Heräsin tänään 21-v. klopin vierestä...
Aluksi en tajunnut yhtään missä olen...Muisti palailee pätkissä. Parempi ettei palaisisi. Harrastin oikein villiä seksiä, voi herranjumala, olen oikein huutanut. Ja ilman kumia. Olen perheellinen. Olin niin kammottavassa kännissä että tämmöinen nyt sattui. Mitä teen, pitääkö tämä kertoa miehelle? Aamulla kotiin könytessäni sanoin sammuneeni kaverin sohvalle.
Naimme myös aamulla, ajattelin, että samapa tuo kun virhe on jo tehty...
Kommentit (25)
Kuulemma villiä menoa, litinää ja huutoa..
ja sit en muistais mitään :(
johon villi aRvaus: tapahtui Porvoossa?
Kyllä mua olis v**tanut
Kuulemma villiä menoa, litinää ja huutoa..
ja sit en muistais mitään :(
häneltä aamulla. Oli niin nuoren näköinen että oli pakko kysyä. Minä olen itse 32. Ryven täällä morkkiksissani ja pimpasta valuu vielä klopin aamuista spermaa. Jessus!
varsin estoton, ja muistan huutaneeni kun miehellä oli niin ihana kulli. Paksu ja hyvä. voi helevetti....
Älä kerro. Ja jos kerrot niin älä kerro että toistit teon aamulla. Känni on todella huono tekosyy (ei kukaan petä vahingossa), mutta se menee enemmän vahingon piikkiin kuin jo tolkuissaan toistettu paneminen, jonka sijasta olisi pitänyt häpeissään luikkia kotiin. Se menee jo räikeämmin piittaamattomuuden puolelle!
Jos kerrot, loukkaat miestäsi tolkuttomasti.
Sen sijaan mieti miksi petit. Kannattaako tuossa liitossasi enää olla jos haikailet muualle..
Oma miesystäväni petti minua kerran, ja vieläpä parhaan ystäväni kanssa. Jos se olisi ollut humalainen sutaisu se olisi ollut helpompi nielaista kuin se, että panivat yöllä, aamulla ja vielä päivälläkin, ja sitten vielä kertoivat sen minulle. Ja olivat oikein vielä puhuneet että tämä on kyllä väärin eikä pitäisi. Mutta panivat silti. Se on jo ekstravakaata harkintaa ja teki teosta entistä pahemman, koska se toteutettiin vaikka yhdessä olivat todenneet että satuttavat minua teollaan! Tekivät siis sen valinnan ennemmin. Se tuntui pahimmalta.
Kyllä minäkin tiedän minkälaista on kun nuori jaksava orhi panokumppanina.
Harrastin viliä ja estotonta seksiä vuosikausia ja yleensä nuorempien miesten kanssa. Tämä tapahtui avioeroni jälkeen. Elin ja nautin.
Jatkossa toimi niin ettet kännissä örvellä, pikku hiprakassa toki voi mutta mieluiten selvinpäin.
Niin olispahan sattuma :D
yhteyttä, mutta joo:)
Mitenkähän tuo salapoliisinovelli etenee?
Niin olispahan sattuma :D
no niinpä!
Minä mielelläni paneskelen itseäni vähän vanhempien naisten kanssa, eivätkä aina ole vapaita. Suosittelen pitämään suun kiinni ja muistelemaan hyvällä.
25-35v kotiäidit on muuten yleensä todella kiimaisia, laiminlyötyjä ja antaa helposti.
Terv. Alex, komea 20w panoMies
Adidas ei näy heti. Oman ukon kanssa on sitten käytettävä kortonkia ainaski se 3 kk, ettet tartuta häneen.
Olet vain normi suomivalas joka aina hiukan ottaessaan niin jalat aukeavat ja jokainen jota vähänkin kiinnostaa pääsee panemaan kun ei muuten onnaa.
Tällä hetkellä homma on edelleen kertomatta. Syyllinen oli on mutta voi herrajumala että aamupano varsinkin oli hyvää...huoh. En ole suomivalas vaan ihan normaalipainoinen.
Mutta ei vielä tänä maanantaina vaan esim. viikon päästä. HIV:n voi testata aikaisintaan kolmen kuukauden kuluttua.
Hiv on suomessa HARVINAINEN. Sitä kantaa ehkä pro,ille väestöstä. Lisäksi se tarttuu 1/100 yhdynnästä. Älkää aina hysterisoiko sen hivin kanssa. Tuskin suomalaiselta 21-vuotiaalta sitä saa.
ennenkuin on selvää, saitko jonkun sp-taudin.. Siinä teit kyllä todella vittumaisesti, kun et käyttänyt kumia.. Ja annoit vielä laskea sisään.. Hyi olkoon!!
Tää on kyllä niin selvä provo että morjestä päivää.
Rehellisyys maan perii.
Eikä tuo nyt maailmanloppu ole.