170cm ja 80kg minkä koon vaatteita luulet minun käyttävän?
Kommentit (17)
Itse olen tuon pituinen ja tuon painoisena käytin noita kokoja.
On mulla pari 38 vaatettakin, mutten saa sanoa ääneen että ne mahtuu mun päälle ;)
T. 168/78
jos käytät sopivia vaatteita. Olet mun kokoa. Voit myös tunkea penempää päällesi. Pari ystävääni saa psyykkistä mielihyvää tunkemalla itsensä liian pieniin kokoihin. Teetkö sinä niin?
pukeudutko makkarankuorityylillä vai et... Yleensä mitä enemmän painoa sitä tiukemmat vaatteet että varmasti jokainen ihrapoimu näkyy.
kuvittelet olevasi pienempi kuin olet.
On mulla pari 38 vaatettakin, mutten saa sanoa ääneen että ne mahtuu mun päälle ;)
T. 168/78
mut et sä niissä kovin hyvältä näytä. Aika monet läskit tunkee itsensä kauhean kinnaaviin vaatteisiin ja näyttää sit porsaalta makkarankuoressa.
Itse painan pari kiloa vähemmän ja noita kokoja käytän, olen isotissinen niin yleensä paidoista pitää olla 42.
T. 168/78
Ja vaatekoko on yleensä 40-42 yläosasta tissien takia ja alaosakin on 38-40. Toki vaatteiden mitoitus on merkistä riippuvaa, mutta siltikin on vaikea uskoa tuo todeksi tai sitten tosiaan pukeudut makkarankuoriin.
olen 175/70 ja käytän alaosassa kokoa 40-42 ( jää vyötäröstä öysäksi, mutta muuten ei hanuri mahdu ) ja vaikka mulla on leveät hartiat, käytän yläosissa 40, koska mulla pienet tissit ja ne mahtuu minne vaan, jopa 38 koko saattaa toimia joskus.
Mutta asiaan: serkkuni - nainen 33v, 180cm/80kg, urheilee paljon, ei ole hyllyvää läskiä, mutta ei nyt pelkkää lihastakaan - käyttää vaatekokoa 42. Joten aika paljon on vartalon muodosta kiinni, et minkä kokoiset vaatteet on sopivat.
Veikkaukseni on, että AP:n vaatekoko on vähintään 42.
Mun tytär painaa n. 70 kg, pituus 172 cm, vaatekoko on 40-42 housuissa ja paidoissa m. Minä 170 cm, paino n. 85 kg, vaatekoko 44 housuissa ja paidoissa l-xl' joten sanoisi että sun koko om 42-44
Tai 40, ehkä 42 housuissa koska olet pitkä.
Minä olen 174cm ja painan 58 kg ja käytän kokoa 40. Tuo tarvitsee ainakin koon 46.
jos käytät sopivia vaatteita. Olet mun kokoa. Voit myös tunkea penempää päällesi. Pari ystävääni saa psyykkistä mielihyvää tunkemalla itsensä liian pieniin kokoihin. Teetkö sinä niin?
Huoh, mitat eivät kerro koko totuutta. Jos massa on pakkautunut pienempään tilaan (lihas, never heard?) voi se ihminen olla silminnähden pienempi kuin samankokoinen sohvaperuna.
Ja joo, itsekin veikkailisin mittojen perusteella 40/42, kuten moni muukin.
Minä olen 174cm ja painan 58 kg ja käytän kokoa 40. Tuo tarvitsee ainakin koon 46.
Kun mä olin 174 ja painoin 58 kg, käytin housuissa kokoa 36 ja 38 riippuen mallista (ja ei tosiaan mitään makkarankuoria), paidoissa 38, koska rintavarustusta sen verran, mutta olikin sitten vyötäröltä aika löysää.
Nyt olen 174 ja 85 kg ja koko 46 on lähinnä se oikea.