Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksensin ja ripuloin viime yönä kovien vatsakipujen kanssa :(

Vierailija
12.07.2011 |

Mikähän mulla on? En ole yön jälkeen oksentanut tai ripuloinnut,mies ja poika on syönyt samaa ruokaa kun minäkin ja niillä ei oo mitään,mulle tuli tää,johtuisikohan tää kun söin eilisiä nektareita joista yksi oli vähän pilalla,maistoin sitä ja heitin pois koska kukaan muu ei oo sairas,paitsi minä.

Mysteria!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu! Keskellä yötä alkoi sattumaan vatsaan. Kipu oli sellaista aaltomaista ja vellovaa. Siinä sitten tuskissani ähkin ja voihkin, kunnes oksensin pari kertaa. Sen jälkeen olo helpottui. Olin syönyt illalla säilykeananasta, voi olla että tuli siitä.

Vierailija
2/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla pilalle mennyt hedelmäkin.. tai koko hedelmä satsi pilalla.. nyt ei oo ollut ripulia eikä oksennusta, ja tupakka pysynyt sisällä olo on vähän heikko mutta muuten ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin voi pistää ruikulille ja nostattaa jopa kuumeen joillakin.

Vierailija
4/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni kuoli juuri noilla oireilla. Kuolinsyyn tutkinta on kesken. Oli perusterve.

Vierailija
5/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut käyttävät nimityksiä paskatauti, oksennustauti, oksennus-ripulitauti tai gastroenteriitti. En ole vielä koskaan kuullut, että tavallisen mahataudin jälkeen joku tulisi nettiin ihmettelemään ilmiötä, mutta tällä palstalla ei kyllä enää ylläty mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän