki poikasi on homoja. Sitten ei tule yhtään rättishowta sukuun.
Voimahalauksia tulevalle hirviöanopille!
- rättishow
- veripyykki
- kiukuttelu
eli ihan yksinkertaisesta asiasta ei ole kyse, olen edelleen sitä mieltä että pojan lakanat on helpompi juttu!
Minulla on ollut lapsuudenkodissani siskoja, mummolassa tätejä, omassa perheessä tyttöjä, joista vanhimmat jo aikuisia.
Miksi minä en ymmärrä, mitä aloittaja tarkoittaa "kuukautisrättishow'lla"?
On ne ollut mulla itsellänikin jo yli 30 vuotta, mutta en ole koskaan mitään Showta niistä tehnyt, eikä ole kukana muukaan.
Sitä paitsi harvemmin enää nykyaikana käytetään pestäviä rättejä, eikä kovin usein edes siteitä vaan muita tarvikkeita.
- rättishow
- veripyykki
- kiukuttelueli ihan yksinkertaisesta asiasta ei ole kyse, olen edelleen sitä mieltä että pojan lakanat on helpompi juttu!
Meinaatko sä että äidit ei tätä tiedä? Vaiko että kaikki äidit täällä on jo menopaussin ohittaneita dementikkoja, jotka ovat unohtaneet mitä kuukautiset tarkoittavat? Kait tässä on yhdellä ja toisella jonkun verran kokemusta kuukautisista!