Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomalla työvuoro?

Vierailija
07.07.2011 |

Miten menetellä tässä tilanteessa: Kesälomani alkaa 17.7., mutta minulle on vuorolistaan merkitty työvuoroja.

Virallisen kesälomalistan mukaan mulla on siis loma ja virallisen työvuorolistan mukaan töitä.

Pitäisikö mainita asiasta jollekin vai ei...

Voidaanko minua rangaista, jos en tuolloin kesälomaviikolla ilmestykään minulle merkittyyn työvuoroon?

Kumpi listoista on siis "vahvempi", kumpi on oikeassa, onko loma vai työvuoro?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele nyt lähimmän esimiehesi kanssa ja jos ei selviä, puhu luottamusmiehen/liiton kanssa. Vai kuulutko liittoon. Ktään ei voi velvoittaa tulemaan lomalta töihin!!!

Vierailija
2/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa työnantajalle, että et oo tulossa kesälomallasi tekemään niitä vuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallinen lomalista pätee. listantekijälle sattunut moka. kerroppa esimiehellesi asiasta heti, että saa hommaan sijaisen ym

Vierailija
4/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on sinulle myönnetty ja sitä ei ihan pienellä syyllä voida perua. Nuo työvuorolistat elävät, joten sinne on voitu ihan vahingossa merkitä sinulle vuoro. Teet kaikille palveluksen, kun avaat suusi ajoissa ja huomautat, että sinulle on jo myönnetty loma, mutta että sinulle on näköjään vahingossa merkitty työvuoroja.

Vierailija
5/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

listat on seinällä yleensä 3kk ennen ja listantekijälle voi huomauttaa että hei,hei,hei mulla on loma.

Vierailija
6/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot järjestelmään syöttänyt on tehnyt virheen... jos lomalista on tullut oikeaoppisesti ajoissa niin sitä sinä tietenkin olet noudattanut ja tehnyt järjestelyt. Ei voi pakottaa töihin. Kumpi siis ennen ilmestynyt?

Vierailija
7/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalista on ilmestynyt jo keväällä, työvuorolista vasta nyt.

Työnantajani kun ei ole kovin asiallinen, tekisi mieli vaan olla huomauttamatta tästä virheestä. Vaikka siis, minun työnantajani/pomonihan ei virheitä tee, tämän täytynee siis olla jotenkin mun oma syy....

No joo, enköhän mä siitä käy huomauttamassa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan