Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi jos seksiä ei ala olemaan

Vierailija
10.07.2011 |

sitten hän jättää minut.. saattaa olla 4 kertaa viikossa ja joskus 3 kertaa kk mutta olen masentunut eikä mieli tee yhtään vaan enempi kuvottaa ajatus.

Ei kovin kivalta tunnu..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele ku mies tuli yöllä 2 aikaan kotia niin sillonki oli seksiä annettava..

tyhmään ku näin ajattelen mutta mitä helvettiä minä saan ?

Vierailija
2/24 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sama homma. Seksiä oli säännöllisesti sen parinkymmenen vuoden jälkeenkin n. kerran viikossa. Jos meni päivänkin yli viikon, alkoi erolla uhkailu. Ja sen lisäks mun olis pitänyt tehdä aloitteetkin, vaikkei seksi pätkääkään kiinnostanut.

No lopulta minä otin eron, mies ihmettelee kun meillä meni ihan hyvin...ai ja nykyisessä parisuhteessa seksi kelpaa kyllä vaikka monta kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei vaan seksi kiinnosta. ei siiis yhtäääään.

Vierailija
4/24 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin miehelleni lopulta anaaliseksiä, monen vonkauksen jälkeen, alkoi seksi kummasti maistua pitkän ajan jälkeen taas hänellekin?

Mikäs juttu tuossa nyt sitten on?

Vierailija
5/24 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan karkit uudestaan!! ;)

?

Vierailija
6/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av palstalla ruorastaan vilisee ihan oikeita masokisteja, itse olisin tuollaisen miehen lempannut alle sekunnin.

Vierailija
7/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av palstalla ruorastaan vilisee ihan oikeita masokisteja, itse olisin tuollaisen miehen lempannut alle sekunnin.

... etten tiennyt että ap:n elämä parisuhteessa on muuten tuollaista. Jotenkin käsitin ekasta viestistä, että hän haluaa apua miten saada seksielämästään tyydyttävämpää. Mutta luulen että ap:n tapauksessa mies ei niinkään halua enemmän seksiä, vaan jotain sykettä ja rakkautta elämäänsä. Joissain tapauksissa se voi olla puolison vallassa, siis auttaa miestään/vaimoaan voimaan paremmin, mutta ei silloin kun pään sisällä on isompi vika ja oma elämänhallinta hukassa, eikä mitään yritystäkään korjata tilannetta.

T: 5

Vierailija
8/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suostua jos ei itse halua.

Vierailija
9/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä käsitä sitä että miten mies voi edes kokea hyväksi sen jos nainen antaa vaan säälistä kun miestä haluttaa ja naista siis ei.

Kysy siltä että ekkö nyt vaan menis runkulle vai haluutko oikeesti säälipilluu, kun seuraavan kerran vonkaa sillon kun sua ei huvita.

Jos haluu säälipillua, niin makaat selälläs ku lahna jalat levällään ja näytät tympiintyneeltä ja kun homma hoidettu, niin kysyt että oliko hyvä säälipillu, että kumpi on kivempaa, tää vai se kun kumpikin oikeesti haluaa. Ja kun se sanoo et se kun kumpikin haluaa, niin kerrot että tää säälipillun jakelu vie halut siltä oikeelta toiminnalta, että entäs jos vaan kävis suosista runkulla sillon ku sua ei hotsita.

Varmaan vaatii konkreetisti sen säälipilluversion kokeilemisen, eli superflegmaattisen version ja vasta sit tajuaa että niin, täähän on oikeestaan kahden kauppa. Miehet vaan on niin yksinkertasia että konkretia niitä useimmiten opettaa.

Ja jollei nyt sit haluu jäädä sun kans vaan menee ettimään sitä halukkaampaa uutta emäntää, niin anna mennä. Tuskin sä sellasta äijää haluat joka ei varsinaisesti ole sun kanssa, vaan sun pillus kanssa noin ensisijaisesti.

Vierailija
10/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi se minun seksihaluihin synnytyksen jälkeen (oli mennyt pitkä aika kun yhdynnät oli olleet kivuliaita ja mies kuitenkin vonkasi pari kertaa viikossa), että sovin miehen kanssa että hän lopettaa vonkaamisen ja minä teen aloitteen seksiin joka toinen päivä. Tämä auttoi tosi nopeasti, muutti jollain tapaa sitä asetelmaa, joka oli ollut: mies vonkaa, minä torjun, ja jossa kumpikaan ei ollut tyytyväinen edes silloin kun sitä seksiä oli. Kun sovittiin että minä teen aloitteet seksiin, valta olikin minulla, enkä voinut enää edes suhtautua seksiin samalla tavalla kuin ennen, koska minähän sen aloitteen olin tehnyt. Lisäksi pystyin myös sitten muuna aikana nauttimaan miehen "lähentelyistä", jotka aiemmin olin torjunut koska tiesin että mies taaskin on vain seksiä vailla, ja jos annan pienenkin vihjeen että tykkään, niin illalla en taas saa nukuttua. Nyt minä jopa kiihotuin niistä, kun mies kävi halailemassa ja lähti sitten pois, eikä jäänyt roikkumaan ja kopeloimaan, jos nopeasti ehtisi. Alkuun se joka toinen päivä tuntui aika paljolta, eikä minua niin hirveästi alkuun haluttanutkaan, mutta jos sopimus olisi ollut vaikka "kerran viikossa", seksi ei olisi varmaankaan tullut takaisin normaaliksi osaksi arkea, ja se kynnys olisi edelleen ollut olemassa. Uskoisin että se läheisyys ja yleensäkin seksin harrastaminen usein auttoi minun tapauksessa haluamaankin enemmän.

