Päästäisitkö 13v:n reissaamaan yksin?
Tahtoisi mennä erääseen tapahtumaan Turkuun. Isän mielestä voi hyvin mennä yksin junalla. Tyttö ei ole koskaan käynyt Turussa. Mitenhän löytäisi siellä sen tapahtumapaikan?
Lisäksi tahtoisi mennä Seinäjoelle. Junamatka pitäisi tehdä yksin, mutta kaveri vanhempineen olisi asemalla vastassa.
Ja lähtöpiste on Helsinki.
Kommentit (5)
Tahtoisi mennä erääseen tapahtumaan Turkuun. Isän mielestä voi hyvin mennä yksin junalla. Tyttö ei ole koskaan käynyt Turussa. Mitenhän löytäisi siellä sen tapahtumapaikan?
Lisäksi tahtoisi mennä Seinäjoelle. Junamatka pitäisi tehdä yksin, mutta kaveri vanhempineen olisi asemalla vastassa.
Ja lähtöpiste on Helsinki.
Turkua vielä harkitsisin, riippuu tapahtumasta? Keikalle/konserttiin en yksin laskisi. Mutta jos joku päiväjuttu/shoppailureissu, niin sitten kyllä.
Oltiin kyllä reippaasti nuorempia, kun kaverin kassa junalla matkustettiin kerran kesässä halki suomen.
Itse kävin tuon ikäisenä bussilla yksin Helsingissä esimerkiksi akvaariohuutokaupassa. Ja sisko käy joissain animetapahtumissa ja ikää 14. Riippuu toki lapsesta, jos ei ole luotettava niin ei sitten.
päästäisi, kun ei kerran ole mitään tajua paikasta.
Mutta tuonne kaverinsa luokse toki päästäisin.
olen vastuullinen vanhempi ja lapseni 13v on fiksu.
Turkuun en. Ystäväperheen luokse olen satojen kilometrien päähän lähettänytkin, mutta en laittaisi oman onnensa nojaan harhailemaan vieraaseen kaupunkiin, jos kukaan ei ole vastassa.