Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kroppa synnytyskuntoon 2012 :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minunkin puolesta Eveliina! Mukavaa, että saatiin uusi kevenijä joukkoon! Sinulle on tapahtunut ikäviä asioita, mutta hienoa, kun jaksat vielä yrittää! Minusta on ihan väärin, kun Suomessa ei aina osata kantaa vastuuta (näin yleistäen, anteeksi) ja aborttien lukumäärät on huikeita! Samaan aikaan jossakin toisaalla eletään raskasta aikaa, kun lasta ei lukuisista yrityksistä ja toiminpiteistä huolimatta kuulu. Itsekään en voi vielä tietää mitä tuleman pitää. Ei sitä ikinä tiedä vaikka joutuisinkin painimaan samojen ongelmien kanssa. Itselläni on yksi varhainen keskenmeno takana. Tapahtuneesta on kyllä usemapi vuosi jo aikaa. Toivon sinulle kovasti plussatuulia!

Satuuu... Ei saa laittaa tuommosia kuvia! Miun sydän pakahtuu! Miten joku voi olla noin pieni ja suloinen? Odotan jo niiiin kovasti, milloin pääsen ammentamaan tätä ylitsepursuavaa rakkauttani omaan pikkuiseen. :D

En se minäkään mikään puhdas pulminen ole: eilen käytiin juhlistamassa 3-vuotis kihlapäiväämme ravintelissa. Ilman sitä annosta olisin todennäköisesti 600g kevyempi! Pääsin nimittäin eilen aamuna tavoitteeseni, eli lukemiin ennen Viron reissua. Mulla on ihan menny laskutkin sekaisin tuon reissun takia, eli en osaa sanoa viikon miinuksia. Mut koko tämän viiden viikon aikana painoa on tippunut 3,2 kg. Eli ihan ei olla tavoitteessa "kilo per. viikko" mut kaipa tuokin on parempi kun ei mitään. :D Miehekkeen täti toi mulle eilen muuttonsa alta sellaisen jaloilla poljettavan kuntoilulaitteen (nimeä en tiedä). Vielä kun saisi inspiraation hypätä selkään. :)

Tuo levitteen resepti kuulostaa ERITTÄIN herkulliselta! Vesi on kielellä jo nyt. Pakko kokeilla heti kun vaan saan uuden sauvasekoittimen. Entinen hajosi. Muutenkin jos teillä on hyväksihavaittuja keveitä (alle 300 kcal/annos) reseptejä, olisi ilo kokeilla niitä. On hankala aina keksiä mitä syötäisiin, kun valinnoilla pitäisi miellyttää miestä sekä itteä, ruoan olla hyvää ja kevyttä. Eli melkein mahdoton yhtälö. :D Luojan kiitos, molemmat ollaan lähes kaikkiruokaisia.

Hyvää alkanutta viikkoa!

22/55 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino aamulla tasan 105 eli niin kuin arvelinkin. Eka tavoite on taas päästä alle satasen ja siitä sitten pikkuhiljaa lähemmäs 30. Pituuttahan mulla on hurjat 187 ja lähes kaikki tuosta ylipainosta näyttäisi olevan vatsalla. Yöks, mutta tästä se lähtee kapenemaan.

Sain eilen kuulla aivan järisyttävän jutun, kerron siitä myöhemmin. Mutta nyt en ole osannut keskittyä ruoan laittamiseen vaan tämä päivä on

mennyt vaan leipää puputtaessa, ei hyvä. Koitan huomenna suoriutua taas kauppaan et saan tuoretta rehua kaappiin ja muuta mukavaa. Ois kai mulla pakkasessa jotain valmiina mutta ei oikein nyt iske edes syödä. Tällaista tämä on joskus, toivottavasti huomenna olis taas virtaa syödä oikein ja kunnolla.

Kevyttä viikkoa teille siskot!

Ai niin mulla on yks painonvartijoiden vanha ruokakirja joka on täynnä ohjeita kaikki alle 500 kcal joten voisin sieltä katsoa joitain kivoja ohjeita vaik ensi viikolla kun rauhottuu tämä elämä täällä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos yhden karkkipussin, jonka tempaisin eilen!! No, sentään miinusta :) Hyvä Tossu, kyllähän toi 3,2 kg on tosi hyvin!! Mites Evelina? Mulla on myös yksi hyvä leviteresepti, kaivan sen esiin ja kirjoittelen tänne. Lisäksi mulla on yksi tosi hyvä jauhelihakastikeresepti, mikä on ainakin mun suosikki!! Vuosi sitten kun kirjoiteltiin Evelinan kanssa, niin kerroinkin mun yhdestä suosikkivälipalasta, jolla herkuttelen välillä edelleen, eli granaattiomena+maustamatonta jogurttia ja hunajaa NAMI!!!

Mun mies on loppuvuoden aina viikot toisella paikkakunnalla jatkokoulutuksessa ja olenkin pyytänyt isovanhempia vuoroviikoin joksikin päiväksi hoitamaan Wiliä, että pääsen uimaan, jumppaan tai salille. Pe-su ei ole ongelmaa, kun mies on kotona, mutta viikollakin olisi kiva käydä jossain. Ilmoitin meidät tänään vauvamuskariin, toivottavasti päästään! Se olisi aina torstaisin. Vauva-uinti jonossa ollaan oltu jo jonkin aikaa, ne ovat vaan niin suosittuja, että olisi pitänyt ilmoittaa poitsu jonoon heti hänen syntymän jälkeen. Mun mies tykkää kaikesta todella rasvaisesta ruoasta, joten meillä tehdään eri sapuskoja :D Mun mies on hoikka ja urheilee paljon, eikä kilot tartu häneen... niin epistä :) On välillä maistanut mun kevyt-kokkauksia, mutta on aina tuunannut niitä :)

Jaahas, poitsu nukahti sitteriin, on kyllä yksi hänen lempipaikoista. Mä taidan mennä pyykkihommiin, kivaa viikkoa!!

Laitoin taas yhden kuvan, että saatte vauvabakteereita :) Meidän nappis!

Vierailija
24/55 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rucola-levite:

50 rucolaa

200g kevyttä maustamatonta tuorejuustoa

½ prk rasvatonta raejuustoa

ripaus rouhittua mustapippuria

2 valkosipulin kynttä puristettuna

Rucola hienonnetaan pieneksi ja sekoitetaan loppujen kanssa. Sopii tosi hyvin esim. tumman limpun päälle!!

Jauhelihakastike:

400g vähärasvaista paistijauhelihaa

1 sipuli pilkottuna pieneksi tai ½ pss pakastesipulikuutioita

2 rkl vehnäjauhoja

ripaus mustapippuria

1 rkl soijakastiketta

5 dl vettä

1 lihaliemikuutio

½ dl hillosipuleita

1 dl herkkusieniviipaleita

½ dl säilykekurkkukuutioita

1 dl herneitä (tuore tai pakaste)

2 dl porkkanaviipaleita (tuore tai pakaste)

Ruskistetaan jauheliha, lisätään mukaan sipulit ja kuullotetaan hetki. Sekoitetaan joukkoon vehnäjauhot. Lisätään soijakastike sekä vesi ja annetaan kiehahtaa. Lisätään lihaliemikuutio. Annetaan kuution liueta ja lisätään loput aineet. Kypsennetään, kunnes kasvikset ovat valmiita.

Vierailija
25/55 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Oli ihanaa mahtua teidän joukkoon. Eveliina varmaan muistaa minut tuolta aikaisemmista kuumeilijoista, mutta koska tämä raskautuminen tuntuu myöskin minun kohdalla hieman hankalalta niin en ole enää jaksanut seurata nuita palstoja hirmu ahkerasti.. Nyt sen sijaan yrittäisin myöskin keskittyä painon pudottamiseen jospa se veis ajatusta pois tosta raskautumisesta. Tämä olis palsta jossa sais molemmista asioista, vauvakuumeesta ja painon pudotuksesta, vatvoa :)

Lyhyesti kerron Sadulle ja Tossulle itestäni ja Evelle tilapäivitys :) Eli olen siis 27v mieheni kanssa ja minulle esikoista yritetään. Miehellä ennestään 8v poika. Ollaan siis jo reilu vuosi yritetty, 05/10 jätin pillerit pois. Mutta en ole tullut raskaaksi. Kesäkuussa kävin gynellä ja verikokeet otettiin ja kaikki ihan normaalia. Lähete on nyt mennyt kättärille ja oottelen aikaa ensimmäiseen käyntiin. Jospa se homma siitä lähtis sitte pyöriin. Rankkaa tää on ollut henkisesti. Aluksi mies ei niin ollut tässä mukana mutta keväällää tuli pientä romahdusta jolloin mieheni ymmärsi miten paljon haluan oman lapsen ja siitä lähtien melkeinpä laskenut päiviä mun kanssa. Se helpotti omaa tuskaa etten ole yksin tän asian kanssa. Ja nyt vielä olen yksi kaveripiirissä ainoa jolla ei ole lasta. Kaikki ovat joko raskaana tai vuoden sisällä synnyttäneet. On just se fiilis että kuka ei kuulu joukkoon. Mutta, kyllä se tästä. Siksi alan nyt keskittymään itseeni ja painon pudottamiseen :) Ja toivonkin mahtuvani teidän joukkoon :)

En varsinaisesti ole koskaan laihduttanut koska rakastan ruokaa!! Mutta olen nyt seurannut telkkarista tota suurinta pudottajaa ja olen aivan koukussa siihen. Siitä olen saanutkin tsemppausta lähteä lenkille. Mun tavoite ois laihtua 10kg. 5 voisin saada varmaan helpostikin kun vaan panostaisin ruokavalioon ja vähän tohon liikkumiseen. Mutta jaksan 2viikkoa ja sitte taas se into loppuu. Kesällä on kyllä tullut varmasti muutama kilo lisää.

Noista hiilareista mä en ihan oo vielä perillä kun ei aikaisemmin ole ollut tarvetta niitä miettiä. Ja sitte on hvyiä ja huonoja ja en tiiä mikä on hyvä ja huono. Ja sitte mites toi vähähiilihydraattinen oikeestaan toimii? Tai mitä te syötte silloin?

Mä en kotona oikeestaan syö namia ollenkaan, paitsi nyt olen flunssan kourissa ja äsken söin 2 riviä suklaata.. Meillä on kotona aina karkkia, jos ei oo niin sitte mun täytyy sitä saada, ja kun saan sitä niin en välttämättä siltikään sitä syö. Mutta kun olen töissä niin syön sitte senkin edestä, apua! Ja en mitään limuja juo vaan enempikin vissyjä. Mutta annoskoot pitäis pienentää ja panostaa aamupalaan, koska en syö aamupalaa ollenkaan, paitsi viikonloppuisin. Ja töihin aika usein tilaan jonku salaatin evääksi ja juon vettä. Pitäis vaan se karkin syönti lopettaa töissä. Mutta sen ei pitäis olla vaikeeta.

Ja meillä mies tykkää syödä pitsaa ja hamppareita, mutta ei onneeksi kauheen usein. Ja harrastaa itse jääkiekkoa niin siinäpä voikin syödä.

Yritän myöskin alkaa nyt laittaa ylös johonkin mitä on tullut syötyä kun en sitäkään ole aikasemmin tehnyt. Kokeilen vaikka sitä kiloklubia tai jotain. Toivon pääseväni hyvään vauhtiin kunhan tämä flunssa tästä loppuis ja pääsisin liikkumaan. En jaksais enää maata sisällä.

Onpas muuten hirmuisen söötti Wili Matias :D Onnea vain Sadulle!!!!

Ja paljon onnea ja tsemppiä Eveliinalle taas hoitoihin ja toivotaan että kolmaskerta todensanoo :D

Tsemppiä viikkoon!

Terkuin Piiu

P.S. Painan siis nytten 76kg ja olen 168cm pitkä. Paino alkaa siis olla normaalin ylärajoilla.

Vierailija
26/55 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan keventymään! Ruokapäiväkirjan pitäminen on kyllä hyvä idis! Itse kirjaan kaikki syömiseni ylös, tai siis oikeammin suunnittelen koko viikon etukäteen, kirjoitan ne ylös päiväkirjaan ja sitten syön sen mukaan. Helpompaa myös lähteä ruokaostoksille, kun on suunnitellut syömiset etukäteen :)

Hienoa, että sun mies on nyt täysillä mukana vauvahaaveessa, se on tosi tärkeää! Mekin aloitettiin yritys vasta kun mies oli sulatellut asiaa muutaman kuukauden. Nyt kun poitsu on maailmassa, mies on ihan rakastunut ja myönsi, että jos olisi tajunnut kuinka hienoa on olla isä, niin oltaisiin voitu aloittaa yritys jo aikaisemmin :D Kun puhuttiin toisen lapsen yrityksestä, niin mies oli heti valmis, on siis tapahtunut edistystä :) Sektion takia on kuitenkin odoteltava se ½ vuotta ja se aika käytetään tehokkaasti kilojen karistamiseen.

kuulumisiin!

satu

27/55 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Piiu, tervetuloa tänne. Muistanpa sinut hyvinkin. Kivaa että tulit tänne jakamaan kanssamme tätä ikuisuusprojektia.

Mä oon kanssa ihan koukussa suurimpaan pudottajaan. Hurjia määriä pudottavat joka viikko, huh.

Ette usko mitä mulle tapahtui. Sain isosiskopuolen. Jep jep. Sain kuulla yhdeltä sukulaiselta että äiti on joskus nuorena tullut raskaaksi ja antanut vauvan heti adoptioon. Eikä siis kertonut minulle mitään...joo eli sain siis yhtäkkiä uuden siskon jonka tapaan perheineen PERJANTAINA, KÄÄÄÄÄKKKKK. Olen siis mielettömän iloinen tästä uudesta siskosta, mutta en ihan niin iloinen että asia on multa pidetty salassa kaikki nämä vuodet. Arvatkaapa vaan jännittääkö mua se tapaaminen.

Tästä syystä en ole oikein osannut keskittyä mihinkään. Pari muuta sukulaista kävi kylässä ja niitäkään en ole nähnyt 15 vuoteen joten piti laittaa pöytä koreaksi ja tulihan sitä sitten itsekin syötyä. oon koittanut siivota kovasti et olis sitten siistiä kun sisko tulee, joten pari kaloria kulunut kyllä. Mut tosiaan syömiset tällä viikolla mennyt ihan persiilleen jos suoraan sanotaan. olen melkeinpä elellyt pelkällä leivällä ja pullalla, ei hyvä. Siksikin olo on huono enkä oikein saa nukuttuakaan ja sitten tekee taas mieli makeeta. No ensi viikolla varmaan helpottaa kun saa tämän tapaamisen pois alta ja paluu ns arkeen.

Piiu, karkeasti ottaen huonoja hiilareita on kaikki vehnäjauhoista tehdyt leivät ja pullat ja kaikki makeat jutut. Myös vaaleat pastat. Hyviä taas tummat pastat (tai ainakin parempia) ruisleipä, täysjyvätuotteet, kasvikset ja hedelmät. Selvensikö tämä yhtään? Eli huonot kun nostaa sen verensokerin nopeasti ylös eikä sisällä juurikaan mitään ravintoarvoja. Hyvät taas pitää verensokerin tasaisena pitkään ja sisältävät myös paljon kuituja.

vähähiilarisella pyritään tosiaan vähentämään hiilareiden määrää, varsinkin huonot olisi hyvä jättää kokonaan pois. Kannattaa suosia paljon kasviksia, marjoja, hedelmiä että saa varmasti kuituakin tarpeeksi. itse olen tehnyt niin ( paitsi tällä viikolla) että olen esim lounaaksi paistanut jonkin pihvin, kana tai liha, ja sen kanssa vaan salaattia ja kasviksia. Ei siis samalle lautaselle mitään perunaa, riisiä tai pastaa eikä myöskään leipää. Olen huomannut että tuo tyyli sopii minulle kun ruoan jälkeen ei sitten väsytä kun ei tule sitä verensokerin nopeaa nousua ja samantien laskua. Eli sokerit pysyy tasaisena ja siksi pitää nälkääkin paremmin loitolla ja varsinkin hillitsee kaiken maailman himoja. Oletko vielä kärryillä?

