Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka myit tänään Tammelan torilla Tampereella muumiteltan!!!!!

Vierailija
08.07.2011 |

Kehuit kuinka se on ollut lasten mieleen jne. Teltta purettuna paketissa ja kun kysyin että onko kaikki osat tallella niin totesit että on.

Mainostit vielä kuinka teltta on ollut lasten mieleen, joo on näköjään ollut. Osia puuttui vaikka ja kuinka eikä teltalla tee sit yhtään mitään.

En onneksi maksanut paljoa, mutta en olisi maksanut yhtään mitään tuollaiselle huijarille. Ketuttaa myyjät jotka myyvät tavaraa joita ei voi edes käyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sen myin! olin tyytyväinen kun pääsin siitä (ja muista) romuista eroon!

Vierailija
2/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivot, että on paikalla. Jos ei tänään niin joku toinen päivä. Jos onnistaa niin vaadit myyjältä vastuuta asiassa. Onhan jonkunsortin inhimillinen erehdyskin kai mahdollinen, mutta yhtäkaikki; mars paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myin jukka palikkalaatikkoa, laiton hintalappuun maininnan että kaikki osat tallella.

No sitten jonkun ajan päästä kun se oli jo kaupaksi mennyt, löysin yhden palikan kotoa. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että nuorimmainen oli sen jossain vaiheessa huomaamattani ottanut pois.

Minusta varmastikin myös ajatellaan että olen huijari...

Kerroin tämän siksi, että oikeasti joskus voi käydä näin...

Vierailija
4/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä valituksissa on usein tämä sama typerä tapa.

Vierailija
5/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myin jukka palikkalaatikkoa, laiton hintalappuun maininnan että kaikki osat tallella.

No sitten jonkun ajan päästä kun se oli jo kaupaksi mennyt, löysin yhden palikan kotoa. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että nuorimmainen oli sen jossain vaiheessa huomaamattani ottanut pois.

Minusta varmastikin myös ajatellaan että olen huijari...

Kerroin tämän siksi, että oikeasti joskus voi käydä näin...

Mutta kun osia puuttui useampia niin ei mene enää inhimillisen erehdyksen piikkiin.

Ei elämä muutamaan euroon kaadu, enemmänkin kyseessä periaate että myydään rahanahneena huijaamalla suoraan roskikseen kuuluvaa tavaraa. Ap

Vierailija
6/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsonut!

Pakkoko on uskoa!

Vierailija
7/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myin jukka palikkalaatikkoa, laiton hintalappuun maininnan että kaikki osat tallella. No sitten jonkun ajan päästä kun se oli jo kaupaksi mennyt, löysin yhden palikan kotoa. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että nuorimmainen oli sen jossain vaiheessa huomaamattani ottanut pois. Minusta varmastikin myös ajatellaan että olen huijari... Kerroin tämän siksi, että oikeasti joskus voi käydä näin...

Mutta kun osia puuttui useampia niin ei mene enää inhimillisen erehdyksen piikkiin. Ei elämä muutamaan euroon kaadu, enemmänkin kyseessä periaate että myydään rahanahneena huijaamalla suoraan roskikseen kuuluvaa tavaraa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme