Olen niin pahoillani Charlenen puolesta :(
Kommentit (14)
Raukka parka. Mitenhän se joutuikana tuollaiseen liemeen? Olisi ajoissa lähtenyt lätkimään.
Olen niin pahoillani Charlenen puolesta :(
että tullaan lentokentältä hakemaan ja viedään jopa passi. Miten tuollaisen voi antaa anteeksi?
Jännä miten aikuinen nainen voidaan noin ohjailla.
sen puolesta? Ja miten niin sitä on ohjailtu?
Siis tällä vuosisadalla? EI nyt mitään kovin ihmeellistä ole hänen miehensä naisasiat olleet ennenkään... Miksiköhän siitä muuttuisi?
Luulenpa, että hän halusi sen prinssin ja puoli valtakuntaa. Ja sen hän sai. Ei kun perillisiä pukkaamaan.
Ruhtinatar Gracehan alkoholisoitui viime vuosinaan (ja se näkyi), joten aika yksinäinen taisi hänkin olla.
Tiesi kyllä, millaisen miehen on naimassa. Ja ilmeisesti on hankala tyyppi, kun ei ystäviäkään ole.
siis kun mä en yleensä seuraa mitään naisten lehtii yms. niin voisko joku kertoo että millaiseen liemeen tää Charlene oikein itsensä on laittanut? Pakotettiinko se naimisiin vai mitä? Ja onko siin Albertis jotain vikaa, onko se narsisti/väkivaltainen?
on kuitenkin 1,5 vuotias lehtolapsi, joka oli jo tiedossa.
Ja ainahan olisi voinut sanoa vihkijälle ei.
Sitä mä vaan ihmettelen, että miksi antaa miehelle, joka höylää paljaalla ympäri maailmaa? Alberttihan saattaa tuoda vaikka mitä tauteja mukanaan.
Niin, tollo - vaikk aon olympiatason kilpaurheilija!
Albertin aiemmat lapset on syntyneet 1992 ja 2003.
Ja ainahan olisi voinut sanoa vihkijälle ei.Sitä mä vaan ihmettelen, että miksi antaa miehelle, joka höylää paljaalla ympäri maailmaa? Alberttihan saattaa tuoda vaikka mitä tauteja mukanaan.
Johan niitä "ohjailtavia" aikusia naisia täälläkin palstailee. Tärkeää on että miehellä on hyvät tulot joilla elää. Se antaa paljon anteeksi.
Ja ainahan olisi voinut sanoa vihkijälle ei.Sitä mä vaan ihmettelen, että miksi antaa miehelle, joka höylää paljaalla ympäri maailmaa? Alberttihan saattaa tuoda vaikka mitä tauteja mukanaan.
Jännä miten aikuinen nainen voidaan noin ohjailla.