Syönkö mielestäsi paljon? Esim. tänään
aamulla pari palaa jälkiuuni-leipää, päällä kasviksia ja kinkkua ja muutama kuppi maitokahvia.
Lounaaksi broilerin rintafile ja pastaa, maitoa
kaveri kävi kyläss, söin keksin ja palan kakku (tosi pieni)
ja nyt iltapalaksi söin Habanero-makkaran ja tomaattia ja kurkkua
Pituus 170cm ja painoa 62kg.
Kommentit (11)
minulla sama pituus, mutta painoa reilu 10 kg enemmän ja kärsinkin liian ahtaista vaatteista ja huonosta olosta.
liian vähän ja vääränlaista ruokaa etkä varmaankaan jaksa harrastaa minkäänlaista liikuntaa.
Tuosta kaloreita näyttäisi tulevan, riippuen pasta annoksen koosta mutta kovin hiilarivoittoiselta. Kasviksia ja salaattia voisit lisätä reilusti niin saisit enemmän monipuolisia ravintoaineita.
Kahvia kannattaa myös vähentää jos suinkin mahdollista.
liian vähän ja vääränlaista ruokaa etkä varmaankaan jaksa harrastaa minkäänlaista liikuntaa.
tosi harvoin, pastassa, ruisleivässä tai kanassa ei ole mitään vikaa. Treenaan salilla 4 kertaa viikossa ja golfaan.
t.ap
Ja varsinkin hyvien rasvojen saanti aika olematonta. Avokadot on todella hyvä rasvanlähde ja muistaakseni myös magnesiumin, auttaa helteillä estämään kramppeja.
Mieluummin kyllä perunaa kuin vehnäjauhomössömakaronia.
Ja varsinkin hyvien rasvojen saanti aika olematonta. Avokadot on todella hyvä rasvanlähde ja muistaakseni myös magnesiumin, auttaa helteillä estämään kramppeja.
joskus öisin. Magnesiumia olen ottanut purkista, täytyy kokeilla avokadoa
t.ap
tosi harvoin, pastassa, ruisleivässä tai kanassa ei ole mitään vikaa. Treenaan salilla 4 kertaa viikossa ja golfaan.t.ap
jos syöt noin vähän niin mitkään lihakset ei ainakaan kasva tai kehity, mikä on kai salilla käynnin tarkoitus.
tosi harvoin, pastassa, ruisleivässä tai kanassa ei ole mitään vikaa. Treenaan salilla 4 kertaa viikossa ja golfaan.t.ap
jos syöt noin vähän niin mitkään lihakset ei ainakaan kasva tai kehity, mikä on kai salilla käynnin tarkoitus.
syön illalla tuon makkaran tilalla rahkaa tai munakasta ja saan ruokaillessa aina vatsan täyteen. Joskus lisään esim. keittoihin raejuustoa omaan annokseen proteiiniksi.
t.ap
Minusta et syö mitenkään paljon. Itse syön enempi ja kuitenkin olen ihan normaalipainoinen minäkin.