Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiyspakkaus kakkoselle!!!!

01.11.2005 |

Olenko ihan hullu, kun edes harkitsen pakkauksen ostoa kakkoselle? Esokoisella on 04 pakkaus ja toiselle jos otan, niin tulis varmaan vielä tää tän vuoden pakkaus.

Mut siis oikeesti, minä en tarvitse siitä pakkauksesta YHTÄÄN MITÄÄN. Siis en kerta kaikkiaan. Peittokaan ei ole käytössä, kun esikko nukkuu edelleen unipussissa. Makuupussikin joutaa ihan yksistään vauvalle. Miksi ihmeessä minä sitten haaveilen siitä pakkauksesta, mun täytyy olla hullu tai jotain ;) Kait niitä vaatteita nyt kirppareiltakin saa ostettua jne.

Oletteko te muut ottaneet pakkauksen ihan vaan koska tekee mieli, vaikka tarvetta ei olisi ollenkaan?

Bea

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 5 ekalle otin ihan käytännön syistä

Ekalle ei ollut pahemmin vauvatuttuja jolta olsii silloin saanut eikä kirpparit vielä olleet kova juttu (19v)

tokalle otin myös koska isoveli oli hyvin jo kuluttanut

Sitten annoin tavarat pois suurimmaksi osaksi ja eikun heti sitten raskaaksi ja tuplat....

sitten pitkä väli ja kaikki taas pois

mutta nyt vikalle en ottanut koska jo tiedän että varsinkin pakkauksen vaatteita saa tosi edullisesti kirppikseltä melkein kun vastaanotaa vaan

No ehkä suurin syy oli se että en pitänyt siitä haalarista ja makuupusiin väristä ollenkaan -nehän ne suurimmat hankinnat kuitenkin on.

Itse ostin vaikka mitä sillä 140 vaikka pitkään sitä mietin -vielä kelaan viedessäkin. Uutta vastaavaa saa äp haalareitakin 3 -5e...

Ehjät hyväkuntoiset äp vaatteet (muitakin)lähtee eteenpäin johonkinpäin keräykseen piakkoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla