Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä pesen kakkapyllyt, kun vesi on katkolla?

Vierailija
11.07.2011 |

Meillä ei tule huomenna vettä jonkun remontin takia klo 8-14 ja meillä on kunnon kakkakonekaksoset. Miten ihmeessä mä selviän?! Ovat nyt alkaneet kakkia oikein kunnolla kiinteiden aloittamisen jälkeen. Olen jo täyttänyt kaikki mahdolliset astiat vedellä, mutta ei niitä nyt kauheasti ollut...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä me on mökilläkin pärjätty ilman juoksevaa vettä.

Vierailija
2/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku mun oma neuroosi vaan :D Ja jos jompi kumpi tai molemmat vääntää kunnon niskapaskat, niin voi olla, että ne loppuu kesken :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vettä taas tulee peset peput sitten taas.

Kyllä mä välillä putsaan vain noilla jos ei mikään niskapaska.

Ja esim kakkosen kans oli pakko. Kakki paljon ja hänellä oli todella kuiva iho.

Vierailija
4/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen keino on, että otat vaikka punkan täyteen vettä nyt kun sitä tulee, ja sitä sitten lämmität tarpeen mukaan. Mulla ei kyllä ikinä ole ollut ongelmaa saada kosteuspyyhkeillä tarpeeksi puhdasta... Ja lapsia on kuitenkin aikas monta, myös niitä jotka on tehny niskakakkoja... :-D

Vierailija
5/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää tuon päivän ja illalla, kun tulee vettä pesee sit kunnolla.

Vierailija
6/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja putsaat sillä + talouspaperilla peput.

Vierailija
7/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sängyn???

Joo, murre-eroja vissiin kun niin hullulta kuulostaa. Ilmeisesti vannaa tarkoitat?

Vierailija
8/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen keino on, että otat vaikka punkan täyteen vettä nyt kun sitä tulee, ja sitä sitten lämmität tarpeen mukaan. Mulla ei kyllä ikinä ole ollut ongelmaa saada kosteuspyyhkeillä tarpeeksi puhdasta... Ja lapsia on kuitenkin aikas monta, myös niitä jotka on tehny niskakakkoja... :-D

No sen olen jo täyttänyt, ehkä se sit riittää. Enää en voi lähteä kauppaan, mutta ehkä aamulla vauvojen kanssa, jos tulee tarve.

ap

Vierailija
9/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vettä alkaa taas tulemaan, niin liotat lapset oiken kunnolla. Ei se haittaa, jos tuon ajan on vähän likaiset pyllyt (=pyyhkeillä ei tule kunnolla puhdasta)

Vierailija
10/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käytetään kosteuspyyhkeitä. Jos jää likaa, ongelma ei ole pyyhkeiden vaan pyyhkijän. Niskapaskoja ei meillä ole aikaansaanut lapsista yksikään :-). Nähtävästi sen verran paremmat vaipat käytössä.

Vierailija
11/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUNKAN? Siis sängyn???

Joo, murre-eroja vissiin kun niin hullulta kuulostaa. Ilmeisesti vannaa tarkoitat?

Se on kylpyamme. Murteissa mm. punkka ja vanna.

Vierailija
12/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat paskat voi pyyhkästä joko wc- tai talouspaperilla, ja lopuksi niillä kosteuspyyhkeillä. Illalla kun tulee taas vettä voit kylvettää heidät. Simple as that. Tai sit käyt läheisen kahvilan / huoltoaseman tms vessassa tai viet lapset uimahalliin, heh, onhan noita keinoja.

Vierailija
13/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sängyn???

Sen siitä saa ku menee pohojalaasen kanssa naimisiin!! Ties kuinka monta vuotta tahkottiin ku mä sanoin vanna ja mies sanoi punkka, sitten mä rupesin käyttämään vannan rinnalla sanaa AMME, mutta nyt se sitten tapahtui, mä sanoin PUNKKA vaikka minunkin mielestä se tarkoittaa SÄNKYÄ!! Tästä siis voi päätellä, että muutaman vuoden päästä (kun olen asunut Turussa yhtä kauan kuin nyt olen ollut naimisissa) alan käyttää ketä-muotoa. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!

:-D

Vierailija
14/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä siis voi päätellä, että muutaman vuoden päästä (kun olen asunut Turussa yhtä kauan kuin nyt olen ollut naimisissa) alan käyttää ketä-muotoa. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!

vasta ärsyttävää onkin. Kaikki ketäilijät pitäisi viedä saunan taakse.

Vierailija
15/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käytetään kosteuspyyhkeitä. Jos jää likaa, ongelma ei ole pyyhkeiden vaan pyyhkijän. Niskapaskoja ei meillä ole aikaansaanut lapsista yksikään :-). Nähtävästi sen verran paremmat vaipat käytössä.

Mulla jokainen vauvana saanut monet niskapaskat aikaan. Ja on käytetty Pampersia ja Liberoa ja vaipat oikean kokoisia. Välillä ne oli varvaskakt kun tursus siitä resorista ulos ja toisinaan tosiaan kun oikein töräyttivät se hulahti bodya pitkin selkään ja välillä oli niskatukka paskassa

Vierailija
16/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesaisemassa tenavat

Vierailija
17/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun viemäriä saa käyttää, niin ongelmaa ei ole: Pari ämpäriä täyteen lämmintä vettä + kuuppa ja pesulappuja viereen. Ongelma tuleekin sitten, jos viemäriin ei saa päästä pisaraakaan vettä...

T. Juuri putkiremontin läpikäynyt.

PS: meillä lapsi on allerginen jollekin kosteuspyyhkeiden kemikaalille, eli niitä ei voi käyttää...

Vierailija
18/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tietosi niistä paremmista vaipoista =)

Meillä on kestoiltu eikä ole tullut ainoitakaan niskakakkoja. Punteista on kyllä joskus tursunnut, mutta leijaksi taiteltu harso on yleensä toiminut (origami on huonompi).

Vierailija
19/19 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sankoja. Jos ei ole, mene peilin eteen ja kysy itseltäsi, kuka on taas unohtanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi