Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin tänään 21-v. klopin vierestä...

Vierailija
09.07.2011 |

Aluksi en tajunnut yhtään missä olen...Muisti palailee pätkissä. Parempi ettei palaisisi. Harrastin oikein villiä seksiä, voi herranjumala, olen oikein huutanut. Ja ilman kumia. Olen perheellinen. Olin niin kammottavassa kännissä että tämmöinen nyt sattui. Mitä teen, pitääkö tämä kertoa miehelle? Aamulla kotiin könytessäni sanoin sammuneeni kaverin sohvalle.

Naimme myös aamulla, ajattelin, että samapa tuo kun virhe on jo tehty...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii.

Eikä tuo nyt maailmanloppu ole.

Vierailija
2/25 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma villiä menoa, litinää ja huutoa..

ja sit en muistais mitään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon villi aRvaus: tapahtui Porvoossa?

Vierailija
4/25 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua olis v**tanut

Kuulemma villiä menoa, litinää ja huutoa..

ja sit en muistais mitään :(

Vierailija
5/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä aamulla. Oli niin nuoren näköinen että oli pakko kysyä. Minä olen itse 32. Ryven täällä morkkiksissani ja pimpasta valuu vielä klopin aamuista spermaa. Jessus!

Vierailija
6/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin estoton, ja muistan huutaneeni kun miehellä oli niin ihana kulli. Paksu ja hyvä. voi helevetti....

Vierailija
7/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Ja jos kerrot niin älä kerro että toistit teon aamulla. Känni on todella huono tekosyy (ei kukaan petä vahingossa), mutta se menee enemmän vahingon piikkiin kuin jo tolkuissaan toistettu paneminen, jonka sijasta olisi pitänyt häpeissään luikkia kotiin. Se menee jo räikeämmin piittaamattomuuden puolelle!

Jos kerrot, loukkaat miestäsi tolkuttomasti.

Sen sijaan mieti miksi petit. Kannattaako tuossa liitossasi enää olla jos haikailet muualle..

Vierailija
8/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni petti minua kerran, ja vieläpä parhaan ystäväni kanssa. Jos se olisi ollut humalainen sutaisu se olisi ollut helpompi nielaista kuin se, että panivat yöllä, aamulla ja vielä päivälläkin, ja sitten vielä kertoivat sen minulle. Ja olivat oikein vielä puhuneet että tämä on kyllä väärin eikä pitäisi. Mutta panivat silti. Se on jo ekstravakaata harkintaa ja teki teosta entistä pahemman, koska se toteutettiin vaikka yhdessä olivat todenneet että satuttavat minua teollaan! Tekivät siis sen valinnan ennemmin. Se tuntui pahimmalta.

Vierailija
9/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tiedän minkälaista on kun nuori jaksava orhi panokumppanina.

Harrastin viliä ja estotonta seksiä vuosikausia ja yleensä nuorempien miesten kanssa. Tämä tapahtui avioeroni jälkeen. Elin ja nautin.

Jatkossa toimi niin ettet kännissä örvellä, pikku hiprakassa toki voi mutta mieluiten selvinpäin.

Vierailija
10/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olispahan sattuma :D

Vierailija
11/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä, mutta joo:)

Mitenkähän tuo salapoliisinovelli etenee?

Vierailija
12/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä!

Vierailija
13/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni paneskelen itseäni vähän vanhempien naisten kanssa, eivätkä aina ole vapaita. Suosittelen pitämään suun kiinni ja muistelemaan hyvällä.

25-35v kotiäidit on muuten yleensä todella kiimaisia, laiminlyötyjä ja antaa helposti.

Terv. Alex, komea 20w panoMies

Vierailija
14/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas ei näy heti. Oman ukon kanssa on sitten käytettävä kortonkia ainaski se 3 kk, ettet tartuta häneen.

Vierailija
15/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain normi suomivalas joka aina hiukan ottaessaan niin jalat aukeavat ja jokainen jota vähänkin kiinnostaa pääsee panemaan kun ei muuten onnaa.

Vierailija
16/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä homma on edelleen kertomatta. Syyllinen oli on mutta voi herrajumala että aamupano varsinkin oli hyvää...huoh. En ole suomivalas vaan ihan normaalipainoinen.

Vierailija
17/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei vielä tänä maanantaina vaan esim. viikon päästä. HIV:n voi testata aikaisintaan kolmen kuukauden kuluttua.

Vierailija
18/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv on suomessa HARVINAINEN. Sitä kantaa ehkä pro,ille väestöstä. Lisäksi se tarttuu 1/100 yhdynnästä. Älkää aina hysterisoiko sen hivin kanssa. Tuskin suomalaiselta 21-vuotiaalta sitä saa.

Vierailija
19/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin on selvää, saitko jonkun sp-taudin.. Siinä teit kyllä todella vittumaisesti, kun et käyttänyt kumia.. Ja annoit vielä laskea sisään.. Hyi olkoon!!

Vierailija
20/25 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin selvä provo että morjestä päivää.