Mitä ootte mieltä??
Oli ihan pakko keskeyttää muuttosiivous ja avata kone. Ollaan juuri ostettu ensimmäinen oma asuntomme mieheni kanssa ja mun kavereiden suhtautuminen on ollu todella laimeeta. Yks onnitteli, toinen ei vastannut mitään jne. KUKAAN ei ole kysynyt millainen asunto, eivät edes tiedä onko rivari, kerrostalo, okt vai mikä?? Buaaa tulee tippa linssiin, eikai ne tosiaan välitä minusta enää.
Kommentit (9)
Tämä on ihan uusi moderni karrostalokaksio:) Iso sauna ja korkea katto, lasitettu parveke, nyt pitää jatkaa siivoamista. kiitos kun vastasitte! ap
mun äiti ja isä osti uuden auton, ni ei kukaan enää puhunut äitini kans töissä..mulkoilivat vaan...Todella naurettavaa käytöstä ihmisiltä :(
ennen olen nöyristellyt ja vähätellyt asioitani ja elämää mutta teidän viestien kirvoittamana ajattelin, et kun nään noita kavereita kk kuluttua yhteisen juhlan tiimoilta en enää aio nöyristellä tippaakaan...
Aion kertoa miten mahtava asunto meillä on, miten hyvin olen viihtynyt tasokkaassa opinahjossani, miten kivoja uusia ystäviä olen saanut (kaikki nämä totta).. voi hitto kai se n uskottava sitten..
ap
Hän ei sanallakaan maininnut mitään asunnosta, olisimme yhtä hyvin voineet asua samassa kerrostaloyksiössä kuin aikaisemmin.
Mua lähinnä huvitti jälkeenpäin, että voiko ihmiset tosiaan olla noin moukkamaisia.
Mä olen sitä mieltä, että aina löytyy jotain, jota voi kommentoida positiivisesti, vaikka asunto ei edes olisi itselle mieleinen.
Niin ja onnea uudesta OMASTA asunnosta.....
terveisin yksi joka muutti kanssa juuri valmistuneeseen OMAAN asuntoon :)
Mä tiedän tunteesi,mekin kun muutettiin niin jotkut ns. ystävät ei kommentoinut yhtään mitään. Ja ne itse asuu vuokralla, joten kai se on kateutta!! Muista että säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita. Jos se vähän lohduttais!
Pidä kivat tuparit ja kutsu kaikki kylään! Siitä se homma taas lähtee käyntiin.
Jaksuja muuton keskelle.