Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välittäjä (tuttava) painostaa alentamaan hintaa?

Vierailija
07.07.2011 |

Näyttöjä ollut neljä kertaa ja ekalla kerralla kävi kolme pariskuntaa, tokalle ei ketään, komannella yksi perhe ja nyt neljännellä ei taas ketään. Tokan näytön jälkeen hintaa tiputettiin ja nyt haluaa jälleen tiputtaa sitä yli 5000 euroa. Syyksi kertoi, ettei näytöillä käy porukkaa.

Ennen näyttöjä ylisti miten kiva asunto on ja sitä tulee olemaan helppo myydä.

Itse luulen enemmän syyksi loma-aikaa jolloin ihmiset mökillä/reissussa ym eikä näytöissä haluta juosta.

En haluais alentaa hintaa koska meni nyt jo paljon alle alueen hintatason. Nykyisesti pyyntihinnasta en voi enää paljon tinkiä.

Pistän kohta koko asunnon vuokralle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se elokuussa helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se elokuussa helpottaa.

Vierailija
4/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyypillistä välittäjän kikkaa saadakseen sinut asiakkaakseen: laitetaan ylisuuri hinta ja uskotellaan kaverille että "tää on se asunnon todellinen hinta, kyllä minä sillä hinnalla myyn". Ja sitten kun niin ei käykään, vongataan hintapyyntöä alaspäin.

Vierailija
5/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-aikaan ei tosiaan ihmisiä käy, mutta jos myyt asuntoa koko kesän, niin syksyllä ihmiset alkavat ihmetellä onko siinä jotain vikaa, kun on ollut niin kauan myynnissä. Jos ei ole pakko myydä just nyt, niin odota elokuun puoliväliin ja jatka myyntiä sitten.

Vierailija
6/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-aikaan ei tosiaan ihmisiä käy, mutta jos myyt asuntoa koko kesän, niin syksyllä ihmiset alkavat ihmetellä onko siinä jotain vikaa, kun on ollut niin kauan myynnissä. Jos ei ole pakko myydä just nyt, niin odota elokuun puoliväliin ja jatka myyntiä sitten.

mutta olemme muuttamassa pois maasta miehen työn perässä ja sen raha pitäisi saada lähiaikoina pois tästä asunnosta. Uusi koti jo hankittu... Mies lähti jo uuteen kotiin ja itse olen vielä täällä hoitamassa asiat loppuun. Lähden perästä lasten kanssa kunhan saadaan hommat hoidettua täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme