G:etsi ärsyttäviä/noloja kirjoituksia vauvasta!
tässä omiani:
Huh huh mikä päivä taas tänään! Koko iltapäivä meni seminaarissa ja sieltä kaupan kautta kotiin laittamaan ruokaa. Mies ei tullut kuin vasta tuossa vajaa tunti sitten mutta itselläni oli niin kamala nälkä että laitoin ruoan jo aikaisemmin. Söin kyllä yliopistolla päivällä mutta musta oikeasti tuntuu että pitäis kirjaimellisesti syödä kahden edestä kun ei meinaa mikään riittää. :) Painonnousua täällä olikin tänään udeltu.. Minulla on paino noussut tähän mennessä vajaat 3 kg eli minusta aika kohtuullisesti. Vielähän tuo tosin ehtii reippaasti nousta ennen maaliskuuta. Varsinkin kun on tuo joulu tuossa välissä. :)
Kohta onkin jo lokakuu pulkassa ja marraskuu alkaa. :) Ja pian on joulu. Ihanaa!! Se on meilläkin sitten viimeinen joulu kaksistaan.. Meidän molempien vanhemmat asuvat samassa kaupungissa kuin mekin joten sen suhteen ei suurempia ongelmia. Jouluaattona käydään molempien vanhempien luona ja samalla nähdään sisaruksetkin. Minun siskoni ja miehen molemmat veljet tosin asuvat myös samassa kaupungissa joten heitä nyt tulee muutenkin nähtyä mutta minun veljeni asuu kauempana joten häntä ei tule ihan joka viikko nähtyä. Joulupäivä ollaan usein vietetty kaksin ja joskus molempien sisarukset ovat tulleet meille. Tapaninpäivänä meidän molempien perheet on yleensä kokoontuneet saman katon alle oikein kunnon sukujuhlaan. :) Tänä vuonna taitaapi olla minun vanhempieni kestitysvuoro. Se ei ole mitään jäykkää istumista vaan jutellaan rauhassa ja syödään hyvin ja yleensä pelaillaan jotain lautapelejä. Joulu on minusta aivan ihanaa aikaa! Silloin mieskin yleensä rauhoittuu ja on muutaman päivän kotona. Eipä taida mikään muu juhla pidätellä miestä kotona niin tehokkaasti kuin tuo joulu. :)
Sitten vähän omaa (.) missä tosin kaikki ennallaan. Taas särkee selkää kun nuo yliopiston penkit ei oo parhaat mahdolliset ja monen tunnin istumisen kyllä huomaa.. Teki todella hyvää kun pääsi seminaarista pois ja sai kävellä. Vaikka eipä tuo kävelykään mukavaa puuhaa ole kun liitoskivut ikävänä riesana vaivaavat.. Huokaus.. Ei auta valitella. Itsepähän tähän tilaan halusin. :) Tai kyllähän me molemmat tätä haluttiin mutta siis kuitenkin..
Mutta nyt mä painun suihkuun ennen kuin Täydelliset Naiset alkaa. Mukavaa iltaa kaikille! :)
Lily & Nappo 22+5
suomennos:HUOMATKAA MINÄ OLEN AKATEEMINEN,LASKE MONTAKO KERTAA MAINITSEN SANA Y L I O P I S TO JA S E M I N A A R I