laihduttajat? kumpaa tapaa suosittelette? KIITOS!!
Mulla olis pudotettavaa noin 5-6 kiloa. Toiset suosittelee ehdottomasti karppausta, toiset taas kaloreitten laskemista. Kumpaa tapaa itse noudatat? voin hyvin olla syömättä perunaa,pastaa, riisiä ja valkosia jauhoja en edes syö, eikä herkkuja tee mieli. Mutta rakastan leipää, muita ilman voin olla x ajan, mutta näkkäriä haluisin puputtaa :) harrastan lenkkeilyä, käyn juoksemassa 8-11 km 4-5 kertaa viikossa. En ole enää ylipainoinen, tahtoisin vaan vielä nuo viimiset kilot pois. Kumpi siis parempi?? millasella valiolla itse olet? kiitos :)
Kommentit (6)
Pienet annoskoot, säännölliset ruokailut ja syön ihan kaikkea. Jonkun ruuan jättäminen pois ruokavaliosta tuntuu järjettömältä. Mieluummin syö harvoin ruokia, jotka uppoavat liian hyvin.
osaatko sanoa kuinka paljon kaloreita söit per vrk? söitkö peruna, pastaa....? ihan kaikkea siis, mutta vain vähän? piditkö herkkupäiviä, harrastitko liikuntaa?
ap
kun minullekkin tuntuu se "pahalta" että en "SAISI" syödä esim juuri leipää :O! yksi hyvä ystäväni on karpaaja ja saanut loistavia tuloksia niin, mutta se mitä hän syö on kaikkea sellasta jota en kyllä saisi päivästä toiseen kurkusta alas :D mutta kieltämättä hänenkin muodonmuutos houkuttaa kokeilemaan....
ap
Söin sen verran, että nälkä pysyi poissa. Perunaa ja pastaa söin pienissä määrin, mutta ruoka oli muuten kasvispainotteista. Salaattia ja hedelmiä paljon, niistä olen aina pitänyt. Niillä myös korvasin makeita herkkuja. Karkkipäivän pidin kerran viikossa (ja pidän edelleen), kylässä söin mitä tarjolla oli. Liikuntaa harrastin 5-6 kertaa viikossa, lenkkeilyä juosten ja pyöräillen.
ihana kuulla että noin voi laihtua :)) kuulostaa "mun jutulta", minkä pitusia lenkkejä juoksit?
ap
mutta olin samanlaisessa tilanteessa.
Vähensin vain syömisiä (herkkuja vähemmälle ja ruoka-annoksia pienemmäksi). En halunnut jättää mitään kokonaan pois, koska uskoin repsahtavani. Tätä olen pystynyt jatkamaan laihdutuksen jälkeenkin ja paino ei ole noussut.