Vierailija
11/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erolla uhkailee? Anna mennä vaan, tuskin sulla ikävä tulee.

Vierailija
12/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi et miehet tarvitsee seksiä mutta ei tajua sitä kun mua ei haluta. jos ollaan viikko ilman seksiä niin kauheaa itkua kun oon pihtari jaja !

olen sanonut et runkkaa mutta ei tee niin. kiva kun tiedän että tänäänki pitää antaa seksiä...

Vierailija
13/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei seksi kiinnostanut ja lopulta hain eron. Yli vuosi mentiin niin että seksiä yhteensä vain viisi kertaa. En halunnut sellaista elämää sillä minusta tyydyttävä seksi kuuluu luonnollisena ja tärkeänä osana parisuhteeseen.

Vierailija
14/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekkin lähiön luukkuun. ei tollasta tarvis kenenkään ukon kattoa.

Vierailija
15/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että ootko löytänyt uuden parisuhteen, jossa seksiä on enemmän? Itse haaveilen erosta, mutta en ole uskaltanut sitä vielä toteuttaa.

miestä ei seksi kiinnostanut ja lopulta hain eron. Yli vuosi mentiin niin että seksiä yhteensä vain viisi kertaa. En halunnut sellaista elämää sillä minusta tyydyttävä seksi kuuluu luonnollisena ja tärkeänä osana parisuhteeseen.

Vierailija
16/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sä sellasta äijää haluat joka ei varsinaisesti ole sun kanssa, vaan sun pillus kanssa noin ensisijaisesti.

Eli ei petä vaan jättää, jos on sovittamattomia ristiriitoja. Ja vieläpä antaa etukäteen mahdollisuuden saada avioliitto toimimaan, eli ei edes eroa "salamana kirkkaalta taivaalta".

Vierailija
17/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tule antaa mun ukolle ku noin jaat sitä.

tajua tota et ukkoa pitää pitää tyytyväisenä ja nainen jätetäänki ilman mitään.

Vierailija
18/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies työtön mutta hoidan kodin ja lapset ja sit samalla koitan hoidella mieheni että ei jätäis minua. mies vaan makaa koneella ja illaa tökkii munalla peppuun

Vierailija
19/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein sama tilanne, paitsi etten ollut masentunut, en kuitenkaan halunnut seksiä ja koin että joustan tosi paljon kun sen pari kertaa viikossa siihen suostun haluttomanakin, ja minuakin loukkasi se miehen valitus että ei ole muka ikinä seksiä. Oikeasti kyse oli siitä, että kun minä en halunnut seksiä ja kun torjuin miehen lähestymiset neljänä kertana viidestä, ja kun en seksin aikana ollut oikein mukana ettei mies vaan luule että tykkään siitä touhusta, niin mies otti sen tosi raskaasti.

Vaikka meidän tilanne ei mennyt niin pitkälle, että olisi erolla uhkailtu, tilanne oli sellainen että koin etten voi seksistä kieltäytyä vaikka en haluaisikaan itse sitä. Koitin ajatella, että mies ei vaan osaa sanoa asiaa sillä tavalla kuin minä haluaisin kuulla, hän sanoo noin töykeästi koska hänestä itsestään tilanne tuntuu niin pahalta. Kyse ei ole pelkästään siitä että ei viitsisi itse runkata, vaan jostain paljon isommasta asiasta. Totta kai se haluttomuuskin on ongelma, mutta väitän että haluton osapuoli ei yleensä kärsi siitä ongelmastaan tai koe että menettäisi jotain kun ei ole aktiivista seksielämää, vaan kärsijä on se toinen osapuoli joka itse haluaisi, ja vaikka sääliseksiä sitten olisikin silloin tällöin, se tuntuu lähinnä loukkaukselta. Haluttomuus on pään sisällä ja hormoneista yms. kiinni, mutta haluttoman pään sisälle ei pääse kukaan muu kuin ihminen itse.

Meillä se ratkaisu tähän ei ollut vähemmän seksiä, vaan enemmän seksiä. Mutta sellainen pakkopullaseksi, periaatteella että nyt sitten avaan jalat aina kun mies haluaa, EI toimi, koitin sitäkin. Siinä vain katkeroituu enemmän ja toivoo koko ajan että jospa tänään saisi olla rauhassa, eikä siinä ole mitään mahdollisuutta tilanteen kehittyä tyydyttävään suuntaan.

T: 5

Vierailija
20/24 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että ootko löytänyt uuden parisuhteen, jossa seksiä on enemmän? Itse haaveilen erosta, mutta en ole uskaltanut sitä vielä toteuttaa.

Lähteminen oli helppoa koska meillä ei ollut lapsiakaan. Mies myönsi että myös aiempi parisuhteensa oli kariutunut samaan asiaan.

Nykyisessä parisuhteessani seksiä on riittävästi ja sen olen itsekin oppinut että en pihtaa vaikkei joskus aluksi kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan