Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 13v:n reissaamaan yksin?

Vierailija
07.07.2011 |

Tahtoisi mennä erääseen tapahtumaan Turkuun. Isän mielestä voi hyvin mennä yksin junalla. Tyttö ei ole koskaan käynyt Turussa. Mitenhän löytäisi siellä sen tapahtumapaikan?

Lisäksi tahtoisi mennä Seinäjoelle. Junamatka pitäisi tehdä yksin, mutta kaveri vanhempineen olisi asemalla vastassa.

Ja lähtöpiste on Helsinki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun en. Ystäväperheen luokse olen satojen kilometrien päähän lähettänytkin, mutta en laittaisi oman onnensa nojaan harhailemaan vieraaseen kaupunkiin, jos kukaan ei ole vastassa.

Vierailija
2/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisi mennä erääseen tapahtumaan Turkuun. Isän mielestä voi hyvin mennä yksin junalla. Tyttö ei ole koskaan käynyt Turussa. Mitenhän löytäisi siellä sen tapahtumapaikan?

Lisäksi tahtoisi mennä Seinäjoelle. Junamatka pitäisi tehdä yksin, mutta kaveri vanhempineen olisi asemalla vastassa.

Ja lähtöpiste on Helsinki.

Turkua vielä harkitsisin, riippuu tapahtumasta? Keikalle/konserttiin en yksin laskisi. Mutta jos joku päiväjuttu/shoppailureissu, niin sitten kyllä.

Oltiin kyllä reippaasti nuorempia, kun kaverin kassa junalla matkustettiin kerran kesässä halki suomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tuon ikäisenä bussilla yksin Helsingissä esimerkiksi akvaariohuutokaupassa. Ja sisko käy joissain animetapahtumissa ja ikää 14. Riippuu toki lapsesta, jos ei ole luotettava niin ei sitten.

Vierailija
4/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisi, kun ei kerran ole mitään tajua paikasta.

Mutta tuonne kaverinsa luokse toki päästäisin.

Vierailija
5/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vastuullinen vanhempi ja lapseni 13v on fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi