Teinillä mennyt kuukaudessa 300e.
Kyllä lapst oli "halpoja pienenä.
Olisipa tuo neiti saanut kesätöitä mutta eihän niitä ilman suhteita 15v saa.
Kommentit (13)
Mutta syynä taitaakin olla meidän kaksi teiniä. Kumpikaan ei saanut kesätöitä, ei ole suhteita meillä. Hakemuksia he tekivät kymmeniä.
Meillä lapset alkoivat jakamaan ilmaisjakeluita (töitä löytyy ainakin täältä meiltäpäin kaikille halukkaille). Huono palkka ja paljon vaivaa, mutta 100 € kuussa pitää lapset tyytyväisinä.
Pakkohan sen syödä on kun ei kotoa saa ruokaa
Tytöillä on nyt puoliksi alue, josta he saavat korkeintaan 180 euroa kuussa yhteensä. Kesällä jaettavaa on vähemmän, joten palkkakin on pienempi. - 2
Mä tein tota mainosjakoa aikanaan 6 vuotta. Täytyy kyllä sanoa, että se on hommaa missä muksuja ryöstetään ja pahasti.
Itse jakaminen on ihan ok ja menee nopeasti (isokin piiri parissa tunnissa) MUTTA se vitun lajittelu. Aikaa menee tunti tolkulla.
Tytöt on onneksi niin fiksuja, ettei polta tai juo.
Käyvät iltisin kaveriporukalla useinkin syömässä jossain ravintolassa, pizzeriassa tai mäkissä. ap
etta siis sinun rahojasiko teini kayttaa, kun sanoit ettei loytynyt kesatoita? Kuka antaa teineille noin paljon rahaa ihan vaan huvikseen tuhlattavaksi? Annatko koko ajan lisaa kun han sanoo etta edelliset on tuhlattu?
Aika vähän tyttö on tuhlannut, ihan tarpeeseen rahat on mennyt.
Kaikki on vaan niin kallista nykyään. ap
esikoinen 16v käveli sisään Kotipizzaan ja alkoi tekemään töitä siellä, nyt vuotta myöhemmin edelleen, sivussa hoitaa lukion hyvin arvosanoin.Just näytti tililleen (mun rinnakkaistili)tulleen 1500e palkkaa sis. lomarahat.
Seuraava 15v jäi kesätöihin TET-paikkaansa, joten meillä ei valittamista.
esikoinen 16v käveli sisään Kotipizzaan ja alkoi tekemään töitä siellä, nyt vuotta myöhemmin edelleen, sivussa hoitaa lukion hyvin arvosanoin.Just näytti tililleen (mun rinnakkaistili)tulleen 1500e palkkaa sis. lomarahat.
Seuraava 15v jäi kesätöihin TET-paikkaansa, joten meillä ei valittamista.
Oletko Pohjanmaalta... ???
kavereiden kanssa, kun kotona on ruokaa. Kamalaa tuhlausta mielestäni. Riittää, jos joskus perheen kanssa mennään kaikki yhdessä.
toivottavasti mun lapset teineinä harrastaa samaa eikä notku pussukan kanssa kylillä.