Mitenkäs se napaviiva menikään suhteessa lapsen sukupuoleen :)?
Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa (poika) viiva halki koko mahan, mutta nyt rv 27 ei ole ainakaan vielä merkkiäkään viivasta. Mistä ihmeestä sekin mahtaa johtua, ja miksi toisille tulee ja toisille ei?
Kommentit (19)
Nyt ei ole mitään viivaa ja ultran mukaan tyttö tulossa:)
Mutta sehän voi tulla missä vaiheessa raskautta vaan, ihan lopussakin.
Minulla oli tosi vahva viiva, vahvistui pikku hiljaa raskauden myötä ja lopulta oli tosi tumma. Poika tuli.
nyt taas odotellaan...
koskas tuo viiva sitten ilmestyy?
kun poikaa niin kovasti haluttais :))
Mulla ekana poika:selvä napaviiva. Toisena tyttö:ei viivaa. Kolmantena tyttö:selvä viiva. Se siitä logiikasta, uskoin aiemmin ;)
en vaan muista millä viikoilla viiva ilmestyi..
nyt toisesta viikkoja 17 ja viivaa ei ainakaan vielä ole. milloin tulis jos on tullakseen?
Mulla kaksi poikaa. Ensimmäisestä selvä viiva. Toisesta vain vähän ruskeaa navan kohdalla.
tehään pientä galluppia...tai siis todennäköisyysprosenttia haetaan :D
Viiva voi olla vaikka ei olisi raskaanakaan.
milloin se viiva teiltä muilta hävisi? mulla nyt 2kk synnytyksestä, ja se tumma viiva ei ole vieläkään kadonnut :(
kolmatta odotellaan, saas näähdä tuleeko viiva tahi poika, tai kumpaakaan..
Haalennu toki. Nyt uudestaan raskaana, saa nähä josko taas tummenee tahi häviää kokonaan. :)
Ei se viiva sukupuolen mukaan mene. Se johtuu hormoneista! Joillekin tulee, joillekin ei. Riipppuu siitä miten missäkin raskaudessa reagoi kulloinkin kropassa pyöriviin hormoneihin.
kiitos kehoituksesta :/
nyt me kaikki aikuistuttiin kun niin käskit....
olispa jännä tietää jos tulis tyttö et olisko näitä juttuja olleskaan, mutta poikia näyttää tulevan
ajattelitkos just hormooneista sitä että, jos pojista tulee enemmän sitä hormoonia mikä aiheittaa tuon viivan masuun :)
Mulla 1. poika,ei viivaa...2 tyttö tosi selkee viiva...🤔
mutta minulla oli tytöllä tumma viiva napaan asti