Mun pitäis kanssa alkaa pitää sitä ruokapäiväkirjaa että näkisi sen totuuden päivän sapuskoista. hyvä idea.

Krooh, oon jotenkin niin uupunut että pakko koittaa jos ensi yönä tulisi uni simmukkaan. Huomenna on taas paljon ohjelmaa joten pakko jaksaa.

Hyvää yötä siskot.

Vierailija
28/55 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja varmasti tosi jännää!!!! Tsemppiä hirmuisesti!! Ootko jutellut sun äitin kanssa asiasta? Onhan tollanen varmasti tavallaan myös shokki!!

Mun iskä on adoptoitu ja adoptiovanhempiensa kuoleman jälkeen hän alkoi selvittää juuriaan. Hänen biologinen äiti on edelleen elossa, mutta ei hirveästi ole halunnut pitää yhteyttä isään löytymisensä jälkeen. Lisäksi iskä löysi isänsä puolen sukulaisia, siskoja ja serkkuja, ulkomailta. Isänsä puolen kanssa iskä onkin tekemisissä ja osa sukulaisista on tulossa itseasiassa ensi viikolla kylään meille ja mun vanhempien ja systerin luokse :)

Mä kävin tänään aamulla välipuntarilla ja maanantaista painoa oli tippunut 1,9kg!!!! Mä voin päästä yli kahden kilon viikkotiputukseen!! JEEJEE!!

palaillaan,

satu

Vierailija
29/55 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on vähän niinkuin kadonneen jäljillä meininkiä sekä Sadulla että Evellä :)

Mua kans kiinnostais tietää että ootko äiteen kanssa jutskannu Eve? Mitäs se? Entäs mites teidän siskojen tapaaminen meni?

Nyt on hiilarit selvillä. Oli hyvin selventävä vastaus Eve, kiitti!

Hienot lukemat Satu!! Tuosta on hyvä jatkaa.

Itelläni ei taida kyllä tulla muutosta, ainakaan alaspäin. Koko viikko tullut syötyä aika huonosti ja sitte on kyllä pitsaa ja hamppariakin syöty :/ Ja nytten tänään lauantaina oli vielä tuon miehen pojan 8v synttärit ja pöydät on pulollaan herkkuja. Mutta maanantaina alkaa taas työt ja arki niin ehkä se siitä taas.. Kauhulla ootan vaakalukemia maanantaina.. :/

Palaillaan!

30/55 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa painonpudotuskin olla kadonneen jäljillä;-)

Olen ollut niin sokissa ja hermostunut koko viikon ja se näkyy painossa, olen lihonut ainakin kilon, voi elämä. En vaan ole jaksanut laittaa ruokaa, paitsi tänään kampelaa. Koko viikko mennyt leivällä ja muulla kököllä niin onko ihme etten jaksa mitään. Olo on ollut niin superuupunut etten jaksa mitään. Haluan takaisin sen ihanan pirteyden. Menkatkaan ei ole alkanut vaikka piti alkaa jo eilen. Nekin on nyt sekaisin tästä kaikesta myllerryksestä.

Ja tämä kaikki stressi oli turhaa. Sisko ei tullutkaan!! hänen perheestään oli pienin sairastunut korvatulehdukseen ja eivätkä päässeet tulemaan. Niin pettynyt olo. Tiedä häntä nyt sitten koska tavataan kun on vähän välimatkaakin. niin haluaisin hänestä oikean siskon tai ainakin tutustua ja pelkään että hän jää sellaiseksi "Joulupostikorttisiskoksi" No en luovuta vielä. Kyllä mun sisko sanoi että koitetaan uudelleen nyt syksyllä ja pakkohan siihen on uskoa. Mutta siis harmittaa kovasti.

Tulipahan kämppä siivottua ainakin kunnolla.

Joo paljastin äidille aika lailla heti kun olin saanut tietää. Hetken kakotteli ja oli vaan kovasti kiinnostunut kuulemaan että kuka on kertonut. Tämä kun oli suuri salaisuus. No yritin siinä sitten että tämähän on vaan iloinen asia että saan siskon jne. Myönsin kyllä että olen surullinen kun hän ei itse ole kertonut asiasta vaan saan kuulla sukulaiselta. Hän kuulemma on pyyhkinyt tapauksen mielestään eikä siksi ole puhunut asiasta. Oli ollut nuori eikä voinut tarjota lapselle mitään ja siksi päätynyt adoptioon heti vauvan synnyttyä. Että tämä saisi paremman elämän.

Musta vaan tuntuu niin oudolta, että tunnenko äitiä ollenkaan kun hän on tuollaisen asian pimittänyt kaikki nämä vuodet. ja sen jälkeen kun ollaan tavattu äidin kanssa niin hän käyttäytyy niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Outoa.

Nyt pähkäilen täällä että onko mun sopivaa soitella tälle uudelle siskolle vai pitäisikö odottaa että hän ottaa yhteyttä. Olen niin malttamaton etten kestä odottaa. Hän tuntuu olevan paljon rauhallisempaa sorttia..

Koitan nyt rauhoittua itsekin että elämä palaisi normaaliin (jos se nyt voi palata normaaliin) ja saisin taas omasta rytmistä kiinni. Nukuttua ja syötyä hyvin ja eiköhän ne menkatkin sitten sieltä tule pikku hiljaa. Ei kai mun auta yhtään ressata tätä asiaa kun en juurikaan mitään asialle voi.

Vierailija
31/55 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vaan ilmottelen tämän, eli viikossa lähti vähän vajaa 2 kg, jippii!!!! Palailen myöhemmin asiaan, kun olen saanut poitsun iltaunille :)

satu

Vierailija
32/55 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, takana hyvä viikkoa ja painoa lähti ihan kivasti! Mä tein tänään ruoaksi sellaista itämaista wokkia, tosi yksinkertainen ohje ja ainakin mä tykkäsin tosi paljon!! Tällainen ohje jos haluatte kokeilla:

250 g possun ulkofilettä

2 tl öljyä

½ tl suolaa

jauhettua mustapippuria maun mukaan

2 tl inkiväärimurskaa tai raastetta

100 g minimaisseja paloina

150 g sokeriherneenpalkoja

1 punainen paprika suikaleina

1 sipuli leikattuna renkaiksi

kastike:

1 dl vettä

2 rkl soijakastiketta

1 rkl ketsuppia

2 tl Maizena maissitärkkelystä

Eli possu leikataan pieniksi suikaleiksi tai paloiksi ja ruskistetaan öljyssä. Kun ruskistuneet pinnalle suola ja mp. Sen jälkeen mukaan inkivääri ja sipuli. Käännellään hetki ja sitten mukaan loput kasvikset. Käännellään pannulla muutama minuutti. Kastikeainekset sekoitetaan ja kaadetaan pannulle ja kiehautetaan. Ja valmista!

Toi satsi riittää mulle neljäksi ateriakerraksi. Lisukkeeksi riisiä :)

Nyt meen tekemään iltaruisleivän ja vadelmia vaniljakastikkeen kera.

Kevyttä viikkoa!!

Vierailija
33/55 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Satu! Kyllä oon kade tuolle sun innolle :) Oma into on jossain muualla tällä hetkellä. Tänään alkoi loman jälkeen työtkin ja meinasin heti myöhästyä ja unohin aamulla sitte käydä vaa'alla. Nytten illalla käy koska se lukema pelottaa.. Käyn huomenna aamulla. Vaikka tuskin tulee muutosta kun ei oo voinu oikee mitään tehä kun ei tää nuhaisuus nyt tahdo kadota. Toivottavasti pysyy ennallaan jos ei ole laskenut! Katoin taas sen suurimman pudottajan ja niin oisin halunnu rehkimään lenkille :) Mut ei. Sen sijaan kasasin kaverille sellasen kehtopinnasängyn. Se on sellanen pieni pinnasänky ja sen päädyissä jalat ja sitte sitä voi keinuttaa eestaas tai sitte lukittaa ni ei keinu. Hirmu ihana! Sillä kaverilla on vauvakutsut lauantaina ja 3 muun kaverin kanssa ostettiin kimpaan tommonen. Ja sitte taas viikonloppuna tulee syötyä herkkuja. Ja oon muutenki syönykki mielestäni epäterveellisesti, että oikein ottaa päähän.

Mä oon tehny sellasta wokkia johon oon laittanu kanasuikaleita, pakasteesta niitä finduksen classic wok vihanneksia ja sitte uncleben's soossia purkki perään ja nuudelia sekaan. Toi Sadun versio on varmasti kevyempää kun toi mun.

Alan nyt yrittämään sitä että syön sen aamupalan ja töistä tullessa vähän terveellisempää ruokaa. Muutoin aika hyvin menee.. Ja veden juontia pitäis töissä lisätä.

Harmi Eve kun ei sun sisko tullutkaan. Toi on aika hankala tilanne kun ei tunne toista ollenkaan että uskaltaako tyrkyttää vaiko ei. Ja monet on semmosia saamattomia (minä itse) että haluais tavata mutta ei saa vain aikaiseksi pitää yhteyttä. Että kaipaa siltä toiselta vähän sitä aloitteen tekoa. Mutta just kun ei tunne niin hankala sanoa. Toivottavasti tapaat vielä siskosi ja teistä tulisi läheisiä.

Mutta taidan kanssa nyt ottaa iltapalanja painua nukkumaan ja aamulla sinne vaa'alle..

Öitä!

34/55 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökötti mennä vaakaan aamulla kun tiesin et oon lihonut. Mutta että 1,5 kiloa huh huh eli paino näytti siis hurjat 106,5 kääk, ei ikinä enää. Paitsi ehkä sit kun oon toivottavasti kohta raskaana. Miten voi viikossa tulla noin paljon?? mulla alkoi nyt vkl kyllä menkatkin ja hormonipiikitykset, joten hieman voi sekin vaikuttaa mut ei noin paljoa. No, tänään palasin ruotuun ja söin kampelaa ja salaattia, nami.

Wau Satu, mikä tulos. Sullahan hyvin pyyhkii. ai niin on pitänyt monta kertaa sanoa, että Tuuli lähetti sulle kovasti terkkuja. Ja onnittelut Wilin johdosta.

No, en masennu tuosta tuloksesta, uuteen nousuun tai siis laskuun vaan;-)

Hyvää yötä!

35/55 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee, oli pakko mennä heti uudelleen vaakaan kun aloitin eilen taas sen vedenjuontiprokkiksen ja sai tietty juosta vessassa oikein urakalla. nyt vaaka näytti 105,5 huh helpotus. Eli varmaan mulla oli nestettä vaan kehossa sitten kilon verran kun yhdessä päivässä noin hyvin putosi.

Ihania wokkiohjeita Satu ja Piiu. Teen itsekin samankaltaisia, mutta nyt en ole tehnyt piiiitkääään aikaan. Joten kiitos vinkistä teen tuollaista seuraavaks. Mä laitan kostukkeeksi kalakastiketta tilkan ja sitten vähän soijaa ja limeä, aikas hyvä yhdistelmä. Ei vaan saa laittaa liikaa, muuten tulee suolaista. Tai sitten pitää jättää suolat pois lihasta. Oih, tässähän tulee ihan nälkä jo heti aamutuimaan.

Kevyttä viikkoa kaikille!

Vierailija
36/55 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin eilen amulla siinä puntarissa ja 0,5kg oli tullut alaspäin. Eipä juurikaan, mutta onpahan alaspäin :)

Hitsit miten jännät paikat mulla tulee. Oon menossa työhaastatteluun ja niiiiiin tahtoisin päästä sinne. Oon niin kypsä nykyiseen työpaikkaani, että! Ja sitte jos pääsen niin seuraava mikä jänittää on se että jospa tulenkin raskaaksi niin vähän nolottaa mennä heti sanomaan että jäänki äippälomalle.. Tai sitte jos mulla alkaa ne lapsettomuushoidot kättärillä ja sinne saa ajat yleensä just työaikaan että mitäs sepittäisin että pääsen kesken työpäivän sinne.. Noh, ne on sitte sen ajan murheita jos ylipäätään pääsen.

Noh, mutta tällä viikolla yritän keskittyä syömään kevyesti :D

Vierailija
37/55 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tapahtunut yhtä sun toista jännää. Sadun tulos on mahtava! Itsellä jäänyt kirjoitteleminen vähän vähemmälle työkiireiden takia. Lisäksi kärsin jatkuvasta päänsärystä jo toista viikkoa, mitä mulla ei yleensä ollenkaan ole. Menkatkin rupee olemaan jo viikon myöhässä. En tiedä johtuuko sekaisin olevista hormoneista vai mistä, mutta ajattelin huomenna kuitenkin tehdä raskaustestin.

Maanantaina viikon "tulos" oli +400g. Viikonloppuna tuli taas herkuteltua. Nyt arkena paino on taas hieman tippunut parissa päivässä -700g. Melkoista jojoilua tämä miun dietti. Minusta vaan tuntuu, et se yks tietty vaa'anlukema on niin voittamaton, et sen alemmaks en pääse! En ymmärrä mikä siinä on, tuntuu vaan että energiat menee niin nolliin että on pakko korjata tilanne jollakin epäterveellisellä energiannostattajalla.

Saako udella, mikä on teidän BMI?

Itsellä on tällähetkellä 30,3.

Tsemppiä Piiuliinalle työhaastatteluun!

38/55 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis koikkelis!

Tossu, mun bmi on just nyt 29,99 eli aika samoilla mennään.

Piiulle onnea multakin.

Hei viitsittekö naputella tänne vaikka yhden päivän kaikki syömiset niin saisin vähän vinkkejä miten tässä nyt pitäis alkaa syömään? Jotenkin mulla on paljon kyllä tietoa mutta en saa toteutettua mitään. Jokseenkin hukassa tämä neito. Pari päivää meni hyvin, mutta nyt taas huonosti kun en päässyt tänään kauppaan selkäkivun vuoksi eikä ollut oikein mitään jääkaapissa, terveellistä siis. Pitäis aina ostaa sen verran paljon ja pakastaa ruokaa annoksiin ettei tule tällaista tilannetta, ainakaan kovin usein.

Vierailija
39/55 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Ehtiikö vielä tulla tänne mukaan? Olen kanssa alkanu dietille,tai ainakin kovasti yrittäny mutta yksin se on aika tylsää.. :(

Minulla on 11kuukauden ikäinen poika.

Utta raskautta yritettäisiin vasta tossa noin vuoden päästä mutta haluaisin saada nämä liika kilot pois ja itseni hyvään kuntoon ennen uutta raskautta. Sain viime raskauden aika alku vaiheesse tulpan vasempaan jalkaa ja en haluaisi saada sitä

uudestaan,suvussa on sitä niin voin tietty saada sen ollessani laihempi mutta olisi edes pienempi riski. :)

Ja oltaisiin menossa mieheni kanssa naimisiin ens syksynä niin senkin takia pitäs saada itsensä joksenkin parempaan kuntoon. Jos tänne vaan vielä saa tulla mukaan.

Terveisin johanna

40/55 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan Johanna! Kivaa saada lisää porukkaa tähän "vaikeaan" projektiin. Oih, sullahan ihanaa aikaa tiedossa, häät ja kaikki. Tsempataan kaikki toisiamme, jotta pääsisimme kaikki hyvän olon painoon.

Oletko ajatellut noudattaa jotain tiettyä systeemiä vai vaan järkeistää syömisiä? Minkälainen lähtötilanne sulla on jos saan olla utelias? Tsemppiä kovasti sinullekin.