Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua geisha kuula jäi sisääni miten saan sen ulos

Vierailija
10.07.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yritä magneetilla.

Vierailija
2/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule pois vaikka kuinka pompin mangneettia en tuonne enäää työnnä!mihin se oikein katosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen. Ne osaa auttaa.

Vierailija
4/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rentoudu!

Vierailija
5/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai se nyt jääny tonne ku ei mitenkää tuu pois

Vierailija
6/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyyn meno jännittää alapään lihaksia. Paras olis seista pienessä haara-asennossa.

Vierailija
7/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kaikkea yrittäny alan kohta turhautumaan onks tällänen ihan normaalia?? eka kerta ku noit kokeilin. pakkohan se nyt on ulos saada sitä ei ees tunnu et voisin sormella koukata pois

Vierailija
8/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emättimellä on pohjakin, ei se lähde sinne kehoon kiertämään. Odota rauhassa muutama tunti, veikkaan että se alkaa kulkea alaspäin itsestään kun et yritä liikaa. Mulla kerran käytetty kortsu sisäll 26tunita, haha.....ulos tuli sittenkin. Kuula kuitenkin painavampi ja pyöre et luulisi että tulee ulospäin.

Vierailija
9/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut alkaa jotenkin pelottaa:S no ei se siel tosiaan ollu ku joku 1h kaipa tuo tipahtaa:D

Vierailija
10/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot rentona ja vähän painelet mahaa? Luulis että se ees antais vähän vauhtia sille pallerolle :)

Vierailija
11/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT sinne päivystykseen!!!!

Vierailija
12/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuulat aamulla aikaisin ja olivat koko päivän kun en firman veskissä saanutkaan niitä (2kpl) pois. Sitten kotona illalla eivät vieläkään tulleet, mutta seuraavana yönö olivat tulleet itsestään ja olivat aamulla lakanalla nätisti.!

Sen jälkeen laitoin kuulat kondomiin muutaman viikon ajan kunnes opin ponnistamaan ne lihaksillani ulos. Nyt tulee naurettua koko hassulle asialle kun sitä ei silloin osannut supistaa niitä lihaksia.

Vierailija
13/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työnnän liian syvälle. Idea onkin työntää vain vähän matkaa sisään, siinä niiden pitämiseen tarvitaan lihaksia, syvällä pysyy itsestään. (Anteeksi tämä besserwisser-luento, eipä sinua hyödytä). Mutta joo, minä ainakin olen saanut ne aina pois ponnistamalla. Vähän kuin synnyttäisi (paitsi että paljon hempompaa toki).

Vierailija
14/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työnnän liian syvälle. Idea onkin työntää vain vähän matkaa sisään, siinä niiden pitämiseen tarvitaan lihaksia, syvällä pysyy itsestään. (Anteeksi tämä besserwisser-luento, eipä sinua hyödytä). Mutta joo, minä ainakin olen saanut ne aina pois ponnistamalla. Vähän kuin synnyttäisi (paitsi että paljon hempompaa toki).

Jos en laita tarpeeksi liukkaria kuulien kanssa niin ne saattavat takertua yhteen paikkaan siellä emättimessä.

Siksi tunnustelen ja liikuttelen päivän aikana kuulia nyt ihan vaistomaisesti. Muuten se treenaus ei paljoo auta jos "jämähtävät" yhteen paikkaan.

Muuten ap: tuliko kuula jo pois? Se kyllä tulee itsestään lihasten rentouduttua, tsemppiä!

Vierailija
15/15 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käytän narullisia kuulia että saan ne pois silloin kun haluan. Esim. vessakäynnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi