Emilian pikkusiskolle nimi?
Oisko kivoja ehdotuksia Emilian siskon nimeksi? Itselläni on vahva nimiehdotus, mutta se ei millään meinaa kelvata miehelleni.
Haluaisin,että nimi alkaisi E-kirjaimella. Lapselle tulee kolme nimeä. Esim.
.... Leeni Linnea.
.... Lumi Linnea.
.... Meia Matilda.
.... Elsa Linnea.
Keksittekö kivoja ehdotuksia? Kiitos..! :)
Kommentit (14)
Ennika
Emmiina
Ellastiina
Elrika
Eevika
Eerika
Eisli (ei tietoa onko virallinen nimi) =)
Elliida
Emmastiina
Elissa
Eerin
Ellen
Eedit
Edina
Elena
Evita
Evina
Ekaksi mulle tulee mieleen Ellen ja Elina, kuten taidettiin ehdottaa, mutta ne eivät minusta oikein käy toisten nimen ehdotusten kanssa Ellen Lumi/Elsa/Leeni Linnea menee jotenkin liian älläiseksi.
Ellen/Elina
.. Maisa Linnea
.. Roosa Linnea
.. Eeva/Eevi Linnea
.. Vilma Linnea?
Entäpä Enni Lumi Linnea tai Enni Elsa Linnea? Olisivat minusta kauniita.
Muutama kommentti: Elina, Ellen, Elisa, Viola ja Enni ei käy, kun ne löytyy liian läheltä suvusta.
Mitäs näistä olette mieltä?
Eerika Lumi Linnea. (tätä olen ajatellut, jo pidempään - se on suosikkini, mutta mies ei oikein pidä nimestä Eerika ja sitten siitä jää uupumaan suvusta peritty nimi, joka taas on siskolla ja veljellä...)
Elissa Lumi Linnea.
Eevilotta Linnea.
Ellinoora Elsa Linnea.
Eerika Bertta.... joku? (tuo Bertta on rakkaan mummoni nimi, jonka mieluusti antaisin tyttärelle nimeksi, mutta en keksi siihen sopiaa jatkoa?)
Yksi vaihtoehto olis myös NEELIA -etunimeksi. Neelia Lumi Linnea?
voivoivoi... on tämä hankalaa! :D
Eikö Eerika Bertta Linnea sitten käy? Tai Eerika Bertta Ellinoora?
Muista ehdolle laittamistasi kuin Eerikasta mun mielestä paras nimi olisi Ellinoora. Ellinoora Lumi Linnea? Ellinoora Bertta Linnea?
Neelia myös ihan jees, mutta sen kanssa Bertta jotenkin särähtää mun korvaan.
...minullakin siis. Eerika ja Ellinoora. Ellinoora on hauska, mutta onko se liian "leikkisä"?
Eerika Lumi Linnea ja Ellinoora Lumi Linnea vaan kertakaikkisesti sopii minun korvaan parhaiten. Mutta ei Eerika Bertta Linneakaan huono ole.
Yks mitä mietin kans, että löytyykö mitään kivaa paikan (tunturi, järvi, kaupunki) nimeä, jota voisi käyttää tuossa toisena nimenä? Eli esim. Eerika LEVI Linnea. (Liekkö Levi pojan nimi?)
Meidän Emilialla on nimittäin toisena nimenä Saana.
Mietinnät jatkuu vaan... :))
mutta jatkan vielä täältä.
Ekaksi tulee mieleen Inari. Eerika Inari Linnea toimisi sekin. Mutta Eerika Lumi Linnea on jo jotenkin samalla teemalla, jos miettii lumista Lappia, ja kuulostaa kyllä sointuvammalta.
Minulle tuli mieleen
Heta (eikös sekin lappalainen paikka ole?)
Eerika Heta Linnea sointuu korvaani kivasti ja on mukavan tomera nimi :)
Jos paikan ei tarvitse olla pohjoisesta, tulee mieleeni Loviisa,
esim. Eerika Lumi Loviisa olis mielstäni kaunis.
Ja hauskaa, että Lumitähti ehdotti nimeä Loviisa, joka olisi nimi suvusta! Sekin siis ollut mietinnässä.
Itsekin pidän eniten tuosta Lumi Linnea tai Lumi Loviisa lopusta, ja koska tulossa on alkutalven vauva, sattuisi se siihenkin aika sopivasti! Tiedä vaikka ensilumi sataa syntymäpäivänä :D
Salla on myös hyvä vaihtoehto. Mutta en yhdistäisi sitä Linnean enkä Loviisan kanssa. Mietitään... :)
..Lumi Linnea mun suosikki teidän miettimistä toisista nimistä!
Neelia Lumi Linnea on nätti.
Entäs..
Elea Lumi Linnea
Elenia Lumi Linnea
Elmiina Lumi Linnea
Eedla Lumi Linnea
Seelia Lumi Linnea
Eerika Bertta Matilda?
...on minunkin mielestä tooosi nätti nimi! Mutta, onko Emilia ja Neelia liian samanlaiset???
Emilia ja Ella, Elli, Ellen, Eetla/Eedla, Emmiina, Elena, Eleonoora, Elea, Elliida, ...
niin pikkusiskolle ois kyllä aika ihana sitten esim. Inari...
mitäs tykkäät esim. Sohvi Inari Neelia?
E-alkuisia:
Elli
Eevi
Eveliina
Esteri
Elviira
Elisa
Elina
Elisabet
Eeva
Enni