Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hymiöt palstalle!

Vierailija
06.07.2011 |

Kaiken maailman yrityksiä ja virityksiä täällä on ollut, muttei koskaan hymiöitä!

Olis ihan kiva, selventäis vähän onko viesti vihainen, ilkikurinen vaiko ystävällisyydellä laadittu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymiöitä käyttää nytkin. Mä en ainakaan halua mitään sellaisia animoituja turhakkeita, ne on niin ärsyttäviä.

Vierailija
2/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaan niin, että viestisi tarkoitus tulee ymmärretyksi. On sitä osattu kirjoittaa maailman sivu ilman hymiöitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaan niin, että viestisi tarkoitus tulee ymmärretyksi. On sitä osattu kirjoittaa maailman sivu ilman hymiöitäkin.

kuvahymiöitä, mutta tähän on pakko sanoa sen verran, että maailman sivu ei ole ollut tämmöisiä keskustelupalstoja, joiden tekstilaji on aivan erilainen kuin perinteisempien tekstilajien. Keskustelupalstoilla, chatissa ja ircissä kommunikoidaan paljon nopeammin ja vähemmän suunnitellusti, vähän samaan tapaan kuin kasvokkais- tai puhelinkeskustelussa, mutta kielenulkoisia viestintäkeinoja ei juuri ole. Sen takia hymiöt on otettu käyttöön.

Itse en hirveästi hymiöitä harrasta, mutta kyllä niillä on ihan oma funktionsa, samoin kuin keskustelussa kasvojenilmeillä, eleillä, äänensävylle jne.

Tänne palstalle kyllä riittää mielestäni nää perinteiset hymiöt.

Vierailija
4/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin tykkään tekstareista joissa on naurava naama perässä.

Vierailija
5/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymiöt vastaavat normaalin keskustelun ilmeitä, näkee paremmin millä mielellä ihminen "puhuu".

Vierailija
6/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tarvi käyttä, jollei halua, mä ainakin tykkään tekstareista joissa on naurava naama perässä.

Tekevät keskustelupalstojen ilmeen tosi levottomaksi.

Hymiöitä voi kuitenkin käyttää nytkin, miksei ne riitä?

Vierailija
7/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tää : ) yhtä kiva kuin keltainen naurava naama? Ei.

Se on kivempi! Se ei tee palstan ulkoasua levottomaksi! Ne keltaiset hymynaamat on niin suolesta, varsinkin kun jotkut läiskivät niitä viesteihinsä kymmenittäin.

Vierailija
9/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka hymiöistä levottomaksi tuutte?

Vierailija
10/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootte te hermoheikkoja, jotka hymiöistä levottomaksi tuutte?

silmiä enemmän, kun joku koko ajan pomppii ja vispaa näkökentässä. Lisäksi ne keltaiset pallonaamat näyttää ärsyttäviltä.

Mun mielestä tän palstan ulkoasu on kivan pelkistetty (kun blokkaa mainokset pois).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi