Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtodistus lastenhoitajalle? Vinkkejä?

Vierailija
06.07.2011 |

Meillä on ollut kotona ihana lastenhoitaja, jolle pitäisi tehdä työtodistus. Mun omat työtodistukseni ovat vuosien takaa ja hyvin virallisia. Minkälaisia todistuksia nykyään jaetaan, ja minkälainen sopisi tähän työtehtävään? Vinkkejä, kiitos!

(Tyttö on oikeasti aivan täydellinen, kuin enkeli. Niin tunnollinen, iloinen ja luotettava, ja voisin palkata hänet heti hommaan kuin hommaan.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä lukee työtehtävät ja työsuhteen kesto sekä päättymissyy. Jos haluaa erikseen suositella, voi siihen myös kirjoitttaa, että suosittelen epäröimättä vastaaviin tehtäviin.. Mut ei muuta. Siitä muusta vääntyy aina jotain ei-tarkoitettua.

Vierailija
2/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorelle sillä voi olla ratkaiseva merkitys seuraavan työpaikan saamiseen. Eli ihan rohkeasti ja reilusti kerrot, mitä kyseinen tyttö on teillä tehnyt (työtehtävät) ja miten hän niistä on suoriutunut eli hyvin.

Kirjoita vaikka jotain tähän tyyliin että x on sopeutunut perheeseemme mainiosti ja tullut erinomaisesti toimeen perheemme lasten kanssa ja suorittanut kaikki hänelle annetut työtehtävät tunnollisest ja voin suositella häntä lämpimästi vastaaviin tehtäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku heti kysyy että miksi vain hyvin, miksei erinomaisesti

Vierailija
4/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kovastikin hyötyä jatkossa.

Itse olen ollut valitsemassa opiskelijoita (haastatteluiden perusteella) ja yhden tytön opiskelupaikan saamisen ratkaisi hyvä työtodistus. En enää muista mitä siinä sanottiin, mutta ainakin ahkeraksi ja tunnolliseksi oli kehuttu.

Vierailija
5/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole, niin et sitä työtodistukseen voi kirjoittaa:

"•työntekijän nimenomaisesta pyynnöstä työtodistuksessa on lisäksi mainittava työsuhteen päättymisen syy sekä arvio työntekijän työtaidosta ja käytöksestä"

http://www.tyosuojelu.fi/fi/tyotodistus