Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli raskaushimosi?

Vierailija
10.07.2011 |

Mulle tuli vasta loppuraskaudessa, ja se oli jäätelö, sitä piti saada litratolkulla, vaikka normaalioloissa en ole mitenkään jäätelön ystävä, syön vain pienen palan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä meni älyttömästi, harmiksi loppuraskaudesta ei enää voinut närästyksen vuoksi syödä :/

Vierailija
2/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki, lakritsi, erittäin hyvin suolatut ranskalaiset, kokis, kananuggetit, suklaa (paitsi pahoinvointien aikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita tomaatteja, porkkanoista ja tsatsikia sekä maitoa, mitä en yleensä juo, jogurtteja ja jäätelökin meni aika paljon.

Vierailija
4/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa söin pussikaupalla hedelmiä.

Nyt kakkosesta ei mitään erikoisempaa himoa ole ollut.

Tuoksuista olen huomannut, että tavallisesti inhoan tupakan savua, mutta raskaana ollessa se tuoksuukin hyvälle :/... Itse en siis polta ja miehenikin lähinnä vain juhlissa.

Vierailija
5/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis yleensä kaikki rasvainen ja suolainen ruoka, ja pahaksi onneksi työpaikkaruokalasta sai hampurilaisaterioita ja pizzoja... ja sen sitten valitettavasti näki painonnousuna.

Vierailija
6/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipuli, suolakurkku, puolukka ja sitruuna. raskauden jälkeen ei oo maistunu

Vierailija
7/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi oli tuhat hetkellistä mutta sillä nimenomaisella sekunnilla hyvin voimakasta raskaushimoa täysin satunnaisiin asioihin. Yhtäkkiä saattoi tuntua että oksennan siihen paikkaan jos en saa kaurapuuroa. Tai banaania. Tai jugurttia.

Vierailija
8/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pysty mässyttää kilonki omenoita päivässä ja minnekkään en voinu lähtee ilman et otti evääks mukaan omenoita...

Vierailija
9/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitotuotteet, on ollut vuorotellen esim. raejuusto, pasha, piimä, viili. Mulla joskus vuosia sitten vatsa lakkas ottamasta vastaan maitotuotteita ja oonkin sen jälkeen pääsääntöisesti ollut syömättä niitä, oikeastaan vain juustoa oon syönyt säännöllisesti. Nyt raskauden aikana oon syönyt niitä hämmästyttävän paljon. Raejuustosta ja piimästä söin itseni irti äkkiä, nyt kun maistoin lusikallisen raejuustoa, se oli ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Muita himoja on ollut vuohenjuusto, peruna, Subway (onneksi ei löydy meidän paikkakunnalta!), pizza ja etenkin alkuraskaudesta salaatit. En syönyt oikeastaan ollenkaan lämmintä ruokaa, kokkkasin miehelle lämpimän aterian ja itselle salaattia.

Vierailija
10/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin hulluna banaaneja ja kun tulin laitokselta kotiin niin mies oli ostanut banaaneja pöydälle. Yök, ei tehny yhtään mieli ja vasta puolenvuoden päästä maistoin ekan kerran synnytyksen jälkeen.

Kuopusta odottaessa haistelin kumisaappaiden pohjia ja pidin laukussa mukana lasten Nokian saapasta. Myös sytytyspaloja ja dieseliä haistelin:D

Kaverit nauroi ja toivat aina tullessaan valkoisia sytytyspaloja;)

Vierailija
11/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitruunoista tein itse lemonadea, aika hapanta sellaista, jota oli ihana lipitellä viime kesän helteillä kun alkupahoinvoinnin keskellä ei mikään muu maistunut :)

Vierailija
12/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä olisin voinut syödä sitrushedelmiä ihan kokoajan.

Mitä kirpeempi sen parempi.

Toisessa raskaudessa maitoa meni litratolkulla.

Join yölläkin litran aina.

Vierailija
13/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen raskausaikana. Toisen aikana ei tainnut olla erityisemmin mitään. Nyt kolmannen raskauden loppupuolella raaka peruna. :)

Vierailija
14/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sitruunasoodaa litratolkulla ja puristelin yleensä 3 sitruunaa yhteen lasiin sitruunasoodaa..jotenkin tuntui vain että ei tää ei oo läheskään vielä tarpeeks hapanta ku pitäs! :D lisäks mutustin niitä sitruunoita ihan pelkiltään varmaan 7 kpl päivässä...huhhuh kun nyt miettii asiaa :D

tää oli siis alkuraskaudessa. Loppuraskaudessa tuli sitten se suklaa ja muistan kuinka olin todella hämmentynyt kun pystyin syömään tyyliin koko fazerin sinisen kun normaalisti syön ehkä kaksi palaa ja alkaa jo oksettaa :D

Vierailija
15/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mansikoita!

Vierailija
16/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä ja salaattia olisin syönyt vaikka kuinka paljon, heti ensimmäisistä viikoista alkaen halki koko raskauden.

Toinen kestohimo oli valkosipulisuolakurkku.

Vierailija
17/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja tiedän mitä siitä on ohjeena.. Toinen oli tuoreet, KYLMÄT tomaatit, varsinkin pahoinvoinnin aikaan.

Vierailija
18/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin järkyttävät määrät tuoreita tomaatteja (muuten en erityisemmin välitä).

Kahta muuta odottaessa ei ollut mitään erityisempiä mielitekoja.

Vierailija
19/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokassa geisha

kolmannessa jäiset marjat

neljännessä tuore ananas ja vesimeloni.

Vierailija
20/42 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkku ja igmannin hedelmäjogurtti kilon purkista, ne pikkupikarit oli ällöjä :D Ja pinaattikeitto.