Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net: Annatteko aina palautetta? Kuinka pian?

Vierailija
31.10.2005 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sen parhaiten muistaa, muuten joutuisi pitämään jotain muistilappuja asiasta, enkä ole niissä kovin hyvä.

Vierailija
2/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteen sävy riippuu siitä mitä itse sain:) Kostonega.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ei tee mieli antaa lainkaan palautetta. Mulla kun on jo niitä ihan liikaakin (saan kohta vakimyyjän maineen siellä tätä menoa), joten ei muutaman palautteen puuttuminen ole kuin vaan ihan eduksi.

Vierailija
4/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden hyvän vakimyyjäni, joka on jo kaksi kertaa vaihtanut nimimerkkiään (eikä johdu siis negoista).

Vierailija
5/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta puuttuu moneltakin palautteen saaminen ja kyllä harmittaa kun onhan se kiva niitä aina lukea :)

Vierailija
6/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, ettei kaikki tee niin :( Ap

Vierailija
7/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin ruvennut tsekkaamaan heidän aiemmin sulkeutuneista kaupoistaan ovatko antaneet palautteen ja jos eivät ole niin en anna itsekään.

Vierailija
8/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tämä mielessä!

Vierailija
9/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tän ostajan eka osto enkä viittiny heti laittaa kehnoa palautetta. Ei ollu kuitenkaan mikään paha juttu, vähän piti vaan vääntää yhdestä asiasta vajaan viikon ennenkuin uskoi. Positiivista palautetta en taas voinu antaa, sen verran ketutti kuitenkin.

Vierailija
10/17 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti kaupan päätyttyä

Vierailija
11/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäköhän niin sanotaan...

huuto.netin ohjeissako???

" palautteen anto vapaaehtoista"

miksi ihmeessä vähättelet palautteen tärkeyttä kun koko paikka on siitä kiinni että ihmiset sitä palautetta antaa

Vierailija
12/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan palautetta heti, kun rahat näkyvät tililläni. Ostajana annan palautetta, jos myyjä on minulle ensin laittanut palautetta.

Aika heikosti annan huonoa palautetta, jos aihetta on niin en anna palautetta ollenkaan. Muutaman neutraalin olen antanut aiheesta ja sitten saanut kostopalutetta...

Eli ei ne positiiviset palautteet aina mikään laaduntae ole.

Vierailija
13/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuollaisen käytöksen takia ei sitten kukaan muu osaa varoa kyseistä tyyppiä kun " kukaan" ei anna negaa vaikka pitäisi!! eli vahinko kiertämään.....

ne kostonegat voi pyytää ylläpitoa poistamaan

itseltäkin on niitä poistettu!!

antakaa ne palautteet totuuden mukaisina ja älkää nyt herranjumala jättäkö antamatta jos kauppa on ollut huono!!

Vierailija
14/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siitä kovin ylpeä olekaan.

Kaiken kaikkiaan noin 300 oston jälkeen vain muutama kauppa on ollut pettymys. Myönnän kyllä olevani tosi tarkka ostosteni kanssa, mutta huudankin vain uutta vastaavia ja todella hyväkuntoisia tuotteita.

t:16

Vierailija
15/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito vain hyssytti, että molempien kanta saa näkyä. Naurettavinta oli, että sama myyjä oli antanut jollekin muulle jolta oli ostanut negan ihan samasta mistä minä annoin hänelle (tuote samantyyppisesti viallinen tosin minun tapauksessani sitä oli enemmän hauittaa tuotteen käytettävyydelle). Tosin myyjä ei omassa tapauksessaan ollut ottanut yhteyttä toiseen myyjään vaan oli vain iskenyt huonon palautteen. Minä olin otanut yhteyttä myyjään ehdottanut sovittelua, saanut vittuilua, annoin negan ja sain kostonegan (jota siis ei poistettu).

Vitutti että tuo minua huijannut EI saanut omasta negastaan kostonegaa.

Vierailija
16/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan palautetta, jos olen tyytyväinen - useimmiten. Annan negatiivisen palautteen, jos olen tosi pettynyt. Neutraalin palautteen jätän antamatta - eli koko palautteen - se on minulla vaihtoehto: vähän tympii.

Vierailija
17/17 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annan aina palautetta! Ja olen huomannut, että naiset antaa paljon helpommin palautetta itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän