Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun seudun adoptiohakijoiden tapaaminen

01.11.2005 |

Olemme miehemme kanssa olleet syyskuussa ensimäisessä Pelan adoptiotapaamisessa ja seuraava on joulukuussa. He haluaisimme adoptoida lapsen ulkomailta, mutta kohdemaata emme ole vielä valinneet. Meillä lapsettomuus johtuu minun pahasta endometrioosista ja olemme muutamia kertoja olleet lapsettomuushoidoissa tuloksetta. Nyt hoidot on lopetettu ja odotamme toiveikkaana pienokaista.

Tämän kaiken odottelun keskellä kaipaan useasti juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta ihmisiltä ja luenkin usein näitä keskusteluja täältä. Täältä saa tosi hyviä ajatuksia ja neuvoja, kiitos kaikille niistä!!

Itse kuitenkin kaipaisin vielä juttuseuraa ja siksi ajattelinkin kysyä, että löytyisikö ihmisiä Turun seudulta, jotka haluisivat kokoontua yhdessä aina silloin tällöin juttelemaan tilanteestaan ja adoptiosta yleensä. Mikäli meitä löytyy, niin voin ehdottaa jatkossa tapaamispaikkaa ja aikaa ja katsotaan mitä siitä syntyy. Ja mikäli tälläisiä tapaamisia jo on, niin voiko liittyä mukaan? Toiveikkaana odotan yhteydenottoja!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa kokoontuu kuukausittain äitiryhmä Kansainvälisessä Kohtauspaikassa Vanhalla suurtorilla.Sinne ovat tervetulleita adoptiota miettivät,neuvonnassa olevat ja jo lapsensa saaneet.Lisätietoja saa Yhteiset lapset toimistosta tai nettisivuilta.Sen verran katsoin,että seuraava tapaaminen on 17.11 torstaina klo 18-20.

Minäkin olen siellä ajoittain käynyt,mutta nyt kolmen lapsen äitinä se on jäänyt vähäisemmälle...:) Ehkä taas myöhemmin.

Vierailija
2/2 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun ryhmän adoptiovanhemille / -odottajille, niin kannattaa olla yhteydessä Adoptioperheet ry:n!

Sieltä voitte saada monta hyvää vinkkiä ja avustusta ryhmän alulle panoon; ryhmiä toimii jo useilla paikkakunnilla ympäri Suomen :